Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fantastisen hyvä nuori laulaja tai muusikko jonka olette "löytäneet" Youtuben kautta?

Vierailija
15.07.2023 |

Olen katsellut aika paljon monia tosi taitavia ja hyviä.

Mulle kuitenkin kaksi tähän mennessä yli muiden: Angelina Jordan laulajana ja Tina Setkic kitaristina.

Näiden lisäksi on monta tosi hyvää, mutta nuo kaksi ovat olleet aivan helv*tin hyviä mun mielestä. Siis ihan maailmanluokkaa verrattuna kehen tahansa.

Klasarin puolelta sitten löytyy omat suosikit esim. viulisteista, mutta nuo kaksi pop-musiikista tai ei-klassisesta.

Jotkut tykkää todella paljon laulajista Dimashista tai Diana Ankudinovasta, mutta muhun ei jostain syystä tuollainen slaavilaistyyppinen dramaattisuus ja mahtipontisuus niin paljon vetoa, vaikka tosi taitaviahan nuokin ovat tietysti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla nuori? Olen löytänyt joitain aika fantastisia jotka eivät ole vielä "koko maailman" tiedossa, mutta ei he nuoria ole...

Vierailija
2/2 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla nuori? Olen löytänyt joitain aika fantastisia jotka eivät ole vielä "koko maailman" tiedossa, mutta ei he nuoria ole...

No ei tarvitse välttämättä olla nuori.

Ajattelin että vanhemmat tyypit on yleensä kaupallisia artisteja jotka tunnetaan laajemminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla