Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kankea kanki joka (helvetin ilta) ei jaksaisi....

Vierailija
13.12.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tyytyväinen! Mä en jaksais joka aamu.

Vierailija
2/7 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehelläsi seiso? Vai sitten seisoo joka ilta ja sä et sitä jaksa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikö miehelläsi seiso? Vai sitten seisoo joka ilta ja sä et sitä jaksa?

Vierailija
4/7 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se oo vaan kiva että sillä pelittää? Varmaan ottais sekin päähän jos se olis ihan lerppumuna

Vierailija
5/7 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eikö se oo vaan kiva että sillä pelittää? Varmaan ottais sekin päähän jos se olis ihan lerppumuna

Vierailija
6/7 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yksinkertaisesti voi ymmärtää, että se haluaa mua AINA. siis olin sitten kuinka rajähtänyt, likainen, hikinen, loppuraskauden selluloittama (kiloja tullut jo 25), finninaamainen, etc. ei tunnu olevan mitään, mikä olisi miehelleni turn off. käsi sydämellä en oikeesti vaan jaksa enkä ymmärrä.

mieheni on kuitenkin todella komea, hyväkroppainen ja menestyvä, eli saa kaikenlaisia katseita ja ehdotuksiakin kauniilta naisilta kaiket päivät. oikein ärsyttää välillä kun ollaan yhdessä kaupungilla kun monet naiset flittailee mieheni kanssa estotta vaikka minä taaperran siinä vieressä.

joskus olenkin ehdottanut, että hankkisi itselleen rakastajattaren, ettei aina tarvitsisi minua vongata. ei kuulema halua muita kuin mut. en tiedä. vaikea tajuta, varsinkin kun nyt olen tällainen valas.

t: eräs, jolla la meni jo eikä vauvaa vain kuulu

Vierailija
7/7 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en yksinkertaisesti voi ymmärtää, että se haluaa mua AINA. siis olin sitten kuinka rajähtänyt, likainen, hikinen, loppuraskauden selluloittama (kiloja tullut jo 25), finninaamainen, etc. ei tunnu olevan mitään, mikä olisi miehelleni turn off. käsi sydämellä en oikeesti vaan jaksa enkä ymmärrä.

mieheni on kuitenkin todella komea, hyväkroppainen ja menestyvä, eli saa kaikenlaisia katseita ja ehdotuksiakin kauniilta naisilta kaiket päivät. oikein ärsyttää välillä kun ollaan yhdessä kaupungilla kun monet naiset flittailee mieheni kanssa estotta vaikka minä taaperran siinä vieressä.

joskus olenkin ehdottanut, että hankkisi itselleen rakastajattaren, ettei aina tarvitsisi minua vongata. ei kuulema halua muita kuin mut. en tiedä. vaikea tajuta, varsinkin kun nyt olen tällainen valas.

t: eräs, jolla la meni jo eikä vauvaa vain kuulu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi