Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiennyt että mun rinnat on jotenkin väärällä paikalla ennen kuin luin tämän jutun

Vierailija
13.07.2023 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000009714505.html

Mun tissit ei hirveästi eroa tuosta ennen-kuvasta ja nyt sain tietää että ne on ihan väärällä kohtaa :(

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsellänikin on vähän tuollaiset. Ei ehkä yhtä roikkuvat, mutta ehkä jopa vähän isommat. Tosin olen nyt vähän ylipainoinen, joten rinnatkin ovat kasvaneet.

En ole kokenut mitään ongelmaa rinnoista. Vähän ehkä esteettisesti häiritsee roikkuminen.

Olen puolet elämästäni ollut alipainoinen, joten tuntuu kivalta toisaalta, että rinnat ovat isot.

Vierailija
22/71 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuvissa on? Ei näy.

sama vika. iltajuoru on jo muutaman vuoden käyttänyt kuvien sijaan jotain linkkejä, jotka eivät aukea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta pienennyttää tissejä!!

24/71 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä myös samanlaiset riippuvat rinnat, tosin omani ovat vielä aika paljon isommat. Ja pohdin tässä juuri, että kummatkohan on miesten mielestä paremmat/pahemmat?

Mitä suuremmat ja riippuvammat rinnat, niin sitä kauniimpi nainen ainakin ulkoisesti!

Vierailija
25/71 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kuvat instasta aukeaa, jos ei ole estänyt evästeitä.

Vierailija
26/71 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä myös samanlaiset riippuvat rinnat, tosin omani ovat vielä aika paljon isommat. Ja pohdin tässä juuri, että kummatkohan on miesten mielestä paremmat/pahemmat?

Mitä sitä miettimään. Mene terdelle ja aloita ulkoilmagallup.

Vierailija
27/71 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuvissa on? Ei näy.

Paina siitä view this post in instagram

Ei näy, kun en ole instassa.

Vierailija
28/71 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tissit ei roiku kainalossa selällään ollessa, on ne bloggarin mukaan oikealla paikalla. Onko olemassa jotain oikeaa paikkaa jos on isot tissit? Vai onko isot tissit väärät ja pienet roikkumattomat oikeat?

Voisi tuokin "influensseri" vähän miettiä mitä kirjoittelee, sen juttuja varmaan lukee kumminkin moni nuori tyttö joka on muutenkin epävarma kehostaan ja sitten vielä puhutaan tuollaisia oikea-väärä juttuja.

Nuorten tyttöjen tissit ei valu kainaloon.

Kyllä ne "valuu" jos ne on tarpeeksi isot. Mikään muu kuin silikoni ei pysy ihan pallona rinnan päällä jos rinta on iso.

Itse luin kanssa nuorempana tuosta, että vanhetessa tissit valuvat kainaloon, ja oli kamala kompleksi kun minulla myös makuulla kääntyi rinnat kainaloihin päin vaikka olin vasta 20 v. Vasta myöhemmin tajusin että syynä oli koko eikä se että olin jo 20-vuotiaana geriatrista kamaa.

Vierailija
29/71 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on näitä kolmannen maailman ongelmia.

Vierailija
30/71 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt! Miehenä kerron, että ei ole tissiä joka olisi niin väärässä paikassa ettäkö en pystyisi sitä imemään.

Vierailija
31/71 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuvissa on? Ei näy.

Paina siitä view this post in instagram

Siitä aukeaa vain sama kuva, joka on artikkelissakin.

Vierailija
32/71 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöt! Miehenä kerron, että ei ole tissiä joka olisi niin väärässä paikassa ettäkö en pystyisi sitä imemään.

Ihanaa kuulla tämä!

t: lehmä

Vierailija
33/71 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo rinnat ei kuulu olla polvissa kuten suominaisilla😆🤣😂

Munan pitäisi olla iso ja paksu, vaan eipä ole suomimiehillä 😢😔😥

Vierailija
34/71 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tissit ei roiku kainalossa selällään ollessa, on ne bloggarin mukaan oikealla paikalla. Onko olemassa jotain oikeaa paikkaa jos on isot tissit? Vai onko isot tissit väärät ja pienet roikkumattomat oikeat?

Voisi tuokin "influensseri" vähän miettiä mitä kirjoittelee, sen juttuja varmaan lukee kumminkin moni nuori tyttö joka on muutenkin epävarma kehostaan ja sitten vielä puhutaan tuollaisia oikea-väärä juttuja.

Eikö nykyajan ihmiset enää kestä totuutta. Olihan nuo entiset aivan karmeat nuorella ihmisellä. Onneksi meni leikkaukseen.

Vierailija
35/71 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat on!

Vierailija
36/71 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnoilla ei ole suurta merkitystä, jos on tuollaiset tatuoinnit. Kertavilkaisulla selviää, ettei kiinnosta.  No oikeasti pakottauduin katsomaan ennen-jälkeen eroa ja ei se kovin merkittävä olisi, jos itsetunto olisi muuten kohdallaan. 

Vierailija
37/71 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sairasta siinä on? Päinvastoin monella niskahartia kivut hellittää kun rinnat pienennetään.

Vierailija
38/71 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on vain mun mielipiteeni ja tiedän ettei sillä ole mitään merkitystä. Mutta minusta tuollaiset riippuvat ja mega pehmeät rinnat ovat kaikkein ihanimmat.

Vierailija
39/71 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas tätä nykypäivän narsistista minäminä-kulttuuria. Vai että ihan vyötärökin löytyy nykyään. Jokaisella on vyötärö, toisilla se on leveä, kolmansilla kapea ja neljänsillä läskin peittämä.

Voi että mä toivoisin pääseväni jollain aikakoneella vaikka vuoteen 2000. Silloin tällaista narsistista itsensä korostamista ei pidetty normina, vaan oli älyvikaisten juttu.

Vierailija
40/71 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sairasta siinä on?

Isot >>> pienet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan