Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisikymppiset (minun) edessä, eikä mies eväänsä reväytä

Vierailija
15.07.2023 |

Jos tahti on tämä, on miehelle tiedossa syntymäpäivänä yllätysero lähes kolmenkymmenen avioliittovuoden jälkeen. Mulle riitti.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaisit puolison järjestävän syntymäpäivänäsi?

Vierailija
62/83 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on todennäköisesti voimaton haasteen edessä. 30 vuotta kumppanuutta on tehnyt tehtävänsä, hän on sisäistänyt kyvyttömyytensä tunnistaa kumppanin lausumattomat toiveet ja rajalliset kykynsä niiden toteuttamiseen.

Hän ymmärtää, että jokainen aloite on tuhoon tuomittu; hän ymmärtää, että tekemättä jättäminen on virhe. Hän ponnistelee, mutta lamaannus vie häntä kuin virta uppotukkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluaisit puolison järjestävän syntymäpäivänäsi?

Oman elämänsä prinsessoille, hovi järjestää. Me muut tavalliset järjestämme itse.

-ohis

Vierailija
64/83 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:n puoliso järjestäisi juhlat niin on vahva tunne siitä että ap löytää niistä erittäin paljon puutteita ja pääsisi vinkumaan tänne huonoista juhlista.

Vierailija
65/83 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tapa se ;)...ylläripylläri kaikille ja unohtumattomat syndet.

Vierailija
66/83 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

You go girl 💯🔥💅

Olet upea, etkä tarvitse miestä mihinkään!

Vierailija
67/83 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitteletteko yleensä toisillenne juhlat? Jos ette, kannattaa ehkä kertoa miehelle että toivot hänen tekevän niin tällä kertaa... Ellei se ero sitten ole se oma viidenkympin haaveesi.

Vierailija
68/83 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et tehnyt mitään paskakullin juhlien kunniaksi. Tai aio tehdä. Jotenkin erikoisesti näiden ruppaperseiden synttärit ja muut ilottelut järjestyvät itsekseen...eiku

Vierailija
69/83 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis 70-luvulla syntynyt? Ei voi mitenkään olla boomer. Nuorimmat boomerit on jo 70-kymppisiä suunnilleen.

Boomer on mielentila, toki sana on alun perin johdettu niistä nykyään 70-vuotiaista baby boomereista :)

Vierailija
70/83 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä himputtia? Jos haluat juhlat, järjestät ne.

Tuntuu ikävältä kuvitella, että odotat jotain, jota miehesi ei edes tiedä sinun odottavan. Aukaise suusi ja puhu. Kukaan ei ole ajatustenlukija.

Vierailija
71/83 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen muistanut vaimoa ja lasteni äitiä, joka ikinen synttäri, äitienpäivä ja joulu. Ystävänpäivänäkin. Vaimo on ostanut, joskus sukat ja ehkä kerran kerraston.

Mutta miestä ei ilmeisesti tarvitse muistaa. Selitykseksi kelpaa, sulle on niin vaikea keksiä mitään.

Taidan minäkin ottaa eron.

Vierailija
72/83 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen muistanut vaimoa ja lasteni äitiä, joka ikinen synttäri, äitienpäivä ja joulu. Ystävänpäivänäkin. Vaimo on ostanut, joskus sukat ja ehkä kerran kerraston.

Mutta miestä ei ilmeisesti tarvitse muistaa. Selitykseksi kelpaa, sulle on niin vaikea keksiä mitään.

Ap ei toki odota pelkästään lahjaa vaan koko syntymäpäivien järjestämistä hänen puolestaan.

-ohis

Vierailija
73/83 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hataralla pohjalla on, jos 5 kymppiset jää miehellä järjestämättä 😂

Voi luoja!

Vierailija
74/83 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei toki odota pelkästään lahjaa vaan koko syntymäpäivien järjestämistä hänen puolestaan.

-ohis

Mistä sinä sen tiedät?

Vierailija
75/83 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hataralla pohjalla on, jos 5 kymppiset jää miehellä järjestämättä 😂

Voi luoja!

Ihan sivusta, mutta jos ap:tä lainatakseni ei eväänsä räväytä, niin aika pohjattoman itsekäs ja rakkaudeton äijä. Vaan noitahan Suomessa riittää. Narsistisia kuminaamaukkoja.

Vierailija
76/83 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 vuoden täyttämisessä ei ole mitään juhlan aihetta. Naurettavaa omaan napaan tuijottamista. Kaikkihan vanhenee, ei siinä mitään ihmeellistä.

Vierailija
77/83 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet aina pomotellut ja väheksyy miestäsi ja kävellyt hänen ylitseen joka asiassa, ei hän uskalla / halua / ole kiinnostunut tästäkään vaan olettaa ettet sinä ole muuttunut.

Vierailija
78/83 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on/oli ihminen, jolle on todella hankala ostaa lahjaa. Ei pidä juuri mistään, eikä esitä toiveita. En ole ostanut hänelle lahjaa enää vuosiin. Synttäri- ja joulukortit lähetän.

Vierailija
79/83 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok boomer

Viisikymppiset kuuluvat generation äksään. Eivät ole baby boomereita.

Vierailija
80/83 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisit viiskymppisten hyväksi miehellesi reitesi auki reväyttää :D jo alkaisi yhteiset hommat taas kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi