Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exästä kuoriutui eron jälkeen hirviö

Vierailija
13.07.2023 |

Entinen miesystäväni petti minua, joten jätin hänet. Muutaman päivän eron jälkeen pyyteli anteeksi ja halusi palata yhteen. Koska minä en halunnut palata yhteen hän sekosi. Sain päivittäin häneltä useita viestejä, joissa vain haukkuu minua. Milloin olin rumin ihminen, jonka maa päällään kantaa, milloin aivan helvetin typerä idiootti. Vertasi minua jatkuvasti naiseen, jonka kanssa petti ja kertoi, miten tämä nainen oli parempi. Uhkasi väkivallalla, jos ikinä enää minut näkee. Kuitenkin näiden haukkumisviestien välissä kerjäsi, että palaisimme yhteen.

Nyt olen estänyt hänet kaikkialta ja hän on alkanut häiritsemään ystäviäni. Kertoo minusta valheita, joita ystäväni onneksi eivät ole uskoneet.

Erosta on aikaa jo monta kuukautta ja haluaisin vain jatkaa elämääni ilman häntä

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan ota takaisin. Minä tein entisen kanssa sen virheen ja petti uudelleen

Kerrotusta käytöksestä se pettäminen on kyllä kaikkein pienin paha. Eihän nyt kukaan tietoisesti ota täyttä skitsoa elämäänsä.

Vierailija
22/42 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mitään merkkejä tälläsestä ollu ilmassa sillon kun vielä olitte yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti mellastaa! Kokemusta on , poliisit kehiin!

Ja poliisi tekee mitä?🤣

Alkuun lähestymiskielto , lopussa kunnian loukkaus syyte. Kotirauhan rikkominenkin oli välissä : D

Vierailija
24/42 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies myös oli suurin syy eroon. Lähti vielä itse ilman painostusta, mutta 4kk jälkeen yritti tulla takaisin ja kun en päästänyt meni nopeasti uuteen suhteeseen. Sen jälkeen muuttui todella paljon ja nyt 10v eron jälkeen on edelleen negatiivinen ja puhuu halventavasti, eikä pysty olemaan millään tasolla mukava tai normaali. Jotkut muuttuu. Meillä siis pari lasta. Siksi pitää olla yhteydessä.

Vierailija
25/42 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ex-työkaverilta, joka oli minuun ihastunut. Kun hän kertoi tunteistaan, niin torjuin hänet nätisti (mukava mies, mutta minä seurustelin, minkä työkaveri kyllä hyvin tiesi). Noh, työkaveri sekosi ja uhkaili kaikella mahdollisella. Ensin en ottanut todesta, olin lähinnä hämmästynyt. Sitten lopulta sanoin, että seuraavat skitsopuheet kantelen pomolle. Siihen loppui avoin vaino, mutta mulkoilu jatkui, kunnes mies ihastui toiseen (taas varattuun!) Kuulin myöhemmin, että hän oli käynyt naisen pihalla riehumassa yöllä, ja naisen ukko oli häätänyt työkaverin tontilta.

Vierailija
26/42 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap vaan #10, mutta voin jakaa oman kokemukseni. Omassa tapauksessani nainen oli melko epävakaa  tunne-elämältään myös suhteen aikana. Pienikin vastoinkäyminen tai erimielisyys saattoi saada hänet täysin tolaltaan ja raivon valtaan. Ilmeisesti ensimmäiset kuukaudet hän sai jotenkin feikattua, mutta sen jälkeen ei enää pystynyt vaan näytti todellisen luonteensa.

Vierailija
27/42 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on ihmisen pahin stressi eli se todellakin voi murtaa ihmisen. Ei se hirviö ole tauti vaan katkennuyt ihminen eron jälkeen. 

Vierailija
28/42 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori yleistys mutta miehillä sekoaminen tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus eron jälkeen.

Estä vaan kaikkialla jos ei ole mitään syytä olla yhteyksissä.

Vierailija
29/42 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät nykyään kestä minkäänlaisia vastoinkäymisiä. Tuntuu, että harvassa on nykyään sellaiset erot missä molemmat osapuolet voisivat sopuisasti jatkaa elämäänsä ilman sen suurempia lokakampanjoita ja jälkipuheita.

Sun ex ei ole varmaan saanut toivomaansa closurea, koska ero tuli tietty hänelle ihan yllättäen ja kokee tarvitsevansa jonkin viimeisen sanan. Sä et ole hänelle sitä velkaa, joten suosittelen pitämään blokattuna ja kertomaan tilanteesta läheisillesi, että osaavat varautua hänen mahdollisiis yhteydenottoihin. Mikäli rikoksen tunnusmerkit täyttyvät, niin tee rikosilmoitus. Jos hän ei itse osaa rajoittaa omaa toimintaansa eikä usko, kun muut yrittävät näin tehdä, niin viimeisen rajanvedon tekee sitten viranomainen.

Vierailija
30/42 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies petti itse ja suuttui kun halusit erota. Kyllä on kusipää ukko

Vierailija
31/42 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaus ja virkavalta auttaa.

Vierailija
32/42 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi samoin. Useamman lapsen isä. Yritin saada hänet nätisti lopettamaan. Ei onnistunut.

Lopulta olin ihan raivon partaalla vainoamisesta. Huusin hänelle puhelimeen, että äänittää mitä hänelle sanon ja kuuntelee sen joka kerta kun meinaa mulle laittaa viestiä tai soittaa.

Sanoin tosi rumasti, kun tiesin, että kyseinen asia on häntä masentunut aikaisemmin.

Nyt sitten uhriutuu ja levittelee minusta perättömyyksiä ja soittaa äänitettä kaikille.

Onneksi on nyt löytänyt uuden, joten minulle huutelu on jäänyt vähemmälle. Mietityttää kyllä, että kuinkahan kauan uusi katselee tuota rasistista exää...

Vierailija
33/42 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoriutui :D

Vierailija
34/42 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusjuttuja monelle miehelle. Silloin vaan puolustellaan ja selitetään asiaa naisen näkökulmasta.

Vierailija
35/42 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä reagoi mitenkään, ilmoita ettet halua olla enää missään tekemisissä ja kaikki uhkailu ja muu vainoaminen tallennetaan ja menee rikosprosessiin.

Provoihin ei kannata ikinä lähteä mukaan. Anna toisen osapuolen tehdä itsestään naurunalainen hylkiö ihan omalla painollaan, äläkä myöskään itse levitä mitään paskapuheita, jotta säilytät uskottavuutesi.

Vierailija
36/42 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samallaisia kokemuksia ex-vaimosta. Lasuja, laittoi liikkeelle juoruja että olen pedari ja että olen hakannut häntä. Väitti viranomaisille minun pahoinpidelleen lapsia. Vielä nykyäänkin tulee kilahduksia kun joutuu olemaan yksin (nykymies matkoilla ja lapset mulla). Yritti viedä vanhimman lapsen rahat.

Vierailija
37/42 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blokkaa, älä ole ikinä missään yhteyksissä. Kuvakaappaukset viesteistä poliisille rikosilmoituksen oheen. Rikosilmoituksia voi tehdä useita, sun ei tarvitse tietää tarkkaan, mistä häntä pitäisi epäillä, poliisi ratkaisee sen kuitenkin. Varmaan tulee kyseeseen monia nimikkeitä, esim. laiton uhkaus, kunnianloukkaus, vainoaminen (koska on ollut pitkäkestoista).

Poliisi ratkaisee asian siten, että lähettää usean kuukauden päästä kirjeen, jossa kertoo ettei ota tapausta tutkintaan.

Näin se valitettavasti on. Exällä on minuun kohdistuva lähestymiskielto, mutta ei meidän lapsiin eli hän voi ihan vapaasti jatkaa häiriköintiään.

Sinä selviät tuosta kuuntelemalla ja hyvällä tuurilla se loppuu kun hän löytää uuden naisen.

Hyvällä tuurilla tosiaan loppuu uhkailu kun löytää uuden. Kannattaa säilyttää kaikki viestit poliisia varten jos joskus tulevaisuudessa yrittää lähestyä jollain verukkeella. Saattaa tapahtua esim. silloin kun jää taas yksin.

Vaikka viestit tekisi mieli tuhota niin kannattaa arkistoida. Niiden avulla voi tarvittaessa todistaa henkilön häiriintyneisyyden. Tämä kannattaa kertoa myös niille muille jotka ovat viestejä saaneet.

Vierailija
38/42 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

....tapa se?...

Vierailija
39/42 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riidellessä hän saattoi välillä sanoa todella ilkeästi. Mutta ei riidelty usein, eikä mitään väkivallan uhkaa ollut ikinä. Käytös eron jälkeen tuli siis yllätyksenä

Ap

Vierailija
40/42 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä teki tuota neljä vuotta. Vaikka vaihdoin numeron salaiseksi, vaihdoin osoitteen salaiseksi, blokkasin kaikkialta. Muutin 600 kilometrin päähän. Hän vain teki aina uuden profiilin kaikkiin sosiaalisen median kanaviin ja paukutti viestejä, kaivoi numeroni jostain (oli taitava manipuloija, joten sai läheiseni pari kertaa antamaan uuden numeroni), millon uhkaili itse***rhalla, milloin tappavansa minut.

Jostain oli jopa kuullut millä paikkakunnalla asun ja lähtenyt etsimään minua.

Loppui vasta kun löysi uuden uhrin. Poliisi ei tehnyt yhtään mitään.

Mun eksä teki tuota 19 vuotta. Uudet uhritkaan eivät estäneet tai hillinneet. Nyt on ilmeisesti hoidossa jossain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi