Tapasin naisen joka tekee eroa
Voiko suhteesta tulla vakava? Olemme käyneet treffeillä useaan otteeseen, vietetty öitä yhdessä jopa. Emme ole kuitenkaan harrastaneet seksiä. Olen hieman liikaakin jo ihastunut tähän naiseen ja hän kertoi tykkäävänsä minusta. Kuitenkin mietityttää kumpaa tulee sattumaan, jos sattuu.
Muita samanlaisesti suhteen aloittaneita? Kuinka kävi?
Kommentit (39)
Panoksi käy jos sinua ei haittaa, että niiden välissä saat aina kuulla entisestä miehestään ja suhteestaan.
Itse olen juuri samassa tilanteessa (minä nainen, hän mies). Vannoin etten koskaan sekaantuisi naimisissa oleviin miehiin, mutta tässä sitä nyt ollaan. Pettämisestä ei ole kyse, tapasin miehen kun heidän eronsa oli jo suunnitteilla ja seksiä meillä ei ole myöskään harrastettu vaikka selvää on, että kumpikin sitä haluaa ja muutenkin meillä tuntuu olevan syvä sielunyhteys millaista en ole koskaan tuntenut ennen.
Tekee eroa? Eli pettää aviomiestään.
Ei kannata mitään kehittää ennenku on täysin eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Voi siitä tulla pysyvää mutta ei se lähtökohta suhteelle ole oikea, kun se on sitä, että on tottunut olemaan jonkun kanssa, pelottaa yksin jääminen ja ottaa ensimmäisen jonka saa. Mutta jos se riittää että ei ole välttämättä hänelle kukaan special, vaan vain se joka sattui ensimmäisenä vastaan, niin mikäs siinä. Ihmissuhteethan on epätäydellisiä. Itse nyt en kuitenkaan tuohon alkaisi.
Omasta erostani on nyt kaksi vuotta ja tunteet on mennyt ihan vuoristorataa ja olen ollut aivan epästabiili.
Voihan siinä joskus käydä niinkin, että tapaa juuri sen oikean silloin kun on eroamaisillaan eikä se välttämättä tarkoita, että olisi tyytynyt keneen tahansa. Jos se vanha suhde on ollut jo pitkään huono niin ero on lähinnä helpotus ja avioero on enää muodollisuus tunteet ovat kuolleet jo pitkän aikaa sitten. Ei toki mikään ideaali tilanne, mutta ei välttämättä mikään laastarisuhdekaan. Jokaisen tilanne on erilainen.
Heti täytyy päästä pilaamaan naisen elämä ennen kuin on edes vapauden makuun päässyt?
Vierailija kirjoitti:
Olin vielä naimisissa, kun ihastuin toiseen. Olin täysin varma erosta ja tunteista. Ei todellakaan mikään laastarisuhde, vaan tosi tunteet. Yhdessä jo vuosia.
Niin. On kummalista ja josksus olen tuntenut ehkä vähän kateuttakin en sentään vielä katkeruutta kun osa löytää ja saa itselleen mahdollisuuden elää parisuhteessa heti pian eron jälkeen jotkut jo ennen kuin edellinenkään on saanut päätöstä. Ja sitten on meitä, kuten minä itse saan tai joudun jatkamaan eloani päivästä toiseen sinkkuna. Ja huomata taas kuinka yksi vuosi sinkkuna on pian jälleen takana.
En minä sano, etteikö kukin saisi löytää ja kohdata sen oman kumppaninsa milloin tahansa, Itse inhon tunne vain on joskus aika vahva kun en tiedosta, mikä itsessä on sellaista, että en saa mahdollisuutta edes yrittää edetä jonkun toisen kanssa parisuhdetta.
Mutta näin sanoessani saan kuulla vain epäilyjä elopainostani tai kuinka minun pitäsi laskea rimaa. Ylipainoinen en ole. - Ja sen verran hyvin olen oppinut arvostamaan omaa eloani sinkkuna, että en ole halukas suhteeseem jossa saisi välittömästi toimia toisen omaishoitajana tai psykoterapeuttina.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata jatkaa tapailua.
Mun mielestä kannattaa kokeilla, otatte rauhallisesti ja olette avoimia toisianne kohtaan.
50-50 tsäänssit että päädyt laastariksi tai sitten jotain muuta, ei voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vielä naimisissa, kun ihastuin toiseen. Olin täysin varma erosta ja tunteista. Ei todellakaan mikään laastarisuhde, vaan tosi tunteet. Yhdessä jo vuosia.
Niin. On kummalista ja josksus olen tuntenut ehkä vähän kateuttakin en sentään vielä katkeruutta kun osa löytää ja saa itselleen mahdollisuuden elää parisuhteessa heti pian eron jälkeen jotkut jo ennen kuin edellinenkään on saanut päätöstä. Ja sitten on meitä, kuten minä itse saan tai joudun jatkamaan eloani päivästä toiseen sinkkuna. Ja huomata taas kuinka yksi vuosi sinkkuna on pian jälleen takana.
En minä sano, etteikö kukin saisi löytää ja kohdata sen oman kumppaninsa milloin tahansa, Itse inhon tunne vain on joskus aika vahva kun en tiedosta, mikä itsessä on sellaista, että en saa mahdollisuutta edes yrittää edetä jonkun toisen kanssa parisuhdetta.
Mutta näin sanoessani saan kuulla vain epäilyjä elopainostani tai kuinka minun pitäsi laskea rimaa. Ylipainoinen en ole. - Ja sen verran hyvin olen oppinut arvostamaan omaa eloani sinkkuna, että en ole halukas suhteeseem jossa saisi välittömästi toimia toisen omaishoitajana tai psykoterapeuttina.
Jos valikoi niin ei heti löydä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos valikoi niin ei heti löydä ketään.
Millainen on ihmien, joka on valmis ja halukas asettumaan parisuhteeseen kenen hyvänsä kanssa? - En minä ainakaan. Ehkä omaa kateuttani, jota olen tosinaan näitä nopeasti, nopeimpien jopa ennen edellisen päättymistä kumppanin löytäneitä kohtaan on lisänny se, että lähes kaikki uudet kumppanit ovat vaikuttaneet perusfiksuilta. - Toki näiden aina uuden löytävien joukossa on myö heitä, jotka eivät edes yrittäne elää pidemmässä parisuhteessa vaan Tinder laulaa ja flaksi käy jatkuvasti tai ainakin hyvin usein. - Itse haluaisin nimenomaan pidemmän parisuhteen en mitään hetken hupia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti olet enemmän ihastunut häneen kuin hän sinuun?
Voiko tämän mukamas tietää?
-sivusta-
Voi
Vierailija kirjoitti:
Heti täytyy päästä pilaamaan naisen elämä ennen kuin on edes vapauden makuun päässyt?
Miehet on valtavan janoisia eroamaisillaan olevia naisia kohtaan. Totta, nainen kuin nainen haluaisi jonkin aikaa koota itseään eikä heti rynnätä toiseen sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on valtavan janoisia eroamaisillaan olevia naisia kohtaan. Totta, nainen kuin nainen haluaisi jonkin aikaa koota itseään eikä heti rynnätä toiseen sänkyyn.
Mikä on tämä "jonkin aikaa"? Kauanko pitäisi olla sinkkuna ettei katsottaisi että on heti hypännyt uuteen suhteeseen?
on kullin puutteessa ja sinäkään et vaivaudu naimaan tarjoaa parastaan vanhaa vitunreuhkaansa
Vierailija kirjoitti:
Tekee eroa? Eli pettää aviomiestään.
Minä jo ihmettelinkin, mitä tarkoittaa tekee eroa.
Voitko palata kertomaan tänne joskus kuinka tilanne eteni? Laitan kirjanmerkkeihin keskustelun.