Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri kyseli miksi en katso hänen insta-stoorejaan

Vierailija
14.07.2023 |

Se on totta. En ole katsonut hänen insta-stoorejaan. Hön ei itse ole tykännyt yhdestäkään päivityksestäni kahteen vuoteen. Miksi minä olisin kiinnostunut hänen stooreistaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö jankkaat tätä samaa? tee jotain muuta kuin somessa hengailua välillä.

Luuletko, että olen ainoa, joka käyttää somea?

Epäilyttävän paljon samanlaisia aloituksia palstalla.

Miksi roikut jatkuvasti palstalla? Eikös tuo ole vähän jo vainoharhaista?

Hyvä muisti ja tarkka silmä riittää. eikö pennuilla ole parempaa tekemistä kesäisin?

Vierailija
22/27 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö jankkaat tätä samaa? tee jotain muuta kuin somessa hengailua välillä.

Luuletko, että olen ainoa, joka käyttää somea?

Epäilyttävän paljon samanlaisia aloituksia palstalla.

Miksi roikut jatkuvasti palstalla? Eikös tuo ole vähän jo vainoharhaista?

Hyvä muisti ja tarkka silmä riittää. eikö pennuilla ole parempaa tekemistä kesäisin?

Olet nolo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia niitä stooreja pitää ylipäätänsä laittaa?

Siksi, ettäon kiva jakaa elämää ja ajatuksia

Miksei voi jakaa ihan normaaleina julkaisuna? Silloin seuraajatkin voisivat katsoa ne esim 2 päivän päästä kun ne olisivat edelleen nähtävillä.

Vierailija
24/27 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia niitä stooreja pitää ylipäätänsä laittaa?

Siksi, ettäon kiva jakaa elämää ja ajatuksia

Miksei voi jakaa ihan normaaleina julkaisuna? Silloin seuraajatkin voisivat katsoa ne esim 2 päivän päästä kun ne olisivat edelleen nähtävillä.

Kyllä niitäkin jaetaan. Sekä että

Vierailija
25/27 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et tykkää mun postauksista, mä en tykkää susta!!

Like for like, follow for follow mentaliteetti pätee kavereissakin?

Itse ainakin katson, tykkään yms. jos sattuu kiinnostamaan. En siksi, että joku on tykännyt viesteistäni 4x entuudessaan.

No ihan normaalia vastavuoroisuutta

Eli tykkäät postauksista/katsot niitä vain, että saat tykkäyksiä takaisin? Et siksi, että oikeasti olisit kiinnostunut kyseisistä postauksista.

Tykkään monista syistä. Tykkään lähes kaikista parhaan ystäväni päivityksistä. Se on ns. ehdotonta rakkautta. Äitini tykkää minun kaikista päivityksistäni. Tykkään kaikista kehitysvammaisen siskoni päivityksistä. Hönellä ei ole koskaan ns. järkeviä päivityksiä sattuneesta syystä, mutta tykkään niistä silti, koska hän on minulle rakas. Läheisten ihmisten ei tarvitse ansaita minun huomiota jollain erityisellä osaamisella jne.

Ihanasti sanottu. Aina ei tarvitse suorittaa ansaitakseen huomiota.

Vierailija
26/27 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin katson, tykkään yms. jos sattuu kiinnostamaan. En siksi, että joku on tykännyt viesteistäni 4x entuudessaan.

Eli tykkäät postauksista/katsot niitä vain, että saat tykkäyksiä takaisin? Et siksi, että oikeasti olisit kiinnostunut kyseisistä postauksista.

Tykkään monista syistä. Tykkään lähes kaikista parhaan ystäväni päivityksistä. Se on ns. ehdotonta rakkautta. Äitini tykkää minun kaikista päivityksistäni. Tykkään kaikista kehitysvammaisen siskoni päivityksistä. Hönellä ei ole koskaan ns. järkeviä päivityksiä sattuneesta syystä, mutta tykkään niistä silti, koska hän on minulle rakas. Läheisten ihmisten ei tarvitse ansaita minun huomiota jollain erityisellä osaamisella jne.

Kehitysvammainen sentään tietää rajallisuudestaan. Tavikset eivät niinkään. Kun tykkäilee monen taviksen postauksista, he tulkitsevat sen olevan todiste hyvästä älystä tai ulkonäostä/söpöydestä. Koko tykkäilyhomma on muutenkin laumakäyttäytymistä moninkertaistavaa.

Toki esim. kukka-valokuvasta tykkääminen ei välttämättä toimi ruokana harhakuville, kuten ei myöskään perheenjäsenten jutuille kun muutenkin on jatkuvasti tekemisissä.

Sanoisin että egolle tervein vaihtoehto olisi luoda kotisivu (ellei joku some missä tykkäyksiä ei ole/ei näy muille), ehkä salasanamuurin takana jota tutut ja ystävät saavat käydä kurkkaamassa. Selviää myös ovatko ihmiset oikeasti kiinnostuneita.

Sähköpostilla voi kerran pari vuodessa moikkailla ellei tapaa ja pistää sitä linkkiä.

Vierailija
27/27 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehitysvammainen sentään tietää rajallisuudestaan. Tavikset eivät niinkään. Kun tykkäilee monen taviksen postauksista, he tulkitsevat sen olevan todiste hyvästä älystä tai ulkonäostä/söpöydestä. Koko tykkäilyhomma on muutenkin laumakäyttäytymistä moninkertaistavaa.

Toki esim. kukka-valokuvasta tykkääminen ei välttämättä toimi ruokana harhakuville, kuten ei myöskään perheenjäsenten jutuille kun muutenkin on jatkuvasti tekemisissä.

Sanoisin että egolle tervein vaihtoehto olisi luoda kotisivu (ellei joku some missä tykkäyksiä ei ole/ei näy muille), ehkä salasanamuurin takana jota tutut ja ystävät saavat käydä kurkkaamassa. Selviää myös ovatko ihmiset oikeasti kiinnostuneita.

Sähköpostilla voi kerran pari vuodessa moikkailla ellei tapaa ja pistää sitä linkkiä.

Selviää ovatko ihmiset kiinnostuneita. Ahaa, sitäkö tässä nyt selvitetään 😃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä