Seiska: Pyhimys otti mikin pois Iida Vainiolta, silti laulu jatkui - nolo tilanne tallentui videolle!
No huh huh. Nolasiko tahallaan vai vahingossa? Selvää on vain se, ettei tämä Iida osaa laulaa lainkaan eikä mitään musikaalisia lahjoja ole.
Mikä siinä oikein on, että nämä setämiehet musiikkialalla valitsee suojateikseen täysin laulutaidottomia nuoria tyttöjä? Toinen on se Helmi.
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö haukkua nuorta likkaa, joka ei yhtään tajua, mitä tekee. Haukkukaa tuota "setämiestä". Sitähän on ennenkin yritetty, tämä vaan luikertelee, että olen Suomen suosituin setämies. Itse en ole koskaan kuullut yhtään tämän muusikon musiikkia enkä tiedä mitään järkevää, mitä hän on tehnyt, paitsi ollut tyrkkynä jossain julkisuudessa. Vissiin kannattava bisnes. Nyt vetää alas nuorta naista. Kaipa se naistenmies on sitten jollekin meriitti.
Olen luullut, että tuo Ida on jotain 19? Eli teini. Mietipä omalle kohdallesi.
Kyllä tämä Iidukla tasan tarkkaan tietää, että mitä tekee. Se haluaa ammattinsa olevan julkkis, ihan sama millä alalla.
Ihan kivasti sen julkkis-unelma on alkanut. Nimensä on tunnettu ja pääsee lehtien sivuille. Jotain sävähdyttävämpää vaadittaisiin kyllä vielä.
Toivottavasti tekee Pyhimyksestä rikosilmoituksen. Ja ennen pitkää varmaan tekeekin.
Näittekö miten keikkui samalla kun lauloi? Heilutti persettä puolelta toiselle. Ei kyllä mikään öljylantio kuitenkaan, vaan täys sahapukki.
Voi apua mikä myötähäpeä. No joo en sano mitään mut onneksi ei ole mun lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö haukkua nuorta likkaa, joka ei yhtään tajua, mitä tekee. Haukkukaa tuota "setämiestä". Sitähän on ennenkin yritetty, tämä vaan luikertelee, että olen Suomen suosituin setämies. Itse en ole koskaan kuullut yhtään tämän muusikon musiikkia enkä tiedä mitään järkevää, mitä hän on tehnyt, paitsi ollut tyrkkynä jossain julkisuudessa. Vissiin kannattava bisnes. Nyt vetää alas nuorta naista. Kaipa se naistenmies on sitten jollekin meriitti.
Minä olin 19-vuotiaana menossa inttiin ja siitä eteenpäin oli ura jo tiedossa. Eipä käynyt mielessäkään, että pitäisi ponttoonit hommata ja lähteä keikistelemään jonnekin puolialasti äijien kuolattavaksi. Ihan on aivot päässä jo tuon ikäisellä
Vierailija kirjoitti:
Miksi Iida ei tähtää suoraan muotialalle? Jättäiksi taakseen nuo hikiset setämiehet ja showbisneksen.
Hän tykkää näyttävistä, naisellisista vaatteista/kengistä ja hänellä on aivan täydellisen ihanat sääret ja vartalo. Ammattimeikkaaja saisi kasvoista ja hiuksista paljon uutta esiin.
Ei muotialalla ole tilausta tuon tyyliselle, eikä alalla pärjää nainen josta pitää saada uusia puolia esille tekemällä tehtynä eli ammattimeikkaajan avulla :D
Luonnonkauneus ja sopusuhtainen vartalo on vaatimus, tuolta puuttuu molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuon Pyhimyksen maine on aivan mennyt, ei sitä enää kukaan ota vakavissaan eikä hänen kanssaan haluta näyttäytyä
Erika Vikmanin rutiköyhä versio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 19-vuotiaana menossa inttiin ja siitä eteenpäin oli ura jo tiedossa. Eipä käynyt mielessäkään, että pitäisi ponttoonit hommata ja lähteä keikistelemään jonnekin puolialasti äijien kuolattavaksi. Ihan on aivot päässä jo tuon ikäisellä
Joo samaa mieltä, ei sitä iällä voi selittää. Ihmiset on erilaisia, ja tuo tyttöhän ei rikosilmoituksineen ole edes mikään naiivi, vaan kiero tyyppi.
Itse ajattelin about 16-25v niin, että nuoruus selittää ja yritin pelastaa sellaisia vähän tyhmempiä joutumasta pulaan tai pulasta pois, kunnes aikuistuin ja tajusin ettei ihmistä voi oikein suojella omalta tyhmyydeltään - ja että kyse on tosiaan tyhmyydestä ja/tai tietynlaisesta draaman janoisuudesta, ei nuoresta iästä. Toiset vaan rakastaa draamaa.
Pysyttelen kaukana sellaisista.
Vierailija kirjoitti:
Jesssssus.
Aikoinaan kritisoitiin prinsessa Stephanieta, mutta hänellä nyt oli sentään nätti ääni ja pysyi nuotissa.
Tämä oli jotain sanoinkuvaamatonta.
Uskomatonta, jos tästä tulee joku laulajatähti.
Vierailija kirjoitti:
Iidaa viedään kuin litran mittaa eikä tyttö rukka itse edes tajua ettei hänellä ole todellisuudessa mitään talenttia. Jalkovälillä jatkoon. Voe voe näitä nykynuoria :(
Tunnen lukuisia nuoria, eikä heistä kukaan ole Iidan kaltainen. Fiksuja työssä käyviä ja opiskelevia nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveetä. Eihän tuo osaa edes laulaa. On kuin pahinta karaokea.
Vierailija kirjoitti:
Älä Iida anna setämiesten käyttää sinua noin törkeästi hyväksi. Sinä näköjään menet mukaan mihin tahansa sinua houkutellaan ja lupaillaan sitäsuntätä. Hanki itsellesi oikea ammatti, niin ei tarvitse olla nolattuna julkisuudessa.
Esim. OnlyFans:issa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveetä. Eihän tuo osaa edes laulaa. On kuin pahinta karaokea.
Kuulija joutuu arvailemaan, mitä biisiä hän yrittää laulaa.
Tarinoita naisten seksuaalisesta vallasta entiä monesko osa jo. Raamatussa jo kerrotaan koska sielläkin on prostituutteja.
Vierailija kirjoitti:
Älä Iida anna setämiesten käyttää sinua noin törkeästi hyväksi. Sinä näköjään menet mukaan mihin tahansa sinua houkutellaan ja lupaillaan sitäsuntätä. Hanki itsellesi oikea ammatti, niin ei tarvitse olla nolattuna julkisuudessa.
Onneksi minulla ei ole tyttö-lasta.
Hyvännäköinen tuo Kultamekko-Iida!
Kohta saa taas poppareita keitellä, kun menee sukset ristiin Iidalla ja Pyhimyksellä. Tekeekö Iida taas rikosilmoituksen, kuten teki Heljangosta ja Valavuoresta? Valalle järjesti miehen mukaan ihan poliisikyydin lentokentältä koppiin. Hyökkääkö sekä äiti että tytär Twitterissä Pyhimystä rääppimään?
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä julkisuuteen pyrkiä mutta jos taiteellista osaamista ei ole niin saa varautua aika kovaan kritiikkiin. Vuosikymmeniä sitten laulajien piti osata laulaa kun levyt tehtiin kertaotolla bändin soittaessa.
Vuosituhannen vaihteessa tuli käyttöön Autotune joka korjaa sävelen oikeaksi ja sitä käyttävät todella monet nykylaulajat koska live-esityksessä ei saa tehdä virheitä. Jos ei osaa ollenkaan laulaa niin käytetään taustanauhoja ja onhan niiden käytöstä kärähtänyt moni kuuluisuus.
Auto-Tune tuli jo 90-luvulla, mutta jo 60-luvulta lähtien on tehty moniraitatallennuksia missä lauluraitaa/-raitoja varten saatettiin ottaa jopa kymmeniä ottoja joista lopullinen julkaisussa käytetty versio on koottu. Lauluraitojen studiomaustamista on siis tapahtunut reilu puoli vuosisataa.
Mäkin saattaisin mennä, mutta vaan ton Tuksun takia. Iida ja Helmi on vielä niin alkutaipaleella, ei mitennkään mielenkiintoisia. Mutta Tuksu varmasti saa aikaan kunnon shown.
PS. Tosissani toivon ettei Tuksu ala mentoroimaan heitä.