Kumpi joulukortti kivempi saada?
Kortti johon on liitettty pitkähkö printattu joulukirje vai kortti johon on käsin kirjoitetut parin lauseen jouluntoivotukset?
Tuo joulukirje olisi kaikille sama, tarkoitettu lähinnä niille ystäville ja sukulaisille, joiden kanssa ei niin tiiviisti ole yhteyttä pidetty. Ne joiden kanssa kuulumiset vaihdetaan muutenkin viikoittain saavat lyhyen jouluntoivotuksen ja nipun valokuvia. Vai pitäisikö heillekin tuo kirje printata?
Vai kannattaako alkaa koko kirjettä edes kirjoittamaan?
Kommentit (3)
tyiä ja lahjakkaita he ovat sekä akateemisesti, liikunnallisesti että vapaaehtoistyön suhteen, ahkeria kirkossa kävijöitä koko posse.
Mutta siis oikeesti, kiva kuulla kuulumisia, varsinkin, jos ne on kerrottu värikkäästi ja hauskasti mutta toisaalta rehellisesti, jos on ollut paska vuosi, ei sanota, että onpas ollut opettavaista kun poika teki itsarin, nyt olen kasvanut ihmisenä... Iloisista kuulumisista saa hehkuttaa, jos hehkuttaa aidosti, eikä yritä vaan päteä. (vedä tässä nyt sitten raja)
Niitä omakehuhaisee-kirjeitä on toisaalta hauska lukea myös, mutta antaa aika pöllön kuvan lähettäjästään.
Kumpi on mielestäsi kivempi tällainen vai ehkä 50 muullekin lähetetty kirje? Kyllä minä mieluumin kirjeen saan :). kiva kuulla mitä tutuille on tapahtunut ja erottuu kyllä varmasti edukseen noiden tiimari-korttein joukosta joihin ei ole vaivattu edes niitä toivotuksia itse kirjoittamaan!