Arvaa painoni!Kävin hesburgerissa syömässä mega-aterian plussana, 9kpl nugetit paprikamajoneesilla ja jälkiruuaksi ison pirtelön .
Ranuilla oli myös oma majoneesi eli söin sitä kaksi pakettia.
Tekimieli herkutella ja saada oikein ähky olo nälän poistamiseksi.
Pituuteni 162cm
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoinen nainen ei tuollaista määrää voi vetäistä joten sanon että olet sairaalloisen lihava eli 82kg.
Miksi ihmeessä ei voisi? Eikä tuo edes ole mikään erityisen suuri määrä ruokaa.
On suuri määrä ruokaa. Ja ruoassa suuri määrä kaloreita, rasvaa, suolaa ja sokeria.
Kaloreita on luultavasti koko päivän kaloritarpeen verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoinen nainen ei tuollaista määrää voi vetäistä joten sanon että olet sairaalloisen lihava eli 82kg.
Te pullukat voitte syödä vaikka joka päivä sipsejä ja suklaata eikä se oli erityisen suuri määrä ruokaa.
Mulla on bmi 19, 4 ja kyllä mä voisin tommosen aterian vetää jos en ole muuta koko päivänä syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te pullukat voitte syödä vaikka joka päivä sipsejä ja suklaata eikä se oli erityisen suuri määrä ruokaa.
Mulla on bmi 19, 4 ja kyllä mä voisin tommosen aterian vetää jos en ole muuta koko päivänä syönyt.
En söis tuollaista ruokaa vaikka aseella uhattaisiin. BMI 32.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan palttiarallaa 4 kiloa painavampia kuin ennen tuota mättöä kun otetaan huomioon hiilarin ja suolan sitoma neste.
Toi nyt vielä mitään mutta jos paskot 4 kiloo kerralla olet sankari.
Voin syödä tuollaisen aterian, ei mitenkään super iso määrä. Rasvaisuus tuossa voisi enemmänkin tökkiä, siitä tulee helposti huono olo. En tiedä miten liittyy painoon ja pituuteen. Itse olen 171/78-80 ja mielestäni syön isoja annoksia.
Eipä se korreloi painon kanssa mitenkään kuinka paljon pystyy kerralla syömään vaan ennemminkin ruoansulatuksen tehokkuuden ja mahalaukun venymiskyvyn kanssa.
Minä painan 58, ja olen saman pituinen. En jaksa edes omaa ateriaa kunnolla (tulee paja olo) ja olen normaalipainoinen vielä, mutten missään nimessä laiha. Sinä voit pystyä tuohon vaikka 50 kiloisena, ei paino ja mahalaukun koko riipu toisistaan.