Exästä kuoriutui eron jälkeen hirviö
Entinen miesystäväni petti minua, joten jätin hänet. Muutaman päivän eron jälkeen pyyteli anteeksi ja halusi palata yhteen. Koska minä en halunnut palata yhteen hän sekosi. Sain päivittäin häneltä useita viestejä, joissa vain haukkuu minua. Milloin olin rumin ihminen, jonka maa päällään kantaa, milloin aivan helvetin typerä idiootti. Vertasi minua jatkuvasti naiseen, jonka kanssa petti ja kertoi, miten tämä nainen oli parempi. Uhkasi väkivallalla, jos ikinä enää minut näkee. Kuitenkin näiden haukkumisviestien välissä kerjäsi, että palaisimme yhteen.
Nyt olen estänyt hänet kaikkialta ja hän on alkanut häiritsemään ystäviäni. Kertoo minusta valheita, joita ystäväni onneksi eivät ole uskoneet.
Erosta on aikaa jo monta kuukautta ja haluaisin vain jatkaa elämääni ilman häntä
Kommentit (42)
Tuollaisia ne jotkut miehet ovat. Ei tuohon muu auta kuin rikosilmoitus ja välien totaalinen katkaisu. Vaihda tarvittaessa puhelinnumero, muuta ja osoite salaiseksi.
Narsisti mellastaa! Kokemusta on , poliisit kehiin!
Blokkaa, älä ole ikinä missään yhteyksissä. Kuvakaappaukset viesteistä poliisille rikosilmoituksen oheen. Rikosilmoituksia voi tehdä useita, sun ei tarvitse tietää tarkkaan, mistä häntä pitäisi epäillä, poliisi ratkaisee sen kuitenkin. Varmaan tulee kyseeseen monia nimikkeitä, esim. laiton uhkaus, kunnianloukkaus, vainoaminen (koska on ollut pitkäkestoista).
Vierailija kirjoitti:
Narsisti mellastaa! Kokemusta on , poliisit kehiin!
Ja poliisi tekee mitä?🤣
Vierailija kirjoitti:
Blokkaa, älä ole ikinä missään yhteyksissä. Kuvakaappaukset viesteistä poliisille rikosilmoituksen oheen. Rikosilmoituksia voi tehdä useita, sun ei tarvitse tietää tarkkaan, mistä häntä pitäisi epäillä, poliisi ratkaisee sen kuitenkin. Varmaan tulee kyseeseen monia nimikkeitä, esim. laiton uhkaus, kunnianloukkaus, vainoaminen (koska on ollut pitkäkestoista).
Poliisi ratkaisee asian siten, että lähettää usean kuukauden päästä kirjeen, jossa kertoo ettei ota tapausta tutkintaan.
Mulle kävi samoin, mutta olen itse mies ja pettäjä tässä tapauksessa nainen. Kun pettäminen paljastui niin jätin hänet saman tien, koska kaikenlaista valehtelua hänen taholtaan oli jo jatkunut kyllin pitkään enkä enää jaksanut yrittää. Eron jälkeen seuraava kuukausi oli yhtä haukkujen vastaanottamista. Sen jälkeen hän vuoroin halusi minut takaisin, vuoroin haukkui ihan paskaksi. Erosta on kulunut jo lähes kaksi vuotta ja tilanne on onneksi rauhoittunut enkä saa häneltä enää raivopäisiä viestejä tai puheluita.
Tarkoitat kai, että pitkän teeskentelyn jälkeen exä on vihdoinkin oma itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Hän ei minuun saa enää yhteyttä koska olen jo tosiaan estänyt kaikkialta. Ja siksi häiriköi ystäviäni
Kuulostaa ihan vanhemmaltani kun katkaisin häneen välit.
Ero repi hänet kappaleiksi, kuten itsetunnon. Hän on haavoitettu ja hylätty tässä tilanteessa. Samaa teki ex poikaystäväni erotilanteessa: uhkaili, valehteli minusta asioita someensa. Hän siis petti ja halusi jatkaa. Kunnes lopetti ja löysi uuden uhrin. Heillä on on/offia ollut melkein 8 vuotta, joista 4-5 vuotta suhteessa. Tämä suhde sisälsi väkivaltaa. Vie asia poliisille, jos menee häirinnän puolelle. Tai annat henkilön väsyä uhkailuihinsa, riskinsä odottelussa silti. Älä ole tähän ihmiseen itse mielellään missään yhteydessä. Saatat saada vaan lisää riippakiveä itselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei minuun saa enää yhteyttä koska olen jo tosiaan estänyt kaikkialta. Ja siksi häiriköi ystäviäni
Neuvo heitä miten he voivat estää hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi ratkaisee asian siten, että lähettää usean kuukauden päästä kirjeen, jossa kertoo ettei ota tapausta tutkintaan.
Näin se valitettavasti on. Exällä on minuun kohdistuva lähestymiskielto, mutta ei meidän lapsiin eli hän voi ihan vapaasti jatkaa häiriköintiään.
Sinä selviät tuosta kuuntelemalla ja hyvällä tuurilla se loppuu kun hän löytää uuden naisen.
Mun exä teki tuota neljä vuotta. Vaikka vaihdoin numeron salaiseksi, vaihdoin osoitteen salaiseksi, blokkasin kaikkialta. Muutin 600 kilometrin päähän. Hän vain teki aina uuden profiilin kaikkiin sosiaalisen median kanaviin ja paukutti viestejä, kaivoi numeroni jostain (oli taitava manipuloija, joten sai läheiseni pari kertaa antamaan uuden numeroni), millon uhkaili itse***rhalla, milloin tappavansa minut.
Jostain oli jopa kuullut millä paikkakunnalla asun ja lähtenyt etsimään minua.
Loppui vasta kun löysi uuden uhrin. Poliisi ei tehnyt yhtään mitään.
Ainahan kaikkien exät on narsistisia hirviöitä. Varmaan ite teit jotain joka aiheutti ton tilanteen XD
Tämä saa miettimään kuinka hyvää seksiä sinulta sai, kun sitä kerjätään vaikka on joku muu jo kierrossa. Jos on hyvä pan o, saattaa silti naapurin ruoho näyttää vihreämmältä kunnes sitä katsoo lähempää. Mikäli tältä toiselta saisi parempaa, sinut olisi unohdettu.
Jätä tämä säälittävä ex itkemään pientareelle ja keskity omaan tekemiseen (poislukien Rikosilmoitus yms, mikäli koet tarpeelliseksi)
Älä ainakaan ota takaisin. Minä tein entisen kanssa sen virheen ja petti uudelleen
Jatka elämääsi ilman tuota ihmistä. Hän ei todellakaan ole terve. Terve ihminen ei toimi noin. Tämä ihan todellisena varoituksen sanana.