Pojalle nimeksi Joonas-Jukka vai Jukka-Joonas?
Kommentit (26)
Mut eihän kukaan oikeesti tollasta nimeä lapselleen anna? Toi Jukka-Pekkakin on parempi.
Ja jos esikoisella on vielä noin samalta kuulostava nimi?
Noista kahdesta ap:n mainitsemasta vaihtoehdosta Jukka-Joonas on parempi.
Jukka on mun mielestä ihan kiva nimi. Paljon parempi kuin ihan liian yleiset ja mun mielestä lällyt Jimit, Jesset, Juliukset, Jasperit....
en tykkää kummastakaan, mutta jos pakko valita: Jukka-Joonas
mikä ap: ta vaivaa? mieti vähän pojan tulevaisuutta..
jukka-joonas???????
Molemmat nimet ihan hyviä ja kivoja nimiä, mutta lä niitä millään viivoilla ala yhdistelemään, pliis.
Joonakseen on sitten muuten vaan ihastuttu. Kaksoisnimi olisi harvinainen ja erikoinen, eikä luokalla varmastikaan olisi toista samannimistä.
-ap
jos laitat jotain muuta jukkapalmua niin arvaa kuinka paljon poikaasi tullaan kiusaamaan?
ope
esikoisen nimi oli siis Jokke, tuossa äsken oli ja-sana liittynyt siihen mukaan.
-ap
Nyt minä lähden nukkumaan, tää ei ole totta.
lykkyä pyttyyn koulutielle teidän jukkajoonakselle!
jos nyt siis ihan pakko on tuo jukka siihen tunkea
jos teille tulee tyttö, niin onko sun etunimi änkättävä siihen kans? tyylillä jasmin pirjo tai pirjo juulia
vai keksittyä? Vaikuttaa keksityltä. Miksi ette sitten jo esikoiselle halunneet ehdottamasti isän nimeä, vaan vasta tälle kuopukselle?
Jos esikoinen todellakin Jokke, niin kovasti suosittelisin jotain muuta nimeä kuopukselle kuin Jukka-Joonas. Liian kovan kuuloiset nimet.
on äitinsä nimi toisena nimenä, samalla logiikalla.
Jokke-Jaana ja Jukka-Joonas.
sitten perheen miehillä nimet: Jukka, Jokke ja Jukka-Joonas.
Kas kun ei kuopuksen nimeksi Jukka-Jokke.
karseeta! jukka-johannes tai jukka-juluis menee... mutta jukka on silti ällö nimi