Kyhjöttävätkö ihmiset oikeasti sisällä sunnuntaiaamuna?
Olin kävelyllä, ei ketään. Olin kaupassa, pari ihmistä. Uskomatonta.
Kommentit (63)
Heinäkuun keskimmäinen viikonloppu on Suomessa lomakauden keskipiste, jolloin kaikki kotoaan pois haluavat on matkoilla / mökeillään. Ja me kotona viihtyvät nautitaan ihanasta raukeudesta. Sitä paitsi pian alkaa koko päivän mittainen urheilumaraton: yleisurheilun EM-kisat Espoossa ja suunnistuksen viestit Sveitsistä.
#eikiiremihinkään #TV2
Omalla terassilla kyhjötetään aamupalalla ja katsellaan kun lapset uivat. On sunnuntai joten ei ole tarvetta lähteä keskustaan ja kauppoihin.
Ihana hellepäivän aamu. Pistin pyykit pyörimään, mies lenkitti koiran ja kasteli kukat ym puutarhassa. Ovet auki pihalle. Tultiin eilen mökiltä ja keskiviikkona lähdetään reissuun. Tarkoitus on oleskella ihan tässä kotosalla koko päivä. Haittaako se? Kaupassa en käy koskaan sunnuntaina.
Ei, maata retkotan autossa ja odotan nousuvettä. Vielä ehtii nukkuakin lisää.
No ei nyt oikeesti, leikisti vain..
Suomi on ketjun perusteella alkoholistikansaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähden töihin että kyhjötys loppui tähän. Tukholmassa pilvistä ja syksyistä.
On ollut pitkin heinäkuuta. Laivatöissä olen huomannut.
Istun aamiaisella ja odotan että ruokakauppa aukeaa kymmeneltä. Nukkumaan mentiin joskus yhden maissa yöllä. Vieraita tulossa. Terveisiä Espanjasta.
Kai sitä nyt saa edes sunnuntaina nukkua puoli kymmeneen! Sitten hidas aamupala ja sen jälkeen voin lähteä ulkoilemaan kaikessa rauhassa.
Lähden pian siivoamaan lapsen muuttokämpän. Mitä ja missä pitäisi tehdä? Menenkö parvekkeelle kirjoittamaan?
Vierailija kirjoitti:
Istun aamiaisella ja odotan että ruokakauppa aukeaa kymmeneltä. Nukkumaan mentiin joskus yhden maissa yöllä. Vieraita tulossa. Terveisiä Espanjasta.
Täällä Norjassa (pohjoisessa) ei aukea tänään lainkaan. Onneksi on ruokaa, aikanaan oli hankala tottua siihen että jossain sunnuntai on vielä old school -sunnuntai.
Käytiin aamukävelyllä ja uimassa ja sen jälkeen syötiin aamiaista. Nyt pieni huili nettiä selaillen ennen kauppareissua. Ihania nämä kiireettömät aamut.
Olen uimassa järvessä. Kirjoittaminen on melko hankalaa, kun läppäri ei pysy pinnalla.
Menin puoli seiskalta naapurin kelloa soittaa, oli nukkumassa ollut?
Nyt lähdetään yllättämään sukulaistäti mökkivierailulla!😀
Kyllä, sisällä olen. Kauppaan ei ole tarvetta, urheilu ei ole ohjelmassa, mutta illemmalla saatan pienen kävelyn tehdä.
Eilen jo päätin, että tänään saa laiskotella koko päivän.
Olenko ap:n kriteereillä ulkona, kun istun parvekkeella ja lasit ovat auki?
Me aamu-uniset heräillään. Ollaan vieläpä lapsiperhe. Se on hassua kun toiset tulee ulkoa siinä vaiheessa kun me kömmitään sängystä ylös.
Mitä hemmettiä se sinulle kuuluu missä kyhjötän? Vedän vaikka koko päivän sisällä alasti sohvalla telkkaria katsellen vain sinun kiusaksesi :D