Lue keskustelun säännöt.
jipii minusta tulee kätilö!
13.12.2006 |
Ikää jo 36-v, mutta niin vain pääsin opiskelemaan. 3 lasta ja edessä paluumuutto Suomeen, vähän kyllä hirvittää.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulle taas selvisi juuri, että valmistun tammikuun lopussa :)