Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herkkukori! Mitä laittaisit?

Vierailija
13.12.2006 |

Nyt kasassa itse tehtyä sinappia, rusinoita (pikkupaketteja) servettejä, joululeipä. Jotain pientä vielä mahtuisi.. mutta mitä??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on voimakasarominen, tartuttaa sivumakua herkkuihin!

Vierailija
2/9 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa esim Muumimukit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat halvalla houkuttelevaa näköä niin vuoraat koko setin lopulta kaatamalla päälle suklaita (siis konvehteja) ja paketti kiinni sellofaanilla.

Vierailija
4/9 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus olla edullinen kori, mutta kuitenkin näyttävä. Rusinat nyt lähinnä tarkoitttu 1-vuotiaalle. Kiitos konvehti-ideasta, se on hyvä!

Vierailija
5/9 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinappi on vähän vaikea koska sen pitäisi olla kylmässä ja myös minä jättäisin rusinat ja servietit pois..

Tilalle, pieni glögipullo, pipareita purkissa joka on koristeltu, käsintehtyjä toffeita, torttuja ja hunajaa sekä tosiaan konvehteja päälle ja kauniisti kiinni.

Vierailija
6/9 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan avaamaton sinappi kaupassakin huoneenlämmössä. Miksei siis herkkukorissa säilyisi?

Vierailija
7/9 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäävät kovasti kun saavat jotain hyödyllista ja vähän ekstootistakin. Kun niillä muuten on jo kaikkea. Ja kaikki annettu on heistä " turhaa" .

Vierailija
8/9 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, en lukenut että sinappi on itse tehtyä. Sitten sitä kannattaa harkita. Itse tosin saan aina työkaverilta itsetehtyä sinappia mutta se voi olla " säilyvämpi" reseptiltään.

Vierailija
9/9 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällainen kori on hyvä sellaisille ihmisille joille ei oikeasti voi ostaa mitään. Sen takia jos itse tekisin, laittaisin just itse tehtyjä juttuja. Sinappia, joulukarkkeja, rusinoita&manteleita koristeltuun lasipurkkiin ja esim. marlin glögi.

Ihmettelin tuota, että miksi ei rusinoita? Katsoin juuri kaupassa valmiita koreja, niin oli rusinapaketti melkein jokaisessa. Kuitenkin niitä yleensä menee joulunaikaan, ainakin meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan