Käyköhän Purra ja muut persut täällä itse kirjoittelemassa?
Mitä veikkaatte, käykö poliitikot itse täällä puolustelemassa itseään ja levittämässä tätä ajojahti-sanomaansa?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Käykö persut täällä? No tuollahan ne hädissään touhottaa joka ketjussa. Ja Riikan mies mukana.
Antoihan Riikkakin lausunnoissaan ymmärtää, että kirjoittelee useammilla forumeilla. Mies oli todella nolo haukkuessaan muita toimittajia. Vakka on kyllä kantensa valinnut hienosti.
Täällä käy Suomen poliittista johtoa niin kansanedustajia, ministereitä ja presidenttiä myöten lukemassa ja kommentoimassa. Varma tieto. 😉
Varmasti käy.. Kyllä totuus on että sivustolla pyörähtää kaikki jossain vaiheessa. Mutta kuinka moni jaksaa kirjoittaa tänne jotain on toinen asia.
En tiedä käykö Riikkuli (enää) itse mutta puoluetoimiston väki käy 100 % varmasti täällä kirjoittelemassa ja poistattamassa asioita.
Jos Riikka täällä kirjoittelee, sen huomaa. Tämä on kuitenkin älykäs ihminen ja osaa kirjoittaa, toisin kuin valtaosa täällä kirjoittavista.
Vierailija kirjoitti:
Jos Riikka täällä kirjoittelee, sen huomaa. Tämä on kuitenkin älykäs ihminen ja osaa kirjoittaa, toisin kuin valtaosa täällä kirjoittavista.
:D
Mihin meidät Riikan ja kumppaneiden tavoin ajattelevat (iso osa kansasta) aiotaan laittaa? Pohjoi-Korean tapaanko tässä maassa saa olla vain yksi oikea mielipide, ja se on Sanoma Oy:n?
Vierailija kirjoitti:
Mihin meidät Riikan ja kumppaneiden tavoin ajattelevat (iso osa kansasta) aiotaan laittaa? Pohjoi-Korean tapaanko tässä maassa saa olla vain yksi oikea mielipide, ja se on Sanoma Oy:n?
Hallitukseen ette kuulu, mutta muuten ei ketään kiinnosta mitä teette, kunhan lakia noudatatte.
Käykö persut täällä? No tuollahan ne hädissään touhottaa joka ketjussa. Ja Riikan mies mukana.