Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheetön ainoa lapsi, ketkä kuuluvat lähipiiriisi?

Vierailija
14.07.2023 |

Jos sinulla ei ole omaa perhettä eli puolisoa tai lapsia, tai sisaruksia perheineen, niin ketä kutsut perheeksi ja läheisiksi? Ketkä sinua auttavat jos tarvitset apua, ketkä tulevat katsomaan sinua sairaalaan jos sairastut? Ainoana lapsena on usein yksinäinen olo, kun ei ole kenellekään se tärkein. Onko muilla sama tilanne?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tätä viime aikoina paljon, kun menetin molemmat vanhempani suhteellisen lyhyen ajan sisällä. Vastaus valitettavasti on, että läheisiä ei enää ole. Muutama serkku saattaisi kysyä viestillä mitä kuuluu ja pari ystävää soittaa joskus, mutta periaatteessa voisin kuolla vaikka tänään ja kukaan ei kaipaisi moneen päivään.

Se, ettei ole enää kenellekään se tärkein, on hyvin sanoitettu.

Vierailija
2/9 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ja ystäväni .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe on porukka joka asuu samassa kotitaloudessa. Jos siellä asuu yksin, ei ole perhettä.

Sukua sitten.

Vierailija
4/9 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhe on porukka joka asuu samassa kotitaloudessa. Jos siellä asuu yksin, ei ole perhettä.

Sukua sitten.

No ihmisillä on erilaiset peehekäsitykset. Ei mun lapsuudenperhe lakannut oöematta perhettäni , kun muutin pois ja sain lapset.

Vierailija
5/9 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukua sitten.

No ihmisillä on erilaiset peehekäsitykset. Ei mun lapsuudenperhe lakannut oöematta perhettäni , kun muutin pois ja sain lapset.

Ei ole. Tuo on perheen virallinen määritelmä.

Voit toki kutsua lehmää hevoseksi jos haluat mutta lehmä se silti on. Ja puolisosi takia toivon että ymmärrät mikä sun perheesi on.

Vierailija
6/9 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukua sitten.

Voit toki kutsua lehmää hevoseksi jos haluat mutta lehmä se silti on. Ja puolisosi takia toivon että ymmärrät mikä sun perheesi on.

Koitos, 8lemme olleet yhdrssä 30 vuotts ja hyvin pyyhkii. Ehkä siksi, että meillä on kyky katsoa elämää ja asioita määritelmiä avarammin.

Vierailija
7/9 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukua sitten.

Koitos, 8lemme olleet yhdrssä 30 vuotts ja hyvin pyyhkii. Ehkä siksi, että meillä on kyky katsoa elämää ja asioita määritelmiä avarammin.

Ei teillä muuta kykyä ole kuin kutsua lehmää hevoseksi. En paljon kehuisi.

Vierailija
8/9 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat, ystävät ja mieskin löytyy kyllä.

Vierailija
9/9 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukua sitten.

Ei teillä muuta kykyä ole kuin kutsua lehmää hevoseksi. En paljon kehuisi.

no kivaa päivää kuitenkin sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi