Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen joka ei koskaan ole oppinut käyttämään laukkuja,tutut vinoilee että taas Titan taskuista tippuilee :D

Vierailija
14.07.2023 |

Huulirasva,kännykkä,avaimet ja nenäliinoja,miksi noita varten pitäisi laukku ostaa kun kulkevat hupparin taskussakin. Yläasteella käytin reppua,mutta silloinkin avaimet ja meikit olivat takin taskussa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis Titta. Ihmettelin ensin, että miten se Titan-sukellusvene tippuisi taskustasi.

Vierailija
2/7 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis Titta. Ihmettelin ensin, että miten se Titan-sukellusvene tippuisi taskustasi.

Hah hah joo se ei ihan taskuun mahdu . Titta on kyllä kätevä nimi kun minulla on oma silmälasimallistokin,titan kehyksiä :D

A.p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on touhua, tutut vinoilee.

Mitä muuten on tonoilu?

Vierailija
4/7 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah hah joo se ei ihan taskuun mahdu . Titta on kyllä kätevä nimi kun minulla on oma silmälasimallistokin,titan kehyksiä :D

A.p

Voi mahtuakin, sehän rutistui pieneksi.

Vierailija
5/7 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titanic?

Vierailija
6/7 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sulla joskus on jotain muuta päällä kuin huppari? Taskut ei riitä muutenkaan mihinkään.

Vierailija
7/7 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö kaipaa koskaan sateenvarjoa, varalääkkeitä, sidettä, bussikorttia, vara-avainta, hanskoja, lompakkoa, vesipulloa puoliksi täynnä, pipolle paikkaa, huulipunaa, peiliä, puuteria ja laskuvarjoa etc.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi