Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen monien mielestä varmaan tosi ärsyttävä ihminen

Vierailija
14.07.2023 |

En oikein tiedä syytä sille

Somessa tämä näkyy siten, että minun päivityksistä ei tykätä. Tunnun olevan ihmisille kuin ilmaa. En edes päivittele usein, muutaman kuukauden välein. Ihan kuin olisin rutto, jota vältellään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu pois somesta

Vierailija
2/16 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olet ihan normaali vaan.

Minun somessa ainakin pahiten öyhöttävät saavat eniten tykkäyksiä. Päivitysten pitää sisältää paljon sisäistä huutomerkkiä, että niistä tykätään.

Minusta jopa on hyvä merkki jos tykkäyksiä ei ole paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä teet tylsiä aloituksia tai jotain itsesäälissä pyörimistä? Ei silloin voi odottaa saavansa positiivista palautetta.

Vierailija
4/16 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuu pois somesta

No ei tämä ole pelkästään somessa

Vierailija
5/16 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sä teet tylsiä aloituksia tai jotain itsesäälissä pyörimistä? Ei silloin voi odottaa saavansa positiivista palautetta.

No itsesäälissä pyörimistä ei ainakaan. Mikä on tylsää?

Vierailija
6/16 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun somessa ainakin pahiten öyhöttävät saavat eniten tykkäyksiä. Päivitysten pitää sisältää paljon sisäistä huutomerkkiä, että niistä tykätään.

Toi nyt oli aivan pöljää höpinää. Somessa nimenomaan haetaan tykkäyksiä, sehän on koko homman pointti. Miksi vaivautua mitään postaamaan, jos ei edes halua tykkäyksiä? Silloinhan voi yhtä hyvin olla hiljaa.

Vierailija
7/16 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itsesäälissä pyörimistä ei ainakaan. Mikä on tylsää?

Tylsää on porvoon typerät tarinat, vanhojen ketjujen nosto ja tyhjänpäiväinen jorina, tyyliin "kävelin tänään 2km koiran kanssa".

Vierailija
8/16 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi nyt oli aivan pöljää höpinää. Somessa nimenomaan haetaan tykkäyksiä, sehän on koko homman pointti. Miksi vaivautua mitään postaamaan, jos ei edes halua tykkäyksiä? Silloinhan voi yhtä hyvin olla hiljaa.

Varmaan näin. Itse haluan jakaa jotain kivoja hetkiä. Ehkä ne ovat sitten muiden mielestä tylsiä hetkiä. Lähtökohtani on toteuttaa itseäni ennemminkin kuin kerätä tykkäyksiä hinnalla millä hyvänsä

Vierailija
9/16 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan sisällöstä tykätä.

Syitä: Olen introvertti enkä oikeasti pidä yhteyttä juuri kehenkään, työtkin teen kotona etänä, muutamia ytäviä on lapsuudesta joita näen, mutta toinen heistäkin asuu nykyään kaukana.

Olen varautunut ketä päästän lähelleni, koska olen onnellinen juuri näin enkä kaipaa epäluotettavia ihmisiä elämääni.

En vietä aikaa somessa tai tykkäile muiden sisällöstä, joten hekään eivät minun. Myöskään he joiden kanssa oikeasti olen läheinen eivät vietä aikaa somessa.

Vierailija
10/16 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin sanoo!?

Minun instagram on oma yksityinen päiväkirjani.

En ole aloittaja.

Vierailija
11/16 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loin uuden instagramin, jossa ei ole yhtään tuttua seuraamassa. Päivitän sinne lomakuvat. Eipä häiritse tuttujen kuvavirtaa...

Vierailija
12/16 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertopaaka nyt esimerkkejä siitä, mitä te kerrotte, mistä ei tykätä. En ymmärrä mikä teidän ongelma on, kun vaikuttaa siltä, että ette edes halua oll ihmisten kanssa tekemisissä, mutta joku pakottava tarve someen kuitenkin on jotain laittaa 🤷

Vierailija
13/16 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myöskin mahdollista, ettei somen algoritmi ole sun puolellasi, jolloin sun kavereiden uutisvirtaan ei tule sun päivitykset. Harvapa kuitenkaan käy varta vasten kaikkien kavereiden omat profiilit yksitellen tsekkaamassa, joten paljon jää näkemättä. 

Vierailija
14/16 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kertopaaka nyt esimerkkejä siitä, mitä te kerrotte, mistä ei tykätä. En ymmärrä mikä teidän ongelma on, kun vaikuttaa siltä, että ette edes halua oll ihmisten kanssa tekemisissä, mutta joku pakottava tarve someen kuitenkin on jotain laittaa 🤷

En ole aloittaja ja ei minua kiinnostakaan kuka tykkää, kommentoin aiheeseen kuitenkin että miksi näin on.

Vierailija
15/16 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit ärsyttävä saisit kyllä kuulla siitä. Veikkaan että olet vaan tylsä. 

Minut myös aika harva noteeraa. Olen varmaan harmaa ja tylsä.

Vierailija
16/16 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itse tykkää ahkerasti toisten päivityksistä, niin myös omista päivityksistä tykätään, niin se ainakin yleensä menee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi