Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aktivoitte koirianne kun ootte itse kipeinä?

Vierailija
13.07.2023 |

Itselläni kamala flunssa, jatkunut nyt jo 5 päivää. Koirassani on huskya ja paimenkoiraa, selkeästi tylsistynyt kun lenkit on minimaalisia. On siis tottunut jouksulenkkeihin ja 3-5km kävelylenkkeihin.

Miten siis huolehditte koirienne hyvinvoinnista kun ootte kipeinä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sille jonkun aktivointilelun hommata, toisaalta olen itse sitä mieltä että koiran pään pitää kestää tilapäisesti vähempää liikuntaa joko oman tai omistajan sairauden takia. Tai sitten palkkaat sille ulkoiluttajan joka käy vaikka joka toinen pvä tekemässä 1 pidemmän lenkin( maksaa vähän, muttei mahdottoman paljon) tai menet juoksuttamaan sitä illalla vaikka koirapuistoon kun siellä ei ole muita, jos pääset autolla tollasen lähelle.

Vierailija
2/7 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus naminpiilotusta, aktivointipallo, joku koirien shakkipelilautakin sillä oli. "Paimensi" myös pupua. Oli bordercollie, että kai sitä olisi voinut oikeatakin shakkia pelata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyömällä sitä.

Vierailija
4/7 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten normaalisti. Koiraihmisellä ei ole sairas eikä lomapäiviä.

Vierailija
5/7 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosework. Jos ei ole valmiita hydrolaatteja jääkaapissa niin opeta etsimään vaikka rahaa tai mitä tahansa mitä kotoa löytyy. Tai vaikka jotain maustetta.

Vierailija
6/7 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripottele ruuat pihalle tai jos on kerrostalokämppä niin pitkin asuntoa. Nenätyöskentely väsyttää koiran nopeasti.

Vierailija
7/7 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaana ollessani käytin itse koiraa ulkona aamu- ja iltayöpissalla. Päivällä ja illalla kävi koiralle tuttu ystäväni sen kanssa pitemmillä lenkeillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän