Haluan eroon säännöllisestä työstä, kodistani ja materiasta. Mistä lähden liikkeelle?
Jos vaihtoehtona on joko kuolema tai yritys vielä nähdä elämässä seikkailunmakua ja hetkessä elämistä, valitsen sen ensin.
Olen totaalisen kyllästynyt kaikkeen tähän suorittamiseen, ei ole minua varten.
En halua myöskään maksaa kallista vuokraa, en edes viihdy tässä kämpässä, haluan täältä pois.
En tee kamoillani mitään, haluan niistäkin eroon.
Haluan elää vapaata elämää. Riittää fillari, joitain pakollisia kamoja ja tietenkin rahaa jonkin verran.
Sitääkään en niin välitä ellei pakko ole ruokaa ja majoitusta välillä saada. Tai jos tulee jotain yllättävää.
Laskut, lainat mitä minulla on, menkööt ulosottoon. Puhelinliittymän tarvitsen, pitäisi katsoa se halvin.
Saan tästä osakseni varmasti syyllistäviä kommentteja ja lähipiiri varmaan ajattelee minun seonneen. Ehkä olenkin, mitä senkään väliä enää.
Ajattelin vain kulkea ensin pitkin Suomea. Etsiä muita yksinäisiä ja luovuttaneita. Kuunnella heidän tarinoitaan. Etsiä majoituksia, käyn uimassa, elän luonnossa. Etsin sateelta suojaa.
Liikun junilla ja fillarilla. Etsin ilmaista ruokaa, vaatetta. Mahdollisesti olen välillä tervetullut jonkun luokse.
Lähden ulos enkä katso taakseni. Mitään menetettävää minulla ei ole.
Voitte listata huomioita mltä tarvitsen. Vinkkejä myös miten toteutan asunnottomuuden. Postiin kirjoille.
Myyn huonekalut, loput saa hakea tai vien kaatikselle.
1-2 kk pyrin tähän.
Tee tässä järjestyksessä:
1. Lajittele ja myy tavarasi. Jos haluat säilyttää jotain, hoida niille paikka jostain.
2. Irtisano kaikki sopimukset ja tilaukset, jotka eivät ole välttämättömiä ja vievät rahaa
3. Hanki väliaikainen paikka, jossa asua, peseytyä jne.
4. Irtisano asunto ja asu siellä irtisanomisajan loppuun
5. Viimeisenä irtisanoudu töistä