Onko riskitöntä raskautta olemmassa?
Kommentit (6)
Kaikki voi mennä hyvin taikka sitten ei! Eiköhän molempiin ole sama mahdollisuus.
Miksi lääkäri KEHOTTAA hankkimaan neljännen?
2
minä jotenkin väsyneenä ajattelin, että se lääkäri on tuosta noin vaan kehottanut hankkimaan neljännen lapsen! :D
Niin parempihan se varmaan on " tehdä" mahd. pian jos haluaa välttää niitä iän tuomia riskejä. Mutta onhan se sekin otettava aina huomioon ettei siitä ole mitään takeita onko lapsi esim. terve. Siis eihän siitä voi olla koskaan varma vaikka olis nuorikin.
Vierailija:
Kaikki voi mennä hyvin taikka sitten ei! Eiköhän molempiin ole sama mahdollisuus.Miksi lääkäri KEHOTTAA hankkimaan neljännen?
2
eiköhän ole aika paljon suurempi mahdollisus että kaikki menee hyvin. olisihan se kamalaa jos riski olisi 50%.
mutta sitä tarkoitin ettei voi olla varma mistään. Kaikki on kuitenkin mahdollista.
2 väsyneenä
että sun kohdalla lääkäri kehottaa 4. lapseen koska olet ollut hyvä synnyttämään ja raskaudet sujuneet hyvin. Itse lääkärinä varoittelen potilaita joilla ikää ja ollut ongelmia. En näe syytä miksei terveelle raskaudelle ja synnytykselle olisi riskiä vaikka olet 34-vuotias. Parempi nyt kuin kymmenen vuoden päästä. Itse tietysti päätät. Onnea valintaasi! T:Lääkäri sairaalan polilta
eiköhän kaikissa ole ne samat riskit, joillakin vielä enemmän kuin muilla " ylimääräisiä riskejä" esim jostain sairaudesta johtuen.