Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä muualta voi löytää naisen/parisuhteen kuin yöelämästä?

Vierailija
12.07.2023 |

Vanhemmat ihmiset monesti kannattavat tuota yöelämää. Minultakin monesti kysellään että kävinkön naisia pokaamassa baarista. En käynyt. Minua ei kiinnosta baarit, festarit eikä ravintolat. En kestä sitä meteliä ja miten siellä voi edes puhua kenellekään mitään? Kaikki ovat lisäksi tiukasti omissa porukoissaan, ei toivoakaan.

Työelämässä olen sotealalla hallinnossa, mutta lähimmät työkaverit ovat reilusti yli 50-vuotiaita joten heistä ei ole työpaikkaromanssiksi. Tietenkin sotealalla on osastoilla jne naisia, mutta he ovat omissa tiimeissään.

Onko kukaan ikäiseni tai nuorempi onnistunut kehittämään parisuhdetta esim. vaelluksella, kun on kohdattu jossain tulipaikalla ja juteltu? Onko täysin toivoton ajatuksena?
Tinderissä tuntuu tulevan lähinnä thaikkubotteja vastaan. Heidän kanssaan minulla ei ole yhteistä.
M37

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman miehen kanssa tavattiin 5 vuotta sitten ravintolassa. Menin kavereiden kanssa viettää iltaa ja hän kuului myös siihen porukkaan yhteisten kaverien kautta.

Vierailija
22/36 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on tullut hyvinvointialueet ja monet ammattialat ovat saman työnantajan alla, voisi siellä kehitellä jonkun oman sinkkuryhmän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thaimaasta tai Filippiineiltä. Passi kuntoon ja matkustelemaan. Viiniäkin voi välilä vähän juoda.

Onko heidän kanssaan yhteistä kieltä? En haluaisi mitään onnenonkijaa, vaan tasa-arvoisen suhteen.

M37

Lähes mahdotonta nykyään

Vierailija
24/36 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mieti jos löytääkin samalla ongelman itselleen. Kannattaa olla varovainen, kun kaikenlaisia hanttapuleja on. Minä ainakaan en aio etsiä enää mitään.

Vierailija
25/36 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni toimii deittisovellukset. Jonkun verran kai ulkonäköä täytyy olla ja lisäksi hyvälaatuiset kuvat. Olen löytänyt seuraa ja pidempiä suhteita.

Eräs kaverini on huomattavan komea ja häntä lähestytään livenäkin naisten toimesta.

Jos kumpikaan noista ei toimi, niin itse näkisin ainoana vaihtoehtona vain liikkua mahdollisimman paljon ihmisten ilmoilla ja ottaa itse kontaktia usein muihin. Tämä olisi itselleni liian haastavaa tosin.

Vierailija
26/36 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta olis niin kiva löytää kumppani(ehdokas) just vaikka jostain retkeilyreissulta. Harmi vaan ettei yksin tuu lähdettyä tai sitten oon sellaisessa seurassa että en ihan heti olis pokaamassa ketään 😂

N31

Olin kuhia onkimassa eilen, tuli yks 55cm. Talvella käyn pilkillä. Ei siellä näisia näy, keväällä sitten lokkeja ja korppeja, niille ongin särkiä, sekä pöllöille myös jätän särkiä jäälle.

M41

Ihanaa, kun jätät linnuille särkiä syötäväksi.👍

Vierailija
27/36 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostaisin lähestymistä ihan arkisissa paikoissa ja tilanteissa esim ruokakaupassa, bussipysäkillä ja ehkä jopa lenkillä. Vaellusreitin nuotiopaikka ois kyllä romanttisuuden huipentuma :)

N41

Vierailija
28/36 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mistään muualta naisia iskeä. Seurustelen neljättä kertaa ja baareista minä olen naiseni aina löytänyt.

Ei naiset oikein lähdet treffeille minkään harrastuksen kautta. Olen kyllä kysynyt aikoinaan niin ei onnistunut millään. Baariin vaan ei muu auta.

Vierailija
29/36 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä arvostaisin lähestymistä ihan arkisissa paikoissa ja tilanteissa esim ruokakaupassa, bussipysäkillä ja ehkä jopa lenkillä. Vaellusreitin nuotiopaikka ois kyllä romanttisuuden huipentuma :)

N41

Juu, ja sitten pääsee otsikoihin kuinka on ahdistelija.

Vierailija
30/36 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on lähestytty mm. töissä, salilla, golfkentällä, Facessa ja Instassa. Tapailin jonkin aikaa miestä, joka laittoi Instan kautta viestiä mutta seurustelukumppani löytyi Tinderistä. Baareissa kyllä lähestymisiä eniten, vaikka niissä en kauheasti enää jaksa pyöriä

N46

Vierailija
31/36 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/36 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta kirjoitti:

Ei voi mistään muualta naisia iskeä. Seurustelen neljättä kertaa ja baareista minä olen naiseni aina löytänyt.

Ei naiset oikein lähdet treffeille minkään harrastuksen kautta. Olen kyllä kysynyt aikoinaan niin ei onnistunut millään. Baariin vaan ei muu auta.

Tai eivät vaan lähteneet juuri sinun kanssasi. Baarista sitten löytyi niitä jotka lähtivät nimenomaan sinun kanssasi. 

Vierailija
33/36 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan hakuammuntaa, mistä se kenellekin osuu. Joku sanoin saaneensa lähestymisiä joka puolella, mutta kuitenkin Tinderistä alkoi seurustelu lopulta. Joku toinen sanoin lähestyneensä eri puolilla, mutta vain baarista oli alkaneet suhteet.

Eli mitään kaavaa tälle ei ole. Ainoa, mikä on täysin selvää, niin deittipalveluissa ollaan juuri deittien vuoksi. Missään muualla et voi tietää kuka on ns. haku päällä tai edes vapaa.

Vierailija
34/36 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti kun vähän manasi niin alkoi tapahtumaan. Parin päivän ajan viestit lentäneet Tinderissä aivan ihanan oloisen naisen kanssa ja nyt treffit sovittuna <3. 

M37

Vierailija
35/36 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaeltava mies ois just huippu. Vois yhdessä tehdä retkiä.

Vierailija
36/36 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti: Avaa suusi ihmisten, naisten seurassa. Yksinkertaisesti naisten kanssa on ensin puhuttava!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä