Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaantulijat

Vierailija
14.07.2023 |

Suihkuajatuksia, ei mitään sen vakavampaa, mutta:
Välillä mietityttää miksi joillain vastaantulijoilla on sellainen... Melkein halveksuva virne naamallaan. Pääasiassa omaa sukupuolta, about omassa ikäluokassa, tai nuorempia, ja ei näissäkään läheskään kaikki.
Valtaosa vastaantulijoista menevät ohi sen suuremmin noteeraamatta. Osa hakee katsekontaktia ja hymyilevät.
Onko minulla vain heikko itsetunto, että oletan näiden "virnuilijoiden" kohdistavan sen minuun, vai onko sillä virneellä joku oikea merkitys?
Tiedän, että olen kasvoiltani ehkä hieman oudon näköinen, *köh* persoonallinen. En sanoisi ruma, mutta en myöskään ihan mistään muotista valettu. Mutta esim. rungoltani olen treenattu.
Ja en ole psyykosissa, että "kaikki kaupassa tuijottaa minua" tms. Nämä "virnuilijat" ovat olleet ihan yksittäisiä vastaantulijoita esim. lenkillä. Uteliaana yleensä kiinnitän huomiota muihin, kun olen liikkeellä, ja välillä tulee hieman ylianalysoitua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisin selitys on, että tulkitset väärin. 

Toinen mahdollisuus on, että heitä häiritsee sinun tuijotuksesi, mitä sanoit tekeväsi.

Ehdotus: lopeta vieraiden tuijottelu ja keskity omiin juttuihisi.

Vierailija
2/2 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisin selitys on, että tulkitset väärin. 

Toinen mahdollisuus on, että heitä häiritsee sinun tuijotuksesi, mitä sanoit tekeväsi.

Ehdotus: lopeta vieraiden tuijottelu ja keskity omiin juttuihisi.

Niin olen ajatellut, että todennäköisesti yliajattelen.

Mutta en kylläkään sanonut tuijottavani, noteeraan vastaantulijat nopeilla vilkaisuilla ja jos toinen hakee katsekontaktia, niin yleensä hetkellisesti katson heitä silmiin, mutta en kylläkään jää monttu auki tuijottamaan tjsp.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän