Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua tavata, parisuhteessa.

Vierailija
15.07.2023 |

Olemme seurustelleet neljä vuotta. Mies haluaa tavata vain viikonloppuisin. Hän tulee luokseni perjantaina ja lähtee sunnuntaina. Viikolla hän ei halua tavata. Soittaa kyllä iltaisin, yleensä. Lomat hän viettää lastensa kanssa ja yksin.

Hänelle tämä järjestely sopii ja jos mainitsen, että haluan nähdä useammin, niin mies suuttuu ja pitää minua liian vaativana. Hän haluaa paljon omaa aikaa. Minä en jaksa tätä enää kauaa. Haluan suhteen jota ei ole aikataulutettu. Mutta pelkään yksin jäämistä. Mitä tekisit tilanteessani?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhalit.

Vierailija
2/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu on tietenkin että mies on sika ja sen pitäisi nähdä juuri niin usein kun sinä haluat. Eli jss.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä suostut tuollaiseen? Neljä vuotta?????

Vierailija
4/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on täysin normaalia, hän rakastaa sinua, vasta neljä vuotta. Eikö niin?

Vierailija
5/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi yksin kuin huonossa suhteessa. Toivon silti, että löydät uuden ja paremman.

Vierailija
6/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh... onko parisuhdetta jos ei oo puolisoa? Toi kuulostaa enemmän kassit tyhjiksi suhteelta viikonloppuna...

Vierailija
7/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mex kirjoitti:

Huh huh... onko parisuhdetta jos ei oo puolisoa? Toi kuulostaa enemmän kassit tyhjiksi suhteelta viikonloppuna...

On kyllä huono mies jos vain kerran viikossa kassit tyhjentää.

Vierailija
8/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää

Vierailija
9/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on oikeus tuohon, ja sinulla on oikeus haluta enemmän. Jos teidän suhteenne ei palvele sinua samalla tavalla kuin häntä, niin kehotan miettimään, kuinka kauan jaksat tuota vielä katsella. Jotkut on introvertteja, eli siksi tarvitsevat enemmän aikaa yksin, mutta parisuhteessa molempien tarpeilla on väliä. Eli jos sinä tarvitset enemmän aikaa yhdessä, niin etsi joku, joka on samalla aaltopituudella asiassa. Kerro se tälle miehellesi. Ei uhkauksena, vaan ihan vaan faktana.

Vierailija
10/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhde muuten voi?

Vierailija
11/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo toisessa osoitteessa. Oot 4 vuotta toiminu ilmasena viemärinä.

Vierailija
12/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän sama juttu. Ollaan tunnettu miehen kanssa vajaa 2 vuotta. Tavataan yleensä viikonloppuisin, la tai su tai molempina päivinä, joskus myös arkisin. Mies kaipaa omaa tekemistä, on ehkä vähän introvertti. Lisäksi hänellä oli vaikea edellinen suhde, niin hän on senkin vuoksi halunnut edetä hitaasti. Hän tosin on eronnut edellisestä suhteesta aiemmin kuin minä. Mutta jotenkin ymmärrän häntä, vaikka itse haluaisin tavata useammin. Ymmärrän, että minun on hyväksyttävä tämä tai sitten lähdettävä etsimään jotain muuta. Mutta kun tunteita on pelissä (olen melko varma että niitä on molemmilla), niin hankala on lähteä eteenpäinkin.

Vierailija
13/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks vanha hirviporukan lopettanut sanoi, että miksi juosta metsässä kantaahan se hirvi ne lihat kotipihaan asti. Eli takapihalta ampui omiin tarpeisiinsa.

Ap kantaa riittävästi pinpiä kotiin asti, joten miksi häslätä jotain arkisuhdetta.

Vierailija
14/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän sama juttu. Ollaan tunnettu miehen kanssa vajaa 2 vuotta. Tavataan yleensä viikonloppuisin, la tai su tai molempina päivinä, joskus myös arkisin. Mies kaipaa omaa tekemistä, on ehkä vähän introvertti. Lisäksi hänellä oli vaikea edellinen suhde, niin hän on senkin vuoksi halunnut edetä hitaasti. Hän tosin on eronnut edellisestä suhteesta aiemmin kuin minä. Mutta jotenkin ymmärrän häntä, vaikka itse haluaisin tavata useammin. Ymmärrän, että minun on hyväksyttävä tämä tai sitten lähdettävä etsimään jotain muuta. Mutta kun tunteita on pelissä (olen melko varma että niitä on molemmilla), niin hankala on lähteä eteenpäinkin.

Nykypäivän Danny&Armi pareja sitten riittää. Miehet tietää kyllä pelin hengen. Välttämättä ei tarvi olla aviossa mutta toisaalla on perhe ja toisessa osoitteessa salarakas. Naiset vaan huomaa vuosien kuluessa jäävänsä toiseksi miehen alkuperäiselle perheelle. Tehkää mitä teette punniten tarkkaan tämän hetkisen suhteen todelliset hyödyt.

Vierailija
15/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti tapailee useampaa samanaikaisesti. Viikonloppu on korvamerkitty sinulle. Ei tuosta tuon valmiimpaa tule koskaan.

Vierailija
16/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks vanha hirviporukan lopettanut sanoi, että miksi juosta metsässä kantaahan se hirvi ne lihat kotipihaan asti. Eli takapihalta ampui omiin tarpeisiinsa.

Ap kantaa riittävästi pinpiä kotiin asti, joten miksi häslätä jotain arkisuhdetta.

Kätevä isäntä pitää samanaikaisesti kahta hoitoa. Kotona piika ja kohtu toisaalla pimpparauta.

Vierailija
17/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopisi tuollainen suhde erittäin hyvin. En minäkään jaksaisi viikolla nähdä vaan viikonloput riittää. 

Vierailija
18/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yksin olemisessa/seurustelemattomuudessa pelottaa? Ethän nytkään asu kumppanisi kanssa, ja näet häntä vain viikonloppuisin? Miten elämäsi muuttuisi, jos/kun lopettaisit suhteen?

Onko sinulla ystäviä?

Vierailija
19/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäät yksinoloa? Siis anteeksi mitä? Johan sä jo nytkin olet ihan sujuvasti yksin kaikki viikot?

Mitä ihmeen lisäarvoa mies muka tuo? Yksinhän on sitä paitsi paljon helpompaa elämä! Itse oon sinkku pitkän avioliiton jälkeen, eikä oo mitään ongelmii olla yksin. Päinvastoin. Suhdehan se vasta ongelmia tuokin.

Vierailija
20/34 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäät yksinoloa? Siis anteeksi mitä? Johan sä jo nytkin olet ihan sujuvasti yksin kaikki viikot?

Mitä ihmeen lisäarvoa mies muka tuo? Yksinhän on sitä paitsi paljon helpompaa elämä! Itse oon sinkku pitkän avioliiton jälkeen, eikä oo mitään ongelmii olla yksin. Päinvastoin. Suhdehan se vasta ongelmia tuokin.

On kivempaa olla yksin ja vapaa kuin yksin ja surullinen sekä pettynyt. Parempi olla sinkkuna kuin huonossa suhteessa.