Miksi naiset kuvittelevat, että suomalaiset miehet ovat naisten suurin uhka?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suominaisten tulisi olla kiitollisia. Suomalainen mies on parasta, mitä nainen voi saada.
Vai ihanko oikeasti joku suominainen väittää, että afrikkalaiset tai arabialaiset miehet ovat meitä parempia?
M28
Mulla on amerikkalainen mies ja ihan on 6-0 parempi kuin kotimaiset.
Suomalaiset naiset ovat tutkitusti maailman väkivaltaisimpia naisia. Mutta silti suomalaiset naiset nillittävät vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Faktat puhuvat puolesta, Suomi on toiseksi vaarallisin Eu-maa naiselle ja oma koti, kohdata vakivaltaa ja menettää henkensä.
No tuo on täyttä puppua. Itä- ja Etelä-Euroopassa voi läpsiä akkaa mennen tullen eikä näy tilastoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tunnette tällaisia naisia, miettikää ihan rauhassa millainen tällainen nainen on muutenkin. Onko sopuisa, mukava, elämäniloa hehkuva? Onnistuneita, hyviä ihmissuhteita?
Kyllä voi olla oireita suomalaisten miesten kanssa olleista uhkaavista ja ikävistä tilanteista, mutta terapiassa niitä voi purkaa ja sitten vapautuu taas voimia ja elämään mahtuu iloa, hehkua ja onnellisia ihmissuhteita.
Joopa joo. Vihamielinen seksisti keksii kyllä syitä ja oikeutusta yleistää ja perseillä, oli mies tai nainen.
Et taatusti suhtautuisi samalla tavalla mieheen, jolla ikäviä kokemuksia naisista. Olen 100 % varma.
Vierailija kirjoitti:
Te ootte sekasin. Älkää tulko ulos kotoa jos pelottaa. voi jessus
Kotonahan sitä vasta saakin pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsit sitten väärän miehen.
Ja suomalaiset naiset ei hakkaa miehiä?
Tuo on erittäin loukkaavaa, kun naiset syyttävät miehiä, kun nainen hakkaa. Miksi siis syytätte uhria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsit sitten väärän miehen.
Puhun ihan yleisellä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
m29 kirjoitti:
Suomalainen mies on aika väkivaltainen naisia kohtaan en yhtään ihmettele.
Entä suomalainen nainen? Käsittääkseni kärkipäässä tilastoja, jos varsinkin eurooppalaisia naisia verrataan.
Oho, unohtui kaikilta, että mehän olemmekin samaa kansaa. Suomalaisissa naisissa on yhtä paljon mielenvikaisuutta kuin suomalaisissa miehissäkin.
No kun te siat olette meille se suurin uhka kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Faktat puhuvat puolesta, Suomi on toiseksi vaarallisin Eu-maa naiselle ja oma koti, kohdata vakivaltaa ja menettää henkensä.
Osaatko kertoa miksi näitä tutkimuksia ei koskaan tehdä toisesta näkökulmasta? Eli kuinka vaarallinen maa tämä on miehille? Tai lapsille? Miksei? Yritä edes keksiä jotain.
Feministit kiinnostuu vain omasta navastaan. Ei haluta tunnustaa naisten harjoittamaa lähisuhdeväkivaltaa, vaikka se on faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tunnette tällaisia naisia, miettikää ihan rauhassa millainen tällainen nainen on muutenkin. Onko sopuisa, mukava, elämäniloa hehkuva? Onnistuneita, hyviä ihmissuhteita?
Kyllä voi olla oireita suomalaisten miesten kanssa olleista uhkaavista ja ikävistä tilanteista, mutta terapiassa niitä voi purkaa ja sitten vapautuu taas voimia ja elämään mahtuu iloa, hehkua ja onnellisia ihmissuhteita.
Joopa joo. Vihamielinen seksisti keksii kyllä syitä ja oikeutusta yleistää ja perseillä, oli mies tai nainen.
Et taatusti suhtautuisi samalla tavalla mieheen, jolla ikäviä kokemuksia naisista. Olen 100 % varma.
Aina tsemppaan, jos mies kertoo uhkaavista tilanteista, joissa on joutunut pelkäämään naista. Niitä ketjuja vain on harvoin ja jäävät tosi lyhyiksi.
Minä olen vapaaehtoisesti sinkku juuri suominaisten väkivaltaisuuden vuoksi. Exä hakkasi minua ja hänen naispuoliset kaverit haukkui minua vätykseksi.
Nyt olen onnellinen sinkku.
En enää ikinä suostu olemaan suomalaisten naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ja suomalaiset naiset ei hakkaa miehiä?
Tuo on erittäin loukkaavaa, kun naiset syyttävät miehiä, kun nainen hakkaa. Miksi siis syytätte uhria?
Minäkin haluaisin kuulla vastauksen tähän. Minua on suominaiset hakanneet.
Vierailija kirjoitti:
m29 kirjoitti:
Entä suomalainen nainen? Käsittääkseni kärkipäässä tilastoja, jos varsinkin eurooppalaisia naisia verrataan.
No entä entä? Ei mua ainakaan kiinnosta jos vaikka sinun nainen alkaa hakkaamaan sinua, vaikka se ei oikeinkaan ole, se kun kuulostaa enemmänkin tarvitulta kurinpidolta mies on ylivoimaisesti voimakkaampi kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m29 kirjoitti:
Oho, unohtui kaikilta, että mehän olemmekin samaa kansaa. Suomalaisissa naisissa on yhtä paljon mielenvikaisuutta kuin suomalaisissa miehissäkin.
Tottakai on. Olishan se järjenvastaistakin, et samoilla geeneillä, samalla kasvuympäristöllä, samalla peruskoulutuksella ym. vain miehistä tulisi pahoja
Tämä maa on naisten(kin) pahuutta täynnä. Mutta koska sitä ei tutkita, siitä ei puhuta, niin sen saa kätevästi piiloon.
Asia on vaan ironisesti kääntynyt jo siten, että naiset itse kärsivät tästä, että naisten väkivaltaisuus on tabu tässä yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaista tämä on. Jos tekijä on suomalainen vika on uhrissa.
Ei miesvihaaja ole uhri, vaikka niin haluat kuvitella.
Onko naisvihaajakin uhri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko kertoa miksi näitä tutkimuksia ei koskaan tehdä toisesta näkökulmasta? Eli kuinka vaarallinen maa tämä on miehille? Tai lapsille? Miksei? Yritä edes keksiä jotain.
Feministit kiinnostuu vain omasta navastaan. Ei haluta tunnustaa naisten harjoittamaa lähisuhdeväkivaltaa, vaikka se on faktaa.
Ihmisiä ei jaksa kiinnostaa niin paljon kuin luulet.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vapaaehtoisesti sinkku juuri suominaisten väkivaltaisuuden vuoksi. Exä hakkasi minua ja hänen naispuoliset kaverit haukkui minua vätykseksi.
Nyt olen onnellinen sinkku.
En enää ikinä suostu olemaan suomalaisten naisten kanssa.
Kannattaa hakea keskusteluapua, vaikkei haluaisikaan seurustella enää. Ihan oman olon takia. Suosittelen.