Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: "Teen vain asioita, joista itse nautin"

Vierailija
14.07.2023 |

Kaventaako tuo seksielämäänne? Tai oikeastaan kumppaninne seksielämää. Toisaalta tuleeko tuosta lauseesta hieman itsekäs tuulhdus? En siis tarkoita, että pitäisi mennä jonnekin epämukavuusalueille, jossa todellakin ei ole hyvä olla, vaan sitä, että pelkästään kireissä raameissa pysytään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap. Tuon täsmällinen ilmaus on se, että "meillä tehdään vaan sitä, mistä minä, nainen, nautin".

Vierailija
2/12 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies haluaisi kokeilla jotain uutta, mikä ei heti oo mun mieleen, voi hyvin kokeilla. Mutta esitteissä menee raja. Siinä joistakin sen verran että jos tosi paljon nauttii että ois saisin päälle voin sen tehdä, mutta kakkaleikit ehdoton ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös jokaisen pitäisi toimia juuri noin. Omaan onnellisuuteen voi vaikuttaa vain itse.

Vierailija
4/12 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikös jokaisen pitäisi toimia juuri noin. Omaan onnellisuuteen voi vaikuttaa vain itse.

Jotain rajaa nyt. Nuolen vaimoani mielelläni, koska tiedän että hän nauttii siitä ja saan sitten joskus jotain mistä nautin itse.

Sinusta pitäisi molempien lopettaa kaikki toisen hyvänä pitäminen ja vain asiat joista itse saa välittömiä kiksejä NYT käy?

Vierailija
5/12 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap. Tuon täsmällinen ilmaus on se, että "meillä tehdään vaan sitä, mistä minä, nainen, nautin".

Eiköhän se ole just niin, että tehdään vain mistä mies nauttii, useimmissa tapauksisssa. Ja vielä niin että mies vain panee ja nainen ei saa mitään.Useimmiten siis.

Vierailija
6/12 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole just niin, että tehdään vain mistä mies nauttii, useimmissa tapauksisssa. Ja vielä niin että mies vain panee ja nainen ei saa mitään.Useimmiten siis.

Joko olet kokeillut kulli perseeseen lusikka-asennossa ja samalla sitä klitoriksen hierontaa?

Mies panee ja nainen saa. Useimmiten siis.

Vierailija
7/12 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko olet kokeillut kulli perseeseen lusikka-asennossa ja samalla sitä klitoriksen hierontaa?

Mies panee ja nainen saa. Useimmiten siis.

Kuka hitto, nainen siis, tuollaista tahtoo? Klitorista voin hieroa itsekin, ja ilman jöötiä perseessä. Tosi on.

Vierailija
8/12 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on on juuri näin. Vaimo haluaa vain sitä mistä itse tykkää. Seksielämästä meni tällä tavalla mielenkiinto ja vaimo petti. Meinasin erota ja seksi parani huomattavsti. Nyt seksi menee taas tähän samaan uraan.

Miten vaimo voi tietää mistä uusista jutuista voisi tykätä ellei kokeile, miksi pitää lähteä kokeilemaan muualle?

Vierailija
9/12 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se men  juuri kuten joku sanoi: mies panee ja nauttii, nainen ei.

Vierailija
10/12 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on on juuri näin. Vaimo haluaa vain sitä mistä itse tykkää. Seksielämästä meni tällä tavalla mielenkiinto ja vaimo petti. Meinasin erota ja seksi parani huomattavsti. Nyt seksi menee taas tähän samaan uraan.

Miten vaimo voi tietää mistä uusista jutuista voisi tykätä ellei kokeile, miksi pitää lähteä kokeilemaan muualle?

Jos nainen pettää, se on miehen vika. Naisen tulee jättää se sika.

Jos mies pettää, se on miehen vika. Naisen tulee jättää se sika.

Näinhän se menee, väittävät vauvanaiset vaikka mitä puhdistaakseen imagoaan, nämä seksipedot, jotka tekevät "vaikka mitä".

Ihan jokapäivä, siis JOKAPÄIVA saa lehdistä lukea miehistä, isistä, jotka ovat vuoskaudet raiskaanneet lapsia, sukulaisiaan omia tyttäriään. Haloo!!!

Vierailija
11/12 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen pettää, se on miehen vika. Naisen tulee jättää se sika.

Jos mies pettää, se on miehen vika. Naisen tulee jättää se sika.

Näinhän se menee, väittävät vauvanaiset vaikka mitä puhdistaakseen imagoaan, nämä seksipedot, jotka tekevät "vaikka mitä".

Ihan jokapäivä, siis JOKAPÄIVA saa lehdistä lukea miehistä, isistä, jotka ovat vuoskaudet raiskaanneet lapsia, sukulaisiaan omia tyttäriään. Haloo!!!

Sit sä varmaan luet aina samaa lehteä tai samaa nettiartikkelia vaikka vuoden, kunnes tulee uusi samanlainen. TODELLAKAAN ei ole joka päivä tuollaista uutista lehdessä, ellet sitten lue jotain todella erikoisia julkaisuja.

Tai luultavasti vain nyt trollaat, mutta sehän om maan tapa näinä päivinä.

Vierailija
12/12 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se men  juuri kuten joku sanoi: mies panee ja nauttii, nainen ei.

Riippuu toki naisesta. Ne joilla on tunnoton pillu tutkitusti eivät oikein nauti naimisesta. Onneksi pilluja on erilaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi