Kyhjöttävätkö ihmiset oikeasti sisällä sunnuntaiaamuna?
Olin kävelyllä, ei ketään. Olin kaupassa, pari ihmistä. Uskomatonta.
Kommentit (63)
Kun on muitakin aikoja ulkoilla kuin aamu. Itse olen maalla ja hitaasti käynnistelen vasta päivää tuvassa kahvikupposen ja mustikoilla vuoratun viilin kanssa. Pihalla vasta käväisin.
Iltapäivällä sitten luontoon.
Miksi ap kyhjöttelee ja lukee kommentteja? Mikset ole pesemässä mattoja
Sisällä on enemmän tekemistä kuin ulkona.
Pidän brunssia ulkona porukalla ja nauretaan vauva.fi parhaimmistolle. Tarjolla croissantteja, sipsiä, karkkia, hedelmiä, jogurttia, tuorepuuroa ym. Nam!
En koe kyhjöttäväni. Kävin just kaupoilla ja kävin suuren henkisen taistelun etten tuonut alkoholia kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen uimassa järvessä. Kirjoittaminen on melko hankalaa, kun läppäri ei pysy pinnalla.
Uimapatjalla pysyy, mut tarkista, ettei se ole märkä
Olin erämaassa selviytymässä. Ei ketään.
mikä ero on olla tekemättä mitään sisällä tai ulkona
Kyhjötän, jos huvittaa. Juon kahvia. Onneksi ei ole kuuma! Yksin hereillä, loput nukkuu. Vein koirat. Toinen söi hulluna ruohoa, eikä edes kakannut. Täytyy vielä yrittää uudestaan, ennenkuin lähden töihin.
onko joku pakko lenkkeillä pyhänä? onko elämä suorittamista? luuletteko jotain kiinnostavan teidän sunnuntai aamun touhut? onko elämässänne mitään muuta sisältöä, kun kirjoittaa nettiin jokainen liike, jonka +kokoinen kehonne saa suoritettua? meillä osataan vaan olla. ei tarvitse suorittaa, mutta vauvapalstalle on pakko kirjoitella viisauksia, koska muut ei siihen kykene. kiitos.
Omalla terassilla aamupalalla. Oottelen, että krapulaiset herää. Meinasin juoda yhden lonkeron.
Join aamukahvin rauhassa parvekkeella ja käytiin koiran kanssa pitkällä kävelyllä. Olen pessyt pyykkiä, mies tyhjentää juuri tiskikonetta ja lähdetään tästä brunssille.
Eipä tässä ole tarvetta lähteä mihinkään ennen kuin lähden töihin iltavuoroon.
Joo. Vastahan tässä alkaa heräillä. Sunnuntaiaamuna nukutaan.
Kipsin kanssa on vähän hankala lenkkeillä. Jos sitä iltapäiväkahvit kävisi juomassa pihalla, kunhan ensin tässä leivon vähän kahvileipää.
nukuin n. klo 10 asti ja sitten menin koiran kanssa ulos. Huomannut saman että viikonloppuisin ja nyt erityisesti kesällä on hiljaista täällä. Mieluummin näin päin kuin väistellä 10 muuta koiraa heti aamutuimaan, en asu pikkupaikkakunnalla.
Kävin kaupassa ja väsäsin pari täytekakkua tuttavan lapsen ristiäisiin. Krapula on ja migreeni tietysti lisänä, mut kai tää tästä. Myöhemmin menen metsään katsomaan mustikkatilannetta ja käyn ehkä katsastamassa myös kantarellipaikat, jahka migreeni helpottaa.
Tunti sitten? Mä vielä nukuin. Aamukahvi alkaa olla pian valmista. Ulos luvassa liki hellettä, joten ehkä illemmalla sitten.