En tiennyt että mun rinnat on jotenkin väärällä paikalla ennen kuin luin tämän jutun
https://www.is.fi/viihde/art-2000009714505.html
Mun tissit ei hirveästi eroa tuosta ennen-kuvasta ja nyt sain tietää että ne on ihan väärällä kohtaa :(
Kommentit (71)
Missä siellä kuva on? Ei noista kuvista näe mitään kun kyyristelee
Vierailija kirjoitti:
Me kuvat instasta aukeaa, jos ei ole estänyt evästeitä.
Ei siellä mitään kuvia ole, vaikka evästeet hyväksyisikin
Vierailija kirjoitti:
AP:lla vissiin aika härskit riipparit jos niitä saa kainalosta kaivella.
Mun riipparit on just ihanat ja hyvät, muunlaisia en huolisi😘 Ap
Ihanat rinnat ennen-kuvassa! Eikä jälkeen-kuvassakaan ole mitään vikaa. Mutta ei muodon takia leikkausta olisi tarvinnut tehdä. (Se kai tehtiinkin rintojen painon takia.) Itsellä ikää sen verran, että olen jo aika hyvässä ymmärryksessä ja hyväksynnässä siitä, miten irrallaan todellisuudesta erilaiset kehoideaalit ja -normit ovat. Suorastaan pitää kapinoida niitä vastaan. Itselläni ei kovin isot rinnat, jotka suht kiinteät, mutta arvatkaa mitä: Olisi ihanaa, jos minulla olisi ennen-kuvan rinnat. On jotenkin supernaisellista, kun rinnalla on oma pehmeä, kauniisti laskeutuva massa.
Vierailija kirjoitti:
Tytöt! Miehenä kerron, että ei ole tissiä joka olisi niin väärässä paikassa ettäkö en pystyisi sitä imemään.
Hups, tuli kirjoitusvirhe. Olisi pitänyt olla: Vauvana kerron että...
Ilta-Sanomat kirjoittaa jonkun ihmisen rinnoista ja AP tulee heti uhrituneena ulisemaan. Ehkä kannattaisi olla lukematta niitä iltapäivälehtiä jos ne menee noin tunteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä asenne <3
Vierailija kirjoitti:
Ihanat rinnat ennen-kuvassa! Eikä jälkeen-kuvassakaan ole mitään vikaa. Mutta ei muodon takia leikkausta olisi tarvinnut tehdä. (Se kai tehtiinkin rintojen painon takia.) Itsellä ikää sen verran, että olen jo aika hyvässä ymmärryksessä ja hyväksynnässä siitä, miten irrallaan todellisuudesta erilaiset kehoideaalit ja -normit ovat. Suorastaan pitää kapinoida niitä vastaan. Itselläni ei kovin isot rinnat, jotka suht kiinteät, mutta arvatkaa mitä: Olisi ihanaa, jos minulla olisi ennen-kuvan rinnat. On jotenkin supernaisellista, kun rinnalla on oma pehmeä, kauniisti laskeutuva massa.
Oon itse mies ja ihan samaa mieltä. Tuollaiset megapehmeät rinnat ovat minusta kaikkein ihanimmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöt! Miehenä kerron, että ei ole tissiä joka olisi niin väärässä paikassa ettäkö en pystyisi sitä imemään.
Sinulle ja toiselle.
Väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Ihanat rinnat ennen-kuvassa!.
Joo, jos tykkää ylitäytetyn vesi-ilmapallon näköisistä ja tuntuisista nahkapusseista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä asenne <3
Vierailija kirjoitti:
Oon itse mies ja ihan samaa mieltä. Tuollaiset megapehmeät rinnat ovat minusta kaikkein ihanimmat.
Sinä et ole miestä nähnytkään.
Kyllä ne rinnatkin pienentyvät ja näyttävät vähemmän valahtaneilta, kun pudottaa vartalostaan ne ylimääräiset kilot pois ja tekee säännöllisesti rintoja kohottavia ja kiinteyttäviä rintalihasliikkeitä joko salilla tai vaikka kotona käsipainojen avulla. Sitä vähemmän painon pudotuksesta on seurauksena roikkuvia paikkoja mitä maltillisemmin sitä painoa pudottaa, mielestäni sopiva tahti johon vartalokin mukautuu on 1,5-2 kg kuukaudessa ja kaikki liikunta kiinteyttää kroppaa
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole miestä nähnytkään.
Olen kyllä, koska olen itse sellainen. Ja tykkään tosi paljon tuollaisista pehmeistä tisseistä, jotka #46 kiteytti oivallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne rinnatkin pienentyvät ja näyttävät vähemmän valahtaneilta, kun pudottaa vartalostaan ne ylimääräiset kilot pois ja tekee säännöllisesti rintoja kohottavia ja kiinteyttäviä rintalihasliikkeitä joko salilla tai vaikka kotona käsipainojen avulla. Sitä vähemmän painon pudotuksesta on seurauksena roikkuvia paikkoja mitä maltillisemmin sitä painoa pudottaa, mielestäni sopiva tahti johon vartalokin mukautuu on 1,5-2 kg kuukaudessa ja kaikki liikunta kiinteyttää kroppaa
Juu, pienentyvät, mutta eivät sen pystymmiksi muutu, päinvastoin. Näihin mun J-K-kupin rintoja ei liikunnalla kohoteta. Mutta en suostu inhoamaan rintojani sen takia, että pienirintaisilla naisilla olisi parempi mieli ja koska naisen pitäisi olla aina vartaloltaan kuin 20-vuotias. No mulla oli silloin jo D-kupin rinnat, joista olin jopa ylpeä.
Onhan se ainakin helpompi juosta, kun ei tarvii kaksia rintsikoita laittaa päällekkäin. Mulle on viime vuosina tullut muutama kilo lisää ja rinnat on kasvanut yhdellä kuppikoolla. Ai luoja, että ärsyttää rintojen hölskyminen lenkkeillessä. Jos saisin, ottaisin mielellään nippa nappa b-kupin rinnat takaisin.
Nuo rinnat ennen kuvissa näyttää pehmeiltä ja sellaisilta, että ne olisi kyllä saanut urheiluliiveillä tarvittaessa pienemmäksi ja "pois tieltä."
Mä olen miettinyt rintojen pienentämistä ulkonäkösyystä. Näytän aivan kamalalta maatuskalta 30-vuotiaana kun on kuppikoko kierron alussa 70K. Vyötäröä on, mutta se katoaa kun nuo lollot ovat niin valtavat. Turpoavat vielä kierron mukaan 1-2 kuppikokoa. Juoksemiseen ja kaikkeen joutuu ostamaan järkyttävän kalliita ja yleensä rumia rintaliivejä. Mieheni toki tykkää näistä, mutta itse en ole suurin fani. Kun saisi tuon kuppikoon pienennettyä edes F tai H-kokoon niin olisi jo paljon. Nämä ei ihan hirveästi roiku, mutta silti vie rintakehältä kaiken tilan.
En ole kuitenkaan varma, että miten vakavasti lääkärit ottavat kun tämän kokoisia haluan pienentää kun on vain jonkun verran kipuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö naisena tykkää, että seksin aikana mies leikkii nännilläsi? Itse saan orgasmin jo siitä kun mies on sisällä liikkumatta ja leikkii nännillä. Silloin kun vauva oli tissillä niin en nähnyt siinä mitään eroottista ja silloin oli vain ruokinta-aika ja lapsen hellittelyaika. Mies kun on nännin kimpussa niin tulee mielettömiä orgasmeja.
Molemmat oli hyvät mielestäni. Mulla pienet AA kupit. Ei roiku joo, mutta eipä ole kovin kummoisen kokoiset noin muuten. Kaikki rinnat on yhtä hyviä niin se kai pitää ajatella, kaikki omanlaisiaan.