Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole kuullut exästäni ja siis lasteni isästä neljään vuoteen mitään. Emme pidä yhteyttä tai näe.

Vierailija
15.07.2023 |

Millaiset välit teillä muilla on exiin,jos on yhteisiä lapsia. Sen vielä mainitsen, että lapset on aikuisia.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei ole ollut sulle asiaa.

Vierailija
22/25 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä olen se joka ei halua olla exän kanssa tekemisissä. En halua edes puhua kanssaan. Lasten pakolliset asiat hoituu viesteillä. Lapset jo isoja ja osaa tehdä siirtymiset itse.

Ex jauhoi eron aikaan että välittää kuitenkin ihmisenä sanoi miten hän voi autoa korjata jatkossakin. Jne.

Joo, ei kiitos.

Suhde oli tosi huono, alistava ja päättyi exän haluamaan eroon, hänellä uusi nainen ollut salasuhteena jo liittomme aikana. Kauan.

Ihan itseäni suojatakseni en halua olla ihmisen kanssa tekemisissä. Mulla on paljon parempi olla kun yhteys häneen minimissä. Satutti mua liikaa.

Ja mulla on täysi oikeus olla pitämättä häneen yhteyttä. Ero on ero. Erossa menettää ihmisen/ihmisiä elämästään. Ero on valinta. Sen kanssa on elettävä.

Kerroin tämän avatakseni semmoisen exän puolta joka ei halua olla missään tekemisissä.

Se mitä ex asiasta ajattelee ei kiinnosta. Ei sillä ole mitään merkitystä. Ex on ex. Pois elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on ex, varmaan aika harvassa ne jotka oikeesti hyvissä väleissä eron jälkeen. Jotkut toki väleissä. Jokaisen oma valinta miten toimii. Varmasti monet asiat taustalla vaikuttaa. Joku syy siihen on, että ei halua olla missään tekemisissä.

Kannattais niiden nykystenkin miettiä, että ehkä syy on siinä uudessa kumppanissa johon ex ei pidä yhteyttä jostain syystä. Ei siinä exässä jota haukutaan hankalaksi ja katkeroituneeksi. Ottakaa pää pois sieltä rakkauskuplasta ja tunnustakaa tosi asiat siitä uudesta murusesta.

Vierailija
24/25 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex on ex, varmaan aika harvassa ne jotka oikeesti hyvissä väleissä eron jälkeen. Jotkut toki väleissä. Jokaisen oma valinta miten toimii. Varmasti monet asiat taustalla vaikuttaa. Joku syy siihen on, että ei halua olla missään tekemisissä.

Kannattais niiden nykystenkin miettiä, että ehkä syy on siinä uudessa kumppanissa johon ex ei pidä yhteyttä jostain syystä. Ei siinä exässä jota haukutaan hankalaksi ja katkeroituneeksi. Ottakaa pää pois sieltä rakkauskuplasta ja tunnustakaa tosi asiat siitä uudesta murusesta.

Olet oikeassa. Se hyvistä väleistä puhuminen on usein vain tarinaa jolla peitellään jotain.

Vierailija
25/25 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta julkkisten luomaa höpöhöpöä miten ollaan edelleen ylimmät ystävät eron jälkeen.

Ikävä kyllä, erot on monesti aika rumia.

Joillain välit voi parantua vuosien saatossa, jollain ei.

Jokainen tehköön niin kun ITSESTÄ parhaalle tuntuu.

Muut tehköön niin ku niitä huvittaa.

Mä pompin exän pillin mukaan melkein 20v, en tee enää mitään mikä musta ei tunnu hyvälle vaikka sanois, syyttäis, tekis mitä. Se ihmine ei enää kuulu minun elämääni. On välttämätön lasten mukanaan tuoma velvollisuus joka hoidetaan just kuten ikävät välttämättömät velvollisuudet hoidetaan. Nopeasti, lyhyesti, asiallisesti ja mahdollisimman vähäisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi