Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilillä 1500€ olenko rikas vai köyhä

Vierailija
15.07.2023 |

?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä.

Vierailija
22/31 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä ei ole se, jolla vähän on vaan se, jolta paljon puuttuu.

Sitähän me emme voi tietää, paljonko sinulta puuttuu. Voisin mainita nimeltä pari köyhää, joilta puuttui paljon, vaikka maallista mammonaa ja rahaa oli paljon. Sitä olisi vaan pitänyt saada lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tilillä aina yli tonnin, osakkeisiin menee muut rahat. Mutta tuloja on sen reilun tonnin kuussa, eli oletan itseni köyhäksi? Vuositasolla laitan osakkeisiin noin 3000-4000 euroa lisää noista tuloista.

Vierailija
24/31 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätisti sanottuna ostovoimasi on olematon.

Vierailija
25/31 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on osakkeissa 1500e,

säästössä 5000e, tilillä 300e.

Velaton auto ja puoliksi maksettu ok talo.

Pidän itseäni silti köyhänä. Olen alle 30v.

Voisin säästää enemmän mutta elän elämässäni nyt vaihetta jolloin joudun tekemään isompia hankintoja ja olen ollut nyt paljon lasten takia töistä poissa. Säästäminen alkaa sitten kun olen yli 30v.

Vierailija
26/31 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä kirjoitti:

Mulla on osakkeissa 1500e,

säästössä 5000e, tilillä 300e.

Velaton auto ja puoliksi maksettu ok talo.

Pidän itseäni silti köyhänä. Olen alle 30v.

Voisin säästää enemmän mutta elän elämässäni nyt vaihetta jolloin joudun tekemään isompia hankintoja ja olen ollut nyt paljon lasten takia töistä poissa. Säästäminen alkaa sitten kun olen yli 30v.

No niinhän sinä oletkin.

Auto ei ole varallisuutta, se on kuluerä. Netto-omaisuutesi näillä tiedoilla on vain vajaa 7 k€.

Vierailija
27/31 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästäminen on kyllä hyvä taito. Harmi kun en siihen pysty...

Jokainen siihen pystyy jos vaan haluaa.

Vierailija
28/31 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas. Ehdottomasti rikas. Tiedätkö miten paljon on ihmisiä joilla on vain murto-osa tuosta, säästössä ei mitään, ruokaan euro päivässä, kädestä suuhun eletään ja joka päivä ei ole tietoa saako ruokaa.

Vierailija
29/31 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on bvaivaiset 330 000 euroa ja tunnen itseni köyhäksi koska en voi ostaa omaa taloa. Jos ostaisin talon niin rahaa ei jäisi muuhun elämiseen. Pitäisi saada jostain puoli miljoonaa lisää.

Vierailija
30/31 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mittaat rikkautta rahassa, olet vähävarainen. Et köyhä. Rikkautta ovat myös taito, tieto ja ennen kaikkea kyky ratkaista ongelmia. Tärkeätä on se, millaisen identiteetin on hyväksynyt itselleen. On tosi vaarallista, jos on hyväksynyt itselleen köyhän tai saamattoman identiteetin. Näitä kannattaa pohtia.

Mitä idiotismia tämäkin taas on?

Ei todellakaan mitään idiotismia.

Jos on taidokas, kätevä ja ahkera käsistään, pystyy itse värkkäämään vaikka mitä ja saada siten toimeentulon ja elatuksen itselleen edullisesti.

Ruokaa lähes tyhjästä, rakentaa talon jämätarvikkeista tai korjaamalla vanhoja huonokuntoisia taloja, autoja, moottoripyöriä ym ja tehdä niillä rahaa.

Keksiä uusia kapineita tai jopa myyvän yrityskonseptin.

Olla moneymaker, harvoilla on näitä kykyjä kovinkaan paljoa ja siihen tarvitaan myös rohkeutta, mutta ennenkaikkea innovatiivisuutta.

Juuri näin. Eikä tulojenkaan tarvitse olla kovin suuret, jos osaa tulla toimeen omillaan sillä vähällä mitä on. Tuntee kokonaisvaltaista kiitollisuutta elämästä ja luottamusta tulevaisuuteen. Näkee lasin puolitäytenä ennemmin kuin puolityhjänä. Omaa henkistä vahvuutta kestää vastoinkäymisiä. Omaa vahvuutta luopua sellaisten asioiden hankkimisisesta, joista ei käytännössä ole mitään hyötyä, jolloin on enemmän rahaa käytettävissä todellisiin tarpeisiin. Jne

Vierailija
31/31 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin köyhä. Mutta jos ole työtön tai pienituloinen kela asiakas niin kela tädit ja suomen kokoomushallitus sanoo että ole rikas ja varakas ja jos saat kela tukea niin sitä pitää leikata varallisuutesi vuoksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän