Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOISAT keskiviikkona =)

13.12.2006 |

Tervehdys elokuiset..

Vapaapäivää viettelen ja aikaa viettää netissä. Soittelin äitiysneuvolaan aikaa tänään. Olen vähän epävarma viikoista mutta jotenkin nämä oireet on aivan valtavan voimakkaat näille viikoille jotka olis viimeisten menkkojen mukaan laskettuna 4+1. Viime kuussa ei tietenkään tullu testattua kun ne menkat kuitenkin tuli. 28. pv sain ajan mutta soittelikin lääkärille ja verijuttujen kanssa aika pitääkin saada kiireellisenä. Huomenna kai selviää lisää.

Rinnat aivan valtavan kipeät kuumottavat ja tuntuu paisuneen. Vatsaa turvottaa eikä vaatteet mahdu päälle, itkettää tosi herkästi, aivan hullut unet ja levottomat yöt. Naama kukkii ihan hirveästi ja tämä jatkuva väsymys. Kuitenkin tein positiivisen testin 2pv ennenaikaisesti ja tulos oli tosi vahvasti ja selvästi plussa.

Mukavaa päivää kaikille ..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans kotosalla ollaan, nukuttiin pienet päikkärit ja syötiin äsken välipalaa. Pakko oli juoda lämmintä teetä, kun viluttanut aivan hirveästi.

Minä muistan esikoista odottaessani, kun mulla rinnat meni kipeäksi jo n. 2-3 viikkoa ennen menkkoja, tai kun niiden ois pitäny alkaa ja kaikki oireet oli tosi voimakkaat.

Nyt on aivan toisin päin:) Mut sillon kyllä kesti ne oksentelut kun tiesi että on ohimenevää. Ja ajattelin, että pakko olla kiltti lapsi kun näin minua koettelee. Minä joka ei voi sietää mahatautia ja en voi edes kuunnella sitä ääntä.

Nyt on varmaankin tulossa se vilkas, eloisa lapsi:) kuin isänsä.

Kaikki otetaan vastaan mitä sieltä masusta tulee:)

Nälkä kurnii mahassa, olevinaan äsken söin.

Mukavaa päivnjatkoa eloisat!

Iivokki 6+5

Vierailija
2/9 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tänään olo ollut ihmeellisen hyvä. Siis kuvottanut on edelleen ja paljon, mutta väsymys on vähän hellittänyt, ja hyvä niin. Tänään sain aikaseksi jopa siivota ihan kunnolla, ei tarvitse enään villakoiria katsella. Mulla ei ole vielä rinnat kipeytyneet, enkä siitä niin stressaakkaan, kun esikoisestakin ne kipeytyivät vasta 8-9rv:lla. Esikoisesta myös armoton väsymys kesti suunnilleen viikon verran, ja toden teolla toivon että se jäisi tälläkin kertaa tähän. Jokapvä ollut niin huono omatunto, kun ei ole jaksanut mitään tehdä:/

Kohta pitäisi lähteä kaverin kanssa piparkakku taloja väsäämään. Saa nähdä arvaakohan hän raskauteni, kun olenkin yhtäkkiä tupakkalakossa. Viimeeksi ainakin arvasi heti. Inhottaa tää valehtelu, muttei vielä vaan halua paljastaa tätä kenellekkään, kun pelottaa niin paljon että lokakuinen uusiutuu:/

Mutta nyt valmistautumaan, illan jatkoja kaikille!

Terv. Falz

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen edelleen lähinnä vuoteenomana. Viime yö meni taas ihan järkyttävässä päänsäryssä, ja tämä päivä samoissa merkeissä. Lämpöä on enää vähän, mutta kaikkia muita oireita senkin edestä.

Olisi ollut neuvolakin tänään mutta peruutin sen. Kuvastaa aika hyvin vointiani, yleensä en neuvolakeikkoja helposti peruuta. Vaikka eihän siellä mitään ihmeellistä tapahdu (eikä sinälläään tule uutta tietoa) niin raskaus jotenkin todentuu itselle niiden käyntien myötä.

Olen muistellut tänään että kaikki raskaudet ovat olleet todella vaikeita näin alkuun, olen aina sairastunut johonkin. Ilmeisesti vastustuskyky romahtaa tai jotain.

Luin kyllä eilen illlalla kuulumisia mutten nyt muista mitä kommentoida.

Gaia rv7+1

Vierailija
4/9 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti yritän sepustaa : pitää mennä laittaa neljän tytön hiuksia kun ois illalla muskarin joulujuhla ja 1-2 -luokkien joulujuhlat... Ja esikko rynnistääkin kaverinsa synttäreille. Hän on nyt käsityökoulunsa joulujuhlaretkellä ja menee sit omia aikojaan kaverilleen :o)

Huh kun tänään alkoi tuo pahempi ellotus :o/ Päätä särkee, väsy on mahdoton ja jaksamaton olo myös. Tosin voi johtuu siitä et meillä on menny pari yötä ranttaliks kun noi mukelot ovat vuoronperään sairastaneet. Eiköhän tauti olla jo voitettu ja huomenna päästäneen jo arkeen. Nyt on ollut hyvä kun mies on lomaillut, mutta huomen pitäs hänenkin töihin mennä ja tää arjen pyöritys kaatuu minun niskoille :o/ Ja perjantaiaamuna pitäs lähtä kuskaa toisiks nuorinta kuopuksen kanssa päiväkerhoon ja sitä ennen laittaa 2 lasta kahdeksaksi kouluun ja yksi yhdeksään... Ois vaan niin kiva nukkua :oD

Ei auta, nyt vaan on mentävä pukemaan tyttöjä ja letittää hiuksia

Rapuäiti ja lahja rv 6+1

Vierailija
5/9 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen varovaisesti tänne odotuspuolelle.. Jotenkin ei vielä ihan usko, että vielä uskaltaa iloita odotuksesta näin alussa. Heti ja ennen testien tekemistä olin ihan varma raskaana olemisesta, kun kuvotti niin paljon. Ja olenkin iloinen raskaudesta. Nyt kuitenkin on jo toinen päivä ilman kuvotusta ja olen vähän huolissani, että onko kaikki hyvin. Rinnat ovat yhä kipeät. Täytyy vain odotella. Eka neuvola on noin kuukauden kuluttua, sen uskalsin tilata. Esikon kanssa kuvotusta kesti vain viikon, mutta se oli rv 7.

Västäräkki eli västis rv4+? (Menkojen mukaan rv4+5, ovulaatiosta laskettuna ehkä rv 5. Mutta eipä tuolla ole niin paljon väliä.)

Vierailija
6/9 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kuvotus jatkuu ;) Kiitollisena sitä seurailee vointiaan herkeämättä.. Toisaalta, jos keskittyisi täysillä johonkin muuhun, voisi kuvotuksen edes hetkeksi unohtaa. Olen suunnitellut jo muovipussin vientiä autoon hätätilanteen varalta. Joudun ajamaan työmatkat, ja välillä on niin huono olo, että tuntuu että just tulee.. Vielä en ole siis raskauden takia oksentanut, en esikoisesta, enkä siis ainakaan vielä tästäkään.

Tervetuloa uusille odottajille! Lasketut ajat kaikilla tarkentuu vasta ultrassa, joten ultria odotellessa ;) Joku oli jo käynytkin ja sykkeenkin nähnyt, en nyt valitettavasti niciä muista, mutta onnea tässä vaiheessa. Itsellä siihen alkuraskauden ultraan on vielä viikko, päivät matelee ja jännittää hieman.

Emma rv 5+5

Vierailija
7/9 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko ja meneekö teidän oireet? Tarkoitan, että eilen oli oireita ja tänään taas ei juuri mitään. Mulla pysyvä " oire" on lisääntyvä valkovuoto. :-p Menkkajomotuksen tapaisia oireita on edelleen, mutta niitä taisi olla edellisissäkin raskauksissa. Välillä tulee myös pientä etovaa oloa, mutta sekin vaihtelee.

Tulis nyt se ens viikko, niin pääsisin sinne ultraan.

Juoksin tänään jouluostoksilla ja ravasin todella monessa putiikissa. Lauantaina menen vielä mieheni kanssa yhdessä. Ens viikolla saakin rauhoittua joulunviettoon. Tosin taidan tehdä pientä joulusiivousta.

T: Ona rv 6+5

Vierailija
8/9 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin oireet vaihtelee ihan laidasta laitaan. Tänään on taas etonut niin pirusti ruuan päälle. Miten mulla aina iltaa kohden tämä huono olo pahenee? Mun pitäisi kyllä tarkkailla enemmän syömisiäni. Olen aina ollut tosi huolimaton ruokailujen suhteen. Siis mulla on tosi epäsäännölliset ja epäterveellisen ruokatavat. Ja olen aivan koukussa karkkiin. Sokeria pitäisi kyllä vähentää ja rajusti ettei tule mitään diabeteksiä yms... mutta minkäs voit kun ona kauhea himo ja töitten jälkeen kauhea nälkä. tänäänkin mulla oli hedelmää töissä mukana, mutta lounaan ja päivällisen väliin jää turhan pitkä väli. Meillä ei ole työtiloissa jääkaappia niin on tosi huono ottaa esim viiliä mukaan...

esmaralda rv 5+6

Vierailija
9/9 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että mites pitkälle jumpassa uskaltaa tehdä mm vatsalihasliikkeitä vai kannattaisko jo tässä vaiheessa korvata jollain toisella liikkeellä?