Gyne oli kirjoittanut käynnin jälkeen Kantaan "asialliset ulkosynnyttimet" :D
mitä tuo voi tarkoittaa? kai että kaikki on kunnossa, mutta olisiko joku muu sana kuin "asiallinen" asiallisempi?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vaginasi on kohtelias ja muut huomioon ottava, eli asiallinen.
Toivottaa kaikki tervetulleeksi nahan väristä riippumatta.
Nyt pelottaa mennä gynelle. Mitähän se kirjaa rönsyilevistä ja muhkeista häppäreistä? Vai poistetaanko mun ulkosynnyttimet asiattomina sieltä ihan kokonaan vartijoiden saattelemana.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pelottaa mennä gynelle. Mitähän se kirjaa rönsyilevistä ja muhkeista häppäreistä? Vai poistetaanko mun ulkosynnyttimet asiattomina sieltä ihan kokonaan vartijoiden saattelemana.
Kirjaa luultavasti: häiritsevät velhon hihat.
Tuolla tarkoitetaan lähinnä sitä, että sinua ei esimerkiksi ole ympärileikattu tai et ole intersukupuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kyllä erimalliset häppärit kuuluvat kategoriaan asialliset. Ellei ole esim. häppärissä esim. lävistystä tms., jolloin siitä kyllä tekisin merkinnän, koska on tulehdusvaara sekä muita terveydellisiä haittoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjaa luultavasti: häiritsevät velhon hihat.
työntyvät esiriipun takaa.
joku valitti täällä palstalla aikoinaan siitä, että oli sanottu hänellä olevan "kauniit ulkosynnyttimet", piti lääkäriä pervona. Asialliset ulkosynnyttimet on varmaan yritys ilmaista asiallisesti, että ne ovat ok. Kuten myös kauniit ulkosynnyttimet, minun korvaani.
Gynekologiksi opiskelevat ovat lukeneet lukiossa pitkän matematiikan, paljon fysiikkaa, kemiaa ja biologiaa, joten kielet ovat jääneet vähemmälle huomiolle, tai kielellistä lahjakkuutta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Gynekologiksi opiskelevat ovat lukeneet lukiossa pitkän matematiikan, paljon fysiikkaa, kemiaa ja biologiaa, joten kielet ovat jääneet vähemmälle huomiolle, tai kielellistä lahjakkuutta ei ole.
No niin kauan kun siellä ei lue jäätävä rönttönen on ilmaisu ihan okei.
Vierailija kirjoitti:
Vaginasi on kohtelias ja muut huomioon ottava, eli asiallinen.
Vagina = emätin eli se kolo. Ulkoiset synnytinelimet ovat vulva.
UlkoSYNNYTTIMET. Suuri osa naisista tekee alapäällään ihan muuta kuin synnyttää. Synnytyskin vie yleensä muutaman tunnin kerrallaan.
Nyt valitus EU-tuomiostuimeen. Gynekologien kieli on aivan epästandardi. Pitäisi olla tarkat kuvaukset ja luokitukset noillekin naisen osille. Latinaa voisi käyttää, jos suomi ei taivu.
Joo tuon tiesinkin, mutta olen tottunut että sillä kuvataan yleistä habitusta, käytöstä ja yleisvaikutelmaa eikä mitään yksittäisiä kropanosia
ap