Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pippa Laukan ohjelmat

Vierailija
15.07.2023 |

Tuollaisen lääkärin tarkastuksessa varmasti ihan kuka tahansa on kuoleman vaarassa ruokavalionsa suhteen.

Olisipa tullut meidän perheeseen kun olin lapsi niin katsomaan mitä meille lapsille syötettiin. Aikuisena on kamalan vaikeeta muuttaa ruokavalioonsa.Järkyttävää oli viikon ruokamme mitä ne olisi kelattu pöytään. Olimme ravinnon puutteesta ja liika sokerin syönnistä laihoja läskejä elikä plösöjä. Kunnon ruokaa ei juurikaan tehty.

Minulla ensimmäisten murtumien yhteydessä todettu alentunut luuntiheys 40+ mutta ei vielä osteoporoosi. Monilla 60+ se todetaan vasta ensimmäisen murtuman yhteydessä.Eikä se katso onko ihminen ylipainoinen tai ei.

Hoikillakin on osteoporoosi ja kaatuessa ne luut naulataan takaa ja edestä kun minulle tuli vain sivulle yksi rauta.

Vieruskaverilla oli ostoporoosi ja hän näytti röntgen kuvan jalastaan kun se oli naulattu takaa ja edestä toimenpiteen kestäessä kaksi tuntia pidempään leikkaus salissa kuin itselläni. Hän ei juonut maitoa ollenkaan jotka työnsi minun ruoka tarjottimelleni. Kiittelin vain että kyllä minulle kelpaa. Ostan kaupasta vain vapaan lehmän maitoa ja sinistä. Mitään rasvattomia tuotteita en osta muuta kuin vähä rasvaisia.

Lääkäri määräsi vielä D- vitamiini lisää purkista kun en syö joka päivä niin terveellisesti. On päiviä ettei ruoka oikein maistu.

Pipan pitäisi mennä lapsiperheisiin jotta oikeasti voisi vielä jotain muuttaa ja pelastaa jottei lapsille syötetä sokeria ja ravintoköyhää mässyä. Tietäisin heti tutun lapsiperheen jossa on ihan kaikilla syömishäiriöt periytyen samat aikuisilta lapsille.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla