Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kohdallesi sattunut koskaan mies hammashoitajaa?

Vierailija
14.07.2023 |

Olen 40v ja ikäni käynyt säännöllisesti hammaslääkärissä. Ikinä, ei IKINÄ, ole lääkärin parina ollut miestä. Aina se hoitaja on nainen.

Toinen on terveydenhoitaja. Aina se on naispuolinen.
Päiväkodeissa on mieshoitajia, mutta hammaslääkärissä ei. Why??

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Hyvä niin.

Vierailija
2/32 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, aina naisia. Ammatti joka ei miehiä taida kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, aina naisia. Ammatti joka ei miehiä taida kiinnostaa.

Jep. Mikähän siinä on, kun kuitenkin esim. lähihoitajina ovat

Vierailija
4/32 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut myös hammaslääkäri nainen.

Vierailija
5/32 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla useammin mies. Tykkäänkin mieslääkäreistä enemmän. Ovat jotenkin huomaavaisempia ja hellempiä.

Tai sitten minulle on vain sattunut ne vähän kylmemmät naislääkärit.

Ap.

Vierailija
6/32 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ensimmäistä kertaa tänä vuonna(oulussa).

Ja onhan sitä tullu käytyä monella lekurilla  elämän aikana.

Ei valittamista,päinvastoin,  etsi mulle jatkohoidon ajan jostai   eikä tarvinnut jonotella kauaa edes.

Vierailija
7/32 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden miespuolisen suuhygienistin tunnen, mutta ei ole sattunut hammashoitajaa kohdalle. Muttei myöskään yhtään naispuolista nuohoojaa – eikä palomiestä. Eikä taloyhtiön huoltomiestä. Eikä roskakuskia, sähköasentajaa, parvekelasinasentajaa, putkimiestä, levyseppähitsaajaa tai hävittäjälentäjää.

Vierailija
8/32 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ensimmäistä kertaa tänä vuonna(oulussa).

Ja onhan sitä tullu käytyä monella lekurilla  elämän aikana.

Ei valittamista,päinvastoin,  etsi mulle jatkohoidon ajan jostai   eikä tarvinnut jonotella kauaa edes.

Oho. Oliko nuori vai vanha?

Vierailija
9/32 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muistaakseni. Miehiä näkee lääkäreinäkin hyvin, hyvin harvoin. Olisiko 2 kertaa ollut mieshammaslääkäri viimeisen 20 vuoden aikana ja siitäkin toinen oli kirurgi joka leikkasi minut.

Vierailija
10/32 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden miespuolisen suuhygienistin tunnen, mutta ei ole sattunut hammashoitajaa kohdalle. Muttei myöskään yhtään naispuolista nuohoojaa – eikä palomiestä. Eikä taloyhtiön huoltomiestä. Eikä roskakuskia, sähköasentajaa, parvekelasinasentajaa, putkimiestä, levyseppähitsaajaa tai hävittäjälentäjää.

Jaa no on ne silti olemassa vaikka sinä et tunne.

Vierailija
11/32 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kävin hampilääkärissä, hammashoitaja oli mies.

Hyvin meni ja säilyin hengissä 😆

Vierailija
12/32 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun kohdalle on sattunut montakin naista noilla aloilla. Roskakuskeissa etenkin. Palomiehinä tiedän tosin vain vpk:ssa olevia naisia.

Ap.

Vierailija
13/32 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Myllypuron terkkarissa. Mies hoitsu ja mies lekuri.

Irrottivat hammasrani - mutteivät saaneet irti. Joutuivat hakee apuun kärttyisen nais-lekurin.

Sai se sen irti kyllä. Mutta veti laikalla syvän ventin poskeen.

Vierailija
14/32 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja oli erittäin hyvä hammashoitaja. Olen hieman hammaslääkäripelkoinen, ja tuo arabitaustainen mies osasi puhua juuri oikein.

Muutenkin olen huomannut, että ulkomaalaistaustaisetttttt hammashoitajat on parempia (sensitiivisempiä ja osaavat puhua oikein pelkopotilaalle, osaavat rauhoittaa).

Vierailija
15/32 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muistaakseni. Miehiä näkee lääkäreinäkin hyvin, hyvin harvoin. Olisiko 2 kertaa ollut mieshammaslääkäri viimeisen 20 vuoden aikana ja siitäkin toinen oli kirurgi joka leikkasi minut.

Mieshammaslääkäri ei todellakaan ole mikään harvinaisuus. Ei tarvi kuin katsoa yksityisten lääkäriasemien nettisivuja, niin näkee, että paljon on.

Vierailija
16/32 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, hyvin osasi asiansa. Ja sitten jos puhutaan ihan hammaslääkäreistä niin useimmiten ollut mulla mies.

Vierailija
17/32 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään hammashoitajaa, mutta mies hammaslääkäreitä on ollut useita. Ainakin kuudella kunnallisella mies hammaslääkärillä olen käynyt.

Vierailija
18/32 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla useammin mies. Tykkäänkin mieslääkäreistä enemmän. Ovat jotenkin huomaavaisempia ja hellempiä.

Tai sitten minulle on vain sattunut ne vähän kylmemmät naislääkärit.

Ap.

Käyn yksityisellä, hammaslääkärini on mies.

Vierailija
19/32 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa no on ne silti olemassa vaikka sinä et tunne.

Niin juuri.

Vierailija
20/32 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa ammatissa on ihan sama oletko mies vai nainen, mutta esimerkiksi palomieheksi haluavien pitää selvitä fyysisestä kuntotestistä joka on sen verran vaativa, että monen naisen on vaikea selvitä siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi