Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua tavata, parisuhteessa.

Vierailija
15.07.2023 |

Olemme seurustelleet neljä vuotta. Mies haluaa tavata vain viikonloppuisin. Hän tulee luokseni perjantaina ja lähtee sunnuntaina. Viikolla hän ei halua tavata. Soittaa kyllä iltaisin, yleensä. Lomat hän viettää lastensa kanssa ja yksin.

Hänelle tämä järjestely sopii ja jos mainitsen, että haluan nähdä useammin, niin mies suuttuu ja pitää minua liian vaativana. Hän haluaa paljon omaa aikaa. Minä en jaksa tätä enää kauaa. Haluan suhteen jota ei ole aikataulutettu. Mutta pelkään yksin jäämistä. Mitä tekisit tilanteessani?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sopisi tuollainen suhde erittäin hyvin. En minäkään jaksaisi viikolla nähdä vaan viikonloput riittää. 

https://www.misstravel.com/how-it-works

Alaston Suomi

Seekingi

Vierailija
22/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies panee arkisin toista naista ja viikonloppuisin sinua. Ihan selvä kuvio tuossa on. Ei kukaan ole vain viikonloppu tyttöystävä muuten. Herää jo nainen , sinua huijataan kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuuup

Vierailija
24/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei välttämättä ole mitään toista naista. Jotkut miehet on vaan niin laiskoja, että ne ei viikolla jaksa yhtään mitään. Töiden jälkeen maataan vaan sohvalla.

Vierailija
25/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käy panemassa sua vkl, koska olet helppo, eikä tarvii etsiä seuraa muualta.

Mitä kohtaa et ymmärrä?

Vierailija
26/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletettavasti tapailee useampaa samanaikaisesti. Viikonloppu on korvamerkitty sinulle. Ei tuosta tuon valmiimpaa tule koskaan.

Ei välttämättä. Olen nimittäin samanlainen kun ap:n mies, mutta nainen.

Viikolla työt ja kotihommat siihen päälle, niin ei vaan kertakaikkiaan ole aikaa eikä jaksamista tavata ketään. Viikonloppuisin sitten. Ja silloinkin haluan mieluiten viettää yhden illan - joko pe- tai su-ilta - täysin yksin.

Vierailija
27/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei välttämättä ole mitään toista naista. Jotkut miehet on vaan niin laiskoja, että ne ei viikolla jaksa yhtään mitään. Töiden jälkeen maataan vaan sohvalla.

Tuttu tekee pitkiä työpäiviä eikä jaksa enää mitään erityistä iltaisin tehdä enää. 

Vierailija
28/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka tarvitsevat paljon "omaa aikaa" ovat aika harvoin potentiaalisia kumppaneita. Jos omaa aikaa ei ole järjestynyt hetkeen, tullaan kiukkuiseksi, ja sitten sitä aikaa järjestetään vaikka väkisin. Yleensä silloin, kun puolison kanssa olisi aikaa olla, tai olisi jokin yhteinen ja suunniteltu meno. Eli aina mennään sen ajantarvitsijan ehdoilla. Mikäs siinä, jos haluaa olla kynnysmatto.

Mikä ihme yksinolossa on niin pelottavaa? Olethan nytkin suurimman osan elämästäsi.

Vierailija
29/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muuttuisi, jos asuisitte yhdessä? Mies harrastaisi kuten ennen, lomailisi lastensa kanssa ja sinä siivoaisit yksin, pesisit pyykkiä, laittaisit ruokaa jne., koska mies haluaisi sitä omaa aikaa kodin ulkopuolella.

Vierailija
30/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo toisessa osoitteessa. Oot 4 vuotta toiminu ilmasena viemärinä.

Kyllä. Reikä aina viikonloppuisin.

Vierailija
31/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen tapaamistahti olis aivan unelma mulle. AP, jos teillä tulee ero, niin mä voin ottaa sun miehen 😀

T. Omaa aikaa tarvitseva introvertti

Vierailija
32/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäät yksin jäämistä? Olet nainen = Tinderissä et jää yksin. Mies ei ole niin kiinnostunut enää olemaan kanssasi, kun neljä vuotta on kuitenkin kulunut.

Vierailija
33/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkäisin tuollaisesta suhteesta! Olen kans ihminen joka ei jaksa 24/7 olla yhdessä vaan nautin yksinolosta, töistä ja harrastuksista. Siinä enää jaksais puolison kans jutella ja plaa plaa.

Mutta jos et itse tykkää niin ei auta kuin ottaa asia puheeksi ja päätätte sitten mitä tehdä.

Vierailija
34/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen tapaamistahti olis aivan unelma mulle. AP, jos teillä tulee ero, niin mä voin ottaa sun miehen 😀

T. Omaa aikaa tarvitseva introvertti

Miksi ylipäänsä pitäisi ottaa mitään miestä vaivoikseen? Minäkin olen omaa aikaa tarvitseva introvertti. Minä en tarvitse/halua miestä elämääni edes viikonloppuisin. Vapaus ja oma aika on parasta. En välitä edes seksistä, joten ihanaa kun kukaan ei ole koko ajan vonkaamassa. Ja ah kuinka ihanaa on saada nukkua yksin. Kun mies kuorsaa vieressä, unenlaatu kärsii AINA.