Seurustelisitko miehen kanssa, jolla on sinkkuvuosinaan ollut seksinukke?
Vai olisiko sinulla ongelma sen kanssa? Mitä mielipiteitä herää? Ja kun mies hankkiutuisi tietenkin seksilelusta eroon parisuhteen muuttuessa vakavaksi, niin miten suhtautuisit siihen? Ja, jos asia olisi sinulle ok, niin kyselisitkö mieheltä ahdistavia kysymyksiä seksinukesta? :D
Huhhuh. Paljon kysymyksiä, mutta koittakaa kestää. :)
Kommentit (24)
Mä olen nainen ja mä todella haluaisin itselleni ns. seksinuken. Ne nuket on niin kauniita (siis ne kalliit jotka osaa jopa puhua) että haluaisin sen nuken ihan vaan istumaan sohvalle. Joten jos alkaisin seukata miehen kanssa jolla on nukke, niin nukkea ei todellakaan saisi hävittää mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen ja mä todella haluaisin itselleni ns. seksinuken. Ne nuket on niin kauniita (siis ne kalliit jotka osaa jopa puhua) että haluaisin sen nuken ihan vaan istumaan sohvalle. Joten jos alkaisin seukata miehen kanssa jolla on nukke, niin nukkea ei todellakaan saisi hävittää mihinkään.
Entä jos nukke ei ole super kallis, mutta ei halvinkaan mahdollinen? Tässä tapauksessa Irokebijin. Olisiko se enää kiehtova?
Miksi ihmeessä se mies sen minulle kertoisi? Tai tarvisi siihen hyväksyntääni? Oli minullakin esim musta paksu dildo, mutten minä sitä miehelle esitellyt. Hankittiin pinkki nätti satisfyer yhdessä omiin leikkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos nukke ei ole super kallis, mutta ei halvinkaan mahdollinen? Tässä tapauksessa Irokebijin. Olisiko se enää kiehtova?
Irokebijin nuket taitavat olla varsin pieniä eli 95 ... 140 cm pitkiä.
No ei kyllä vaikuttaisi millään lailla.
En pystyisi, olisi totaalinen turn-off. Sori, mutta ajatuskin on niin ällöttävä. Olisin miehen kanssa niin eri aaltopituudella monessa mielessä että ei vaan voisi toimia. Harvasta asiasta oon näin jyrkkä mielipiteessä.
N30+
Ei olisi mikään ongelma. Päinvastoin harmittaisi että siitä ollaan hankiuduttu eroon. Mielelläni katselisin miehen ja seksinuken välisiä hetkiä.
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi, olisi totaalinen turn-off. Sori, mutta ajatuskin on niin ällöttävä. Olisin miehen kanssa niin eri aaltopituudella monessa mielessä että ei vaan voisi toimia. Harvasta asiasta oon näin jyrkkä mielipiteessä.
N30+
Mutta naisten harrastama irtoseksi, FWB-suhteet, Tinder-panot ja yhden illan jutut ei ole ällöttäviä? -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30+Mutta naisten harrastama irtoseksi, FWB-suhteet, Tinder-panot ja yhden illan jutut ei ole ällöttäviä? -eri
Ei tietenkään ole. Eikä miehenkään vastaavat. Mutta seksinukke on...säälittävä
Pariskuntien threesome highquality nukkejen kanssa on nouseva seksitrendi.
Paruskunnat peuhaavat yhdessä molempien "sukupuolien" nukkejen kanssa.
Olisihan tuo kiinnostava kokemus, mutta todella kauniit nuket maksavat toistaiseksi useamman tonnin. Ehkä kuukausipalkalle on tässä inflaatiossa parempaakin käyttöä.
En ikinä. Tuollainen mies joka käyttäisi hyväkseen seksinukkea välittämättä sen halusta on ällötys.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi mikään ongelma. Päinvastoin harmittaisi että siitä ollaan hankiuduttu eroon. Mielelläni katselisin miehen ja seksinuken välisiä hetkiä.
Se johtaisi todennäköisesti pidemmälle siihen, että poissaollessasi mies pettäisi sinua seksinuken kanssa.
Entäpä: Seurustelisitko naisen kanssa, jolla on sinkkuvuosinaan ollut vibraattori?
Ehkäpä joku ylläolevista on mieltä, että "En ikinä - Selllainen nainen joka käyttäisi hyväkseen vibraattoria on ällötys"
Vierailija kirjoitti:
Entäpä: Seurustelisitko naisen kanssa, jolla on sinkkuvuosinaan ollut vibraattori?
Ehkäpä joku ylläolevista on mieltä, että "En ikinä - Selllainen nainen joka käyttäisi hyväkseen vibraattoria on ällötys"
Joo ja "vaimoni pettää minua vieressäni Satifyerin kanssa"
Jo on aikoihin eletty jos naisen tai miehen täytyy olla mustasukkainen muovinukesta tai silikonisesta dildosta. Saatika, että se laskettaisiin pettämiseksi.
Seksistä kiinnostunut mies on aina plussaa ja meille saisi kyllä jättää nukenkin, eikä sitä tarvii mihinkään roudata. Jos se miestä kiihottais ni sitä suuremmalla syyllä pidettäis esillä.
Ap kirjoitti et: "kyselisitkö mieheltä ahdistavia kysymyksiä seksinukesta?"
Mikä on esimerkiksi ahdistava kysymys? En ihan tota ymmärränyt.
N47
Ei nyt ällöttäisi eikä ole moraalisesti väärin mutta tiedän että nuket on minua nätimpiä niin vähän kyllä heräisi kysymys että voisiko mies edes pitää minusta siinä mielessä, en halua olla kaverikämppis vaan intohimon kohde ja luulen että mies olisi nuken jäljiltä "pilalla" ja tottunut epärealistisiin ulkonäkö- ja tuntumastandardeihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ällöttäisi eikä ole moraalisesti väärin mutta tiedän että nuket on minua nätimpiä niin vähän kyllä heräisi kysymys että voisiko mies edes pitää minusta siinä mielessä, en halua olla kaverikämppis vaan intohimon kohde ja luulen että mies olisi nuken jäljiltä "pilalla" ja tottunut epärealistisiin ulkonäkö- ja tuntumastandardeihin.
Siis täh?
Meinaatko, et poikakaveri vertaisi sua muovinukkeen?
Jos se sun kanssa seurustelisi, niin tuskin. Ei kai ihminen ole muovinukkeen edes verrattavissa.
Olisiko parempi, et se olis ollut useiden naisten kanssa ja sittenkö ei vertaisi sua niihin?
Jos sulla olis ollut dildo enne seurustelua, ni vertaisitko sen ulkonäköä sun poikakaverin penikseen?
N47
Kyllä seksinukke miehellä käy, mutta naisten dildot on ehdoton EI !
Bi-81
Mieluummin seksinukke kuin joku lihava syöttöporsas.