Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tökötillä saisi naamaa siloisammaksi? En nyt tarkoita ryppyjä mutta kaikenlaista nyppyä ja "rouhevaa" ihoa

Vierailija
13.07.2023 |

Hävettää katsoa sellaisia joilla silkkinen iho kuin kasvot olisivat marmoria ja itsellä todella epätasainen ja punakka

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happokuorintoja on kyllä hellävaraisia ja on tuotteita, jotka sopivat myös herkälle iholle. Kylläpäs täällä tulee alapeukkuja kaikkiin kuorintoja suositteleville viesteille. Aloituksessa ei hirveästi yksilöity, mitä se ihon ongelma tarkalleen ottaen on, mutta epätasainen iho hyötyy kyllä kuorinnasta. Happokuorinnat ovat huomattavasti hellävaraisempia ja tehokkaampia kuin mekaaninen kuorinta. Itse käytän tarpeen mukaan joko 2 % bha-kuorintaa (jos epäpuhtauksia) tai 8% AHA-kuorintaa, jos pintakuivuutta tai muuten epätasainen iho.

Vierailija
22/27 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kosme eikä ihotautilääkäri. Kosmetologi myy vain omia tuotteitaan, ja ihotautilääkäri ei todellakaan tiedä miten ihon saa kuntoon. He vain määräävät oppikirjan mukaan vahvoja lääkevoiteita millä pilaat takuulla ihosi. Otappa seurantaan instassa miiajiitalo, karkkipäivää Sanni jne. He oikeasti perehtyvät ihon hoitoon. Itte oon taistellut 30 v ihon kanssa, mun pelastus oli kun lopetin vahvan putsarin käytön, otin tuotteet käyttöön missä on oikeasti vain vaikuttavia aineita, ja löysin öljyt, mitkä olen aina luullut olevan myrkkyä mun iholle.

Harmittaa niin pirusti kun kuulee jatkuvasti että ihotautilääkäri määrännyt kaiken maailman kuivattavat aineet jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Happokuorintoja on kyllä hellävaraisia ja on tuotteita, jotka sopivat myös herkälle iholle. Kylläpäs täällä tulee alapeukkuja kaikkiin kuorintoja suositteleville viesteille. Aloituksessa ei hirveästi yksilöity, mitä se ihon ongelma tarkalleen ottaen on, mutta epätasainen iho hyötyy kyllä kuorinnasta. Happokuorinnat ovat huomattavasti hellävaraisempia ja tehokkaampia kuin mekaaninen kuorinta. Itse käytän tarpeen mukaan joko 2 % bha-kuorintaa (jos epäpuhtauksia) tai 8% AHA-kuorintaa, jos pintakuivuutta tai muuten epätasainen iho.

Ja PHA on näitäkin hellävaraisempi.

Vierailija
24/27 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealainen ihonhoitorutiini toimii ainakin itsellä. Ei taida olla enää niin muodissa, mutta oma ihoni olen kyllä saanut tasoittumaan selvästi. Ihohuokoset näyttää pienemmiltä kun ovat kunnolla puhtaat. Eli ideana on puhdistus ja kosteutus. Ja säännöllisyys, älä jätä väliin päivääkään, joka aamu ja ilta. Olen myös huomannut ettei niillä aineilla ole niin kauheasti merkitystä, edulliset markettituotteetkin on ihan ok, tärkeintä on että säännöllisesti tekee sen rutiinin. Eli kaksoispuhdistus, ensin öljypitoisella meikit + pintalika pois, sitten emulsiopohjaisella puhdistusaineella viimeistellään. Kasvovesi (kosteuttava!), jonka jälkeen seerumi+ voide. Noin kerran viikossa teen kuorinnan puhdistuksen jälkeen, ja yleensä käytän kasvoilla kangasnaamion kuorinnan jälkeen. Ja kosteuttavat seerumit ja voiteet kerrostetaan siten että rasvaisempi tai öljyisempi aine aina viimeisenä ja kevyemmät, "vetisemmät" aineet aina ensin. Aamua iltaa voi käyttää samoja rasvoja, paitsi jos päivävoiteessa on aurinkosuoja, niin ei kannatta yöksi sitä laittaa. Aurinkosuoja 50+ on myös tärkeä päivisin. Ei se oma ihotyyppi tietenkään toiseksi muutu, joillakin on luonnostaan sellainen kuulas posliini-iho ja toisilla taas ei, mutta säännöllisellä hoidolla saa siitä omasta ihostaan parhaimman mahdollisen.

Vierailija
25/27 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mitään liian rajua, mutta joku happokuorinta esimerkiksi kosmetologin tekemänä toimii kyllä.

Vierailija
26/27 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskenkorvalla. Vetäset nupin parina päivänä turvoksiin,, niin jovain rypytkin oikenee.

Vierailija
27/27 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basiron. Lue siihen ohjeet. Minulla se tasoitti ihon vaikka oli enemmän kuin nyppyä. Oli finniä finnin perään ja isoa paukamaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi