Peppuseksi mies miehelle
Mikä antaa peppuseksissä suurimman nautinnon antavana ja saavana osapuolena ? Mikä on se juttu, mikä tekee siitä täydellistä
T. Jahve
Kommentit (62)
Eilen sain upeaa penistä peppuun. Vieläkin pepunreikä sykkii ja odottaa malttamattomana uusintaa. En vain tiedä vieläkö kohtaan hänet.
M30
Sub bottom kirjoitti:
Neiti ja mieslumppu. Ihanat tarinat, liekö totta vai fantasiaa ? Olisin mielelläni alistunut kanssasi miehille. Nyt meni kalsongit vaihtoon.
En usko että ovat aitoja kokemuksia. Fantasiaa ja tarinoita
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään itse määritellä vauhdin ja siksi ratsastan kullilla mielelläni.
Mulla saisit ratsastaa
Vierailija kirjoitti:
Eilen sain upeaa penistä peppuun. Vieläkin pepunreikä sykkii ja odottaa malttamattomana uusintaa. En vain tiedä vieläkö kohtaan hänet.
M30
Se olin varmaan minä ja kyllä haluan sinua uudelleen.
M45
Kyllä tekisi mieli pitkästä aikaa antaa ja painaa.
Mä haluaisin kusta miehen peppuun sisälle, onko halukkaita
Minulla olis Tampereella 11-14.8. Huone Hotelli Ilveksessä, jos jotakuta miestä kiinnostaisi tulla leikkimään kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Minulla olis Tampereella 11-14.8. Huone Hotelli Ilveksessä, jos jotakuta miestä kiinnostaisi tulla leikkimään kanssani.
Nähdäänkö Ukko Nooassa 12. Päivä klo 20?
Sattuuko eka kerta, kannattaako antaa ammattilaisen olla ensimmäinen?
Aluksi vaikka dildoa ja kun avautuu voi laittaa isoakin sisään
Parhaat elämäni orgasmit olen saanut miesten kesken, kun paljon liukkaria ensinnäkin, sitten mies hitaasti ja hellästi painaa munaansa mun peppuun takaapäin ja samalla kiusoitelleen hieroo mun munaa. Orgasmi saattaa kestää useamman minuutin ja jalat kramppaa, kun se lähtee oikein eturauhasesta sykkimään peräsuolta myöden.
Olen bi ja harvoin löydän tämänkaltaista seuraa, mutta nautinto on taivaallista joka kerta. Itse panemalla pimppiin tai toista peppuun, en saavuta lähellekkään yhtään vastaavaa orgasmia.
ukm akaa
saisit ukkomiehen korkkaamattomaan pyllyyni lasketella
ukmakaa60
@
gmail
com
Vierailija kirjoitti:
Mä samassa hotellissa 13-16.8. Haluaisin pitkästä aikaa panna miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moikka, käyn sillontällön Treella. Perhana ku toi vkl ei käy, oisin voinu moikata. Onko toi hotla sit semmonen että sieltä löytää varmimmin seuraa Treella ?
Vierailija kirjoitti:
Sattuuko eka kerta, kannattaako antaa ammattilaisen olla ensimmäinen?
Ei sattunut ainakaan minulle, mutta oli kauheassa kiimassa melkoista sähläämistä ja kaveri tuli jo parin työnnön jälkeen.
Mun eka kerta meni näin. Olin sopinut tapaamisen vanhenman tyttöilijätyypin kanssa hänen asunnolleen.
Kyrpäni seisoi koko matkan asunolle ja kun hän avasi oven näky oli upea...
Hän otti heti eteisessä ohjat käsiinsä ja veti housuni alas, mutta ei ehtinyt kuin kerran vetämään kyrvän vartta kun tulin hänen päälleen...
No siinä nolona selitin, että on vähän aikaa viime kerrasta. Hän vain hymyili ja nuoli spermaa käsiltään.
En kuitenkaan lähtenyt, vaan homma jatkui pienen palautumisen jälkeen ja nyt kestokin oli riittävä. Tulin sen illan aikana vielä kolmesti. Enää en moiseen pysty, mutta nuoruuden intoa on mukana myistella
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin kusta miehen peppuun sisälle, onko halukkaita
Tämän haluaisin kokea.
Tretretrellallaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moikka, käyn sillontällön Treella. Perhana ku toi vkl ei käy, oisin voinu moikata. Onko toi hotla sit semmonen että sieltä löytää varmimmin seuraa Treella ?
Vaikea sanoa, itse olen yleensä hakenut seuraa eri seuranhaku palstoilta ennen kuin olen hotelleissa yöpynyt eri puolella Suomea.
Ei ainakaan minun suolen toimintaan ole sperma vaikuttanut. Päin vastoin toimii paremmin.