Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peppuseksistä pitävät naiset, miten tykkäätte, että peppuanne huomioidaan ennen yhdyntää?

Vierailija
16.07.2023 |

Nainen on hiljattain ilmaissut kiinnostuksensa peppuseksiin ja sitä on sitä myöten muutaman kerran ollutkin. Nyt tässä sitten mietin, että jos pepun alueen hyväily ja peppuun yhdyntä tuntuu hyvältä niin miksen sitten panostaisi sille saralle enemmänkin.

Jo aiemmin olen huomannut, että peppureiän hyväily sormilla on lisännyt huokailuja samalla, kun olen hyväillyt klitorista. Haluaisinkin siksi kehittyä paremmaksi tällä saralla ja tarjota naiselle oikein kunnon nautintoa. Olisiko palstan naisilla omakohtaisia vinkkejä tai ideoita, mikä voisi olla kivan tuntoista? Yleensä olen alkanut hyväilemään sormella peppureikää vasta siinä vaiheessa, kun olen huomannut toisen olevan selvästi hyvin kiihottunut, mutta voisiko jotakin olla jo aiemmassa vaiheessa? Entä peppureiän nuoleminen, onko sillä lisäarvoa, jos vaikkapa samalla hyväilee klitorista?

Lähinnä siis haen takaa ideoita, joita voisin sitten ohimennen kokeilla ennen kuin siirrytään varsinaiseen peppuyhdyntään, koska minua kiinnostaa se, että hän saa mahdollisimman tyydyttävää seksiä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile herättää odotuksia niin, että heti kun alat alapäätä kohti muutenkin siirtyä, niin yhdellä sormella piirrät kevyen, hitaan ja liki röyhkeän määrätietoisen piirron, joka kulkee pillulta pyllylle ja kertoo ilman epäselvyyttä, mitä on mielessä. Sitten jatkat ihan normisettiä kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, kunnes sopivalla hetkellä sormi palaa pyllylle ja jää odottelemaan että lantion liike alkaa hakea siihen tiiviimpää kontaktia. Hyvä hetki vaikka kun makaat sängyllä selälläsi ja nainen tulee tarjoamaan pillunsa nuoltavaksi.

Vierailija
2/13 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut peppuseksi mistä tykkään, on se kun mies nuolee pillun ja pyllyn väliä, ja välillä pysähtyy hieromaan kielellään klitoriksen ympäriltä ja sitten anuksen kohdalta. Vähän saa tökkiä kielellään sisälle pyllyyni, tuntuu ihanan irstaalta. Muusta pyllyseksistä en tosiaan tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile herättää odotuksia niin, että heti kun alat alapäätä kohti muutenkin siirtyä, niin yhdellä sormella piirrät kevyen, hitaan ja liki röyhkeän määrätietoisen piirron, joka kulkee pillulta pyllylle ja kertoo ilman epäselvyyttä, mitä on mielessä. Sitten jatkat ihan normisettiä kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, kunnes sopivalla hetkellä sormi palaa pyllylle ja jää odottelemaan että lantion liike alkaa hakea siihen tiiviimpää kontaktia. Hyvä hetki vaikka kun makaat sängyllä selälläsi ja nainen tulee tarjoamaan pillunsa nuoltavaksi.

Kiitti vinkistä! Jotain vähän tämänsuuntaista on tullut kokeiltuakin. Pitääpä muistaa tuo, että antaa naisen aloittaa lantion liike.

Vierailija
4/13 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Vierailija
5/13 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä siltä naiselta, koska se mikä toimii minulle ei välttämättä toimi hänelle. Pidän tuplapenetraatiosta eli takaapäin naidaan pimppaan ja pienellä dildolla peppuun, dildo lämmittelee pepun penikselle.

Vierailija
6/13 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään sellaisesta, että aluksi mies nuolee peppureikää ja sormettaa samalla pillua. Sitten jatketaan ns. tavallisella seksillä takaapäin niin, että minulla on tappi pepussa. Jossain kohtaa tappi lähtee ja peppupano alkaa. Etenkin tuo nuoleminen tuntuu superhyvältä!

Vierailija
7/13 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan heti alkuun vaimon peppu pystyyn ja nuolen peppureikää antaumuksella. Kiva sitten jonkin ajan päästä kokeilla että pillu on supermärkä. Sieltä sormeen liukastusta ja sormea peppuun. Sitten kortsu ja siihen liukkaria ja sitten hitaasti työntymään sykkivään peppuun

Vierailija
8/13 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti hyvistä vinkeistä!

Ap

Vierailija
9/13 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksillöllisiä juttuja. Mulla kun on oikein kovat halut, niin pyydän yleensä miestä vaan siirtymään ykkösestä kakkoseen (liukkaria tietysti). Sitten jos mies vonkaa peppua hän kyllä nuolee ja hieroo sormella mikä on ihan kivaa, mutta johtaa harvoin itse peppuseksiin.

N29

Vierailija
10/13 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa reilusti reiälle heti alkuunsa, se auttaa onnistumaan

Vierailija
11/13 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso pitää pyllynsä venytyksestä ja joskus kun olen aloittanut pyllyn hyväilyn ja sormetuksen koskematta pilluun ollenkaan ensin, on pillu valunut märkänä hetken päästä. Mutta nykyään hän usein haluaa metallisen tapin tai sitten suoraan vaan liukkaria ja kullin pyllyynsä, kokonaan ilman lämmittelyä.

Vierailija
12/13 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräaukon syvänuoleminen on kaunis tapa esileikiksi.

Vierailija
13/13 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräaukon syvänuoleminen on kaunis tapa esileikiksi.

Ja ihanan kiihottava antaa kyseinen hoito naiselle, joka siitä nauttii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi