Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exästä kuoriutui eron jälkeen hirviö

Vierailija
13.07.2023 |

Entinen miesystäväni petti minua, joten jätin hänet. Muutaman päivän eron jälkeen pyyteli anteeksi ja halusi palata yhteen. Koska minä en halunnut palata yhteen hän sekosi. Sain päivittäin häneltä useita viestejä, joissa vain haukkuu minua. Milloin olin rumin ihminen, jonka maa päällään kantaa, milloin aivan helvetin typerä idiootti. Vertasi minua jatkuvasti naiseen, jonka kanssa petti ja kertoi, miten tämä nainen oli parempi. Uhkasi väkivallalla, jos ikinä enää minut näkee. Kuitenkin näiden haukkumisviestien välissä kerjäsi, että palaisimme yhteen.

Nyt olen estänyt hänet kaikkialta ja hän on alkanut häiritsemään ystäviäni. Kertoo minusta valheita, joita ystäväni onneksi eivät ole uskoneet.

Erosta on aikaa jo monta kuukautta ja haluaisin vain jatkaa elämääni ilman häntä

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseppä oot miehes valinnu

42/42 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on kans kokemust tost exän vainoomisest.. siis en halunu että se saa tietää mun osoitetta mut sit löyty tämmöne suht halpa fiksu posti. Annan joka mestaa niitte osotteen ja sit ne skannaa mun postit (en tajuu muute miks pitää viel normi posteja ees tulla). Kenenkään ei musta tartte tietää mis mä asun. iha vaa jos joku muuki on kelannu mite pystyy olee laittamatta oikeeta osotetta mut sit kuitenki pystyy vastanottaa postei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän