Onko epäsiistiä pitää ompelukone esillä?
Tekisi mieli jättää se tuohon pöydälle kun en jaksa aina erikseen kaivaa esille. Korjattavaa on muttei aikaa tehdä montaa päivää putkeen niitä.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Laita huppu päälle ettei kerää pölyä ja siirrä pöydän takareunaan
Huppu on aina jos ei ole käytössä.
Ei varsinaisesti epäsiistiä mutta ärsyttävää, mikä siinäkin lienee.
Ei mua ainakaan häiritse yhtään, vaikka jätät sen siihen
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti epäsiistiä mutta ärsyttävää, mikä siinäkin lienee.
Ehkä se on tunne että jokin on kesken? Vähän kuin imuri jököttäisi keskellä lattiaa.
Meillä ei ole nyt missään ompelupistettä, kun mies tekee etätöitä ja valtasi sille yhden huoneen. Sen jossa huolsin vaatteet, korjasin ja lajittelin ja silitin.
Ap
Miksi se olisi epäsiistiä jos harva se päivä ompelet jotain? Mulla on sellainen naisluola - yksi iso huone siis - jossa kaikki tekemiseni, myös ompelukone siellä ja hyvin paljon muuta.
No jos se jossain keittiön pöydällä, ruokapöydällä tai sohvapöydällä on, niin kyllähän se vähän oudolta näyttää.
Mutta mitä sitten? Miksi koti ei saisi olla asukkaidensa näköinen ja heidän näkökulmastaan käytännöllinen?
Järjestä sille paikka, jossa se on helposti käyttöönotettavissa ja helposti siirrettävissä näkymättömiin. Keskeneräiset työt ärsyttävät, joten eipä esimerkiksi pöydällä hupun alla lojuva moottorisahakaan välttämättä tee rauhaisaa vaikutelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Järjestä sille paikka, jossa se on helposti käyttöönotettavissa ja helposti siirrettävissä näkymättömiin. Keskeneräiset työt ärsyttävät, joten eipä esimerkiksi pöydällä hupun alla lojuva moottorisahakaan välttämättä tee rauhaisaa vaikutelmaa.
Se on kaapissa josta sen saa ihan siististi esiin mutta nyt ainoa pöytä sille on alakerrassa. Eli sitä saa sitten kannella edestakaisin.
Eikä minulla ole aikaa korjata kaikkea kerralla.
Moottorisaha on ulkotyökalu ja harva kaatelee puita ympäri vuoden tipoissa. Ja sille meillä on paikka siistissä autotallissa.
Ap
Laita huppu päälle ettei kerää pölyä ja siirrä pöydän takareunaan