Suomalaiset naiset ja kesäkengät...
Kaupungilla kävin. Mitä upeimpia korkokenkiä ja korollisia sandaaleja myynnissä, mutta 99% naisista vaan tallusteli eteenpäin lenkkareissa, tennareissa, tai matalissa läpsytin-sandaaleissa... yhdelläkin nätti kesämekko ja lenkkarit!!
Kommentit (97)
Ennen kiinnosti ulkonäkö, nykyään terveys.
Vierailija kirjoitti:
Kenkäfetissi ilmoittautui taas.
Osta niitä korkokenkiä kotiin ja harjoittele.
Fettari taas ruinaa ilmaista se k si seuraa
Käytän aika paljon tennareita kesällä, koska liikun niin paljon kävellen. Tennarit ovat mukavat ja kevyet sekä mielestäni ihan kivan näköisetkin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Käytä sinä niitä kenkiä, mitä haluat, vaikka niitä kaipaamiasi korkkareita. Minä käytän niitä, mitä minä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan ostaa itsellesi korolliset sandaalit ja sipsutella niissä, tietenkin kesämekko päällä :)
Ran sujen päiväuni!
Miksi olet noin toksinen? Nykyään voi miehetkin käyttää mekkoja ja korkkareita vaikkeivät olisi sellaisia!
Mene Tallinnaan katsomaan kuinka paikalliset ladyt purjehtivat korkkareissaan mukulakivikaduilla. Kadehdin sitä tyyliä, mutta eivät he varmaankaan kilometrikaupalla joudu kävelemään korkkareissaan. Täällä meillä kun on pitkät matkat ja kuoppaiset polut, on paras turvautua lenkkareihin tai kumisaappaisiin.
Suominaiset ei osaa pukeutua seksikkäästi.
Nykynuoret ovat viisaita kun eivät pilaa jalkojaan. Toista oli ennen. Olen 65 ja käytin korkkareita yli 50v asti. Nykyään minulla on vaivaisenluut ja tukipohjalliset. Siitä vaan ap kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mammat ei halua esitellä sienisiä, kellastuneita ja paksuja kynsiään.
Tilavissa kengissä myös varpaat hengittävät eivätkä oli hikistä sienimössä. Aktiivi korkokenkien käyttäjän vaivasenluut ovatkin kaunista esiteltävää.
Julistetaan miehille pakollinen korkokenkäpäivä 1 per vuosi.
Loppuisi se kitinä siihen.
Ovathan kuvissa kauniita, mutta särkevät jalat pilaavat päivän.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän varten pitäisi pukeutua? Näitä sivistymättömiä möhömahoja varten varmaankin.
Jos et ole sitä vielä tähän mennessä tajunnut niin ne korkokengät ovat epämukavat jalassa.
Laita itse ne korkkarit jalkaa jos ne noin innostaa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelin. Kaunis mekko ja maiharit tai lenkkarit. Nuorella ehkä, mutta nämä olivat yli 50 v.
Siis kaikki yli 50v naiset survomaan helteellä jalkaansa korkokengät? Eihän miehilläkään ole kesällä upeita nahkakenkiä; niin ukot - ikään katsomatta - tallustelevat rikkinäisillä ja likaisilla lenkkareillaan/varvasväliläpysköissään. Kävin minäkin kaupungilla ja ällistyin: äijät - risaisten kenkiensä lisäksi- survaisevat ylleen kulahtaneen ABC:n mainospaidan. Ja juu, oma lukunsa on suomi-miesten kesälippikset....
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanoisi Suomimiestenkään osaavan pukeutua seksikkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Osaa. Mutta miksi pitäisi näyttää seksikkäältä, kun lähtee kaupungille asioille. Mulla seksikkyyden paikka ja aika on ihan toisaalla.
Mä käytän ympäri vuoden korkokenkiä. Tosin korkojen korko on 4-7 cm. Nyt kesällä olen käyttänyt 7 cm koroilla olevia sandaaleja ja kävelen niiden kanssa päivässä noin 3-7 km. Mulla on sopivat korkokengät eli ei purista varpaita. Mulla on myös geelipohjalliset kengissä. Lisäksi osaan kävellä niillä eli en kävele varpaillani. Sehän vasta typerän näköistä onkin. Jos joudut varpaillasi kävelemään niin kenkä on väärän mallinen sinulle. Korkokengissä koko jalkapohja on kengän myötäisesti, ihan kuten niissä lenkkikengissä. Kannattaa ostaa ihan kunnollisia kenkiä aina niin ei tule ongelmia. Tosin mistä tiedän kun olen vasta 25+ vuotta käyttänyt korkokenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanoisi Suomimiestenkään osaavan pukeutua seksikkäästi.
Nyt kyllä vähän pärskähdin :D
Koko Helsinki voisi autioitua! Kitukaa siellä keskenänne!