Seurustelisitko miehen kanssa, jolla on sinkkuvuosinaan ollut seksinukke?
Vai olisiko sinulla ongelma sen kanssa? Mitä mielipiteitä herää? Ja kun mies hankkiutuisi tietenkin seksilelusta eroon parisuhteen muuttuessa vakavaksi, niin miten suhtautuisit siihen? Ja, jos asia olisi sinulle ok, niin kyselisitkö mieheltä ahdistavia kysymyksiä seksinukesta? :D
Huhhuh. Paljon kysymyksiä, mutta koittakaa kestää. :)
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi, olisi totaalinen turn-off. Sori, mutta ajatuskin on niin ällöttävä. Olisin miehen kanssa niin eri aaltopituudella monessa mielessä että ei vaan voisi toimia. Harvasta asiasta oon näin jyrkkä mielipiteessä.
N30+
Mua aina hirvittää tällaiset ahdistavan rajoittuneet ja ehdottomat näkemykset. Mitä ihmeen merkitystä sillä on, että paneeko käteensä, sohvatyynyjen väliin vai seksinukkeen? Kannattais vähän tutkiskella mistä tommoset rajoittuneet mieskuvat on omaksuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi, olisi totaalinen turn-off. Sori, mutta ajatuskin on niin ällöttävä. Olisin miehen kanssa niin eri aaltopituudella monessa mielessä että ei vaan voisi toimia. Harvasta asiasta oon näin jyrkkä mielipiteessä.
N30+Mua aina hirvittää tällaiset ahdistavan rajoittuneet ja ehdottomat näkemykset. Mitä ihmeen merkitystä sillä on, että paneeko käteensä, sohvatyynyjen väliin vai seksinukkeen? Kannattais vähän tutkiskella mistä tommoset rajoittuneet mieskuvat on omaksuttu.
Nuo on joidenkin naisten mielipiteitä jotka haluaa rajoittaa miesten seksielämää tai tehdä siitä olematonta varmaan johtuen historiasta ja haluavat nyt maksaa potut pottuina.
se riippuu.
mitä siinä on
ja kumpi se on
sekä missä ne kaikki reiät on
se riippuu noista.