Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä muualta voi löytää naisen/parisuhteen kuin yöelämästä?

Vierailija
12.07.2023 |

Vanhemmat ihmiset monesti kannattavat tuota yöelämää. Minultakin monesti kysellään että kävinkön naisia pokaamassa baarista. En käynyt. Minua ei kiinnosta baarit, festarit eikä ravintolat. En kestä sitä meteliä ja miten siellä voi edes puhua kenellekään mitään? Kaikki ovat lisäksi tiukasti omissa porukoissaan, ei toivoakaan.

Työelämässä olen sotealalla hallinnossa, mutta lähimmät työkaverit ovat reilusti yli 50-vuotiaita joten heistä ei ole työpaikkaromanssiksi. Tietenkin sotealalla on osastoilla jne naisia, mutta he ovat omissa tiimeissään.

Onko kukaan ikäiseni tai nuorempi onnistunut kehittämään parisuhdetta esim. vaelluksella, kun on kohdattu jossain tulipaikalla ja juteltu? Onko täysin toivoton ajatuksena?
Tinderissä tuntuu tulevan lähinnä thaikkubotteja vastaan. Heidän kanssaan minulla ei ole yhteistä.
M37

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä, laita sinne että harrastat vaellusta. Niin minäkin teen.

Vierailija
2/36 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä mun kotoa. Oon tämmönen kotihiiri. En käy missään. Ruokakaupassa ja koiran kans lenkillä. Töissä. Lapsen treeneissä parkkipaikalla autolla kääntymässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäisenäsi naisena mietin ihan samaa miehen löytämisestä. Harrastukseni on lähinnä naisia kiinnostavia, työpaikka on naisvaltainen enkä muutenkaan pidä ajatuksesta että kumppani olisi töissä samassa paikassa. Introverttina baarit ei kiinnosta ja seuranhakusovellukset on poissuljettu parin kokeilun jälkeen,  kun vastaan tuli koko ajan seksiseuraa etsiviä, salaseuraa etsiviä ja niitä jotka ei tiedä mitä etsivät tai eivät etsi mitään. Ulkonäköni tai ilmeeni ei ilmeisesti kannusta lähestymään koska iskuyrityksiä ei ole koskaan tullut ja sen takia olen aika epävarma itsestäni enkä itsekään lähtisi kokeilemaan. Ne jotka minut tuntevat esim töissä kuulemma pitävät minua kuitenkin iloisena ja hauskana, eli parhaat puoleni pääsevät esille vasta keskustellessa. Mitäpä sitä tekisi? Ehkä hankin kissan. 

Vierailija
4/36 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastosta, suviseuroista, seurakunnasta, tosin ei ihan hirveen hyvin toimi, jos on aktiivinen yöelämässä.

Vierailija
5/36 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/36 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut että joku omanikäiseni (kaksi-kolmekymppinen) löytäisi parisuhteen baarista. Boomerisukupolvi on ehkä vielä käynyt pitäjän ainoassa tanssiravintolassa ja lähtenyt sieltä saatille. Puoliso löytyy netistä, kaverien kautta tai töistä. 

Vierailija
7/36 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuullut että joku omanikäiseni (kaksi-kolmekymppinen) löytäisi parisuhteen baarista. Boomerisukupolvi on ehkä vielä käynyt pitäjän ainoassa tanssiravintolassa ja lähtenyt sieltä saatille. Puoliso löytyy netistä, kaverien kautta tai töistä. 

Yksi vanhempi työtoveri aina kyselee näistä baaripokailuista. Toki onhan se ymmärrettävää kun hänen nuoruudessaan ei ollut nettiä olemassa ja baarikulttuuri oli aivan erilaista kuin nykypäivänä. 

Vierailija
8/36 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/36 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 treffit.

Vierailija
10/36 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi24 treffit.

On kokeiltu, en saanut koskaan vastauksia.

M37

Vierailija
11/36 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis niin kiva löytää kumppani(ehdokas) just vaikka jostain retkeilyreissulta. Harmi vaan ettei yksin tuu lähdettyä tai sitten oon sellaisessa seurassa että en ihan heti olis pokaamassa ketään 😂

N31

Vierailija
12/36 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi vanhempi työtoveri aina kyselee näistä baaripokailuista. Toki onhan se ymmärrettävää kun hänen nuoruudessaan ei ollut nettiä olemassa ja baarikulttuuri oli aivan erilaista kuin nykypäivänä. 

Ihan yhtälailla nykyään baarista löytää seuraa. Rohkeasti vain juttelemaan.

Vierailija
13/36 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kolme-nelikymppisten paras paikka oli tosiaan yökerhot, pubit yms. Seuraa löytyi helposti. Boomereiden tanssilavoista en osaa sanoa. enkä nykyajan nettijutuista.

Vierailija
14/36 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaasta tai Filippiineiltä. Passi kuntoon ja matkustelemaan. Viiniäkin voi välilä vähän juoda.

Vierailija
15/36 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaasta tai Filippiineiltä. Passi kuntoon ja matkustelemaan. Viiniäkin voi välilä vähän juoda.

Onko heidän kanssaan yhteistä kieltä? En haluaisi mitään onnenonkijaa, vaan tasa-arvoisen suhteen.

M37

Vierailija
16/36 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta olis niin kiva löytää kumppani(ehdokas) just vaikka jostain retkeilyreissulta. Harmi vaan ettei yksin tuu lähdettyä tai sitten oon sellaisessa seurassa että en ihan heti olis pokaamassa ketään 😂

N31

Vaellusta harrastavat miehet ovat monesti maanläheisiä, rauhallisia ihmisiä. Olen varmaan vähän romantikko, kun haaveilen tuollaisista kohtaamisista enemmän kuin mistään baaripokista. 

M37

Vierailija
17/36 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N31

Olin kuhia onkimassa eilen, tuli yks 55cm. Talvella käyn pilkillä. Ei siellä näisia näy, keväällä sitten lokkeja ja korppeja, niille ongin särkiä, sekä pöllöille myös jätän särkiä jäälle.

M41

Vierailija
18/36 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Vaellusta harrastavat miehet ovat monesti maanläheisiä, rauhallisia ihmisiä. Olen varmaan vähän romantikko, kun haaveilen tuollaisista kohtaamisista enemmän kuin mistään baaripokista. 

M37

No sama, en mä missään baarissa edes käy ketään pokailemassa. Kerran oon tänä vuonna käynyt baarissa, heh. Nimenomaan, maanläheiset ihmiset on mun makuun.

N31

Vierailija
19/36 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 47 vuotias nainen. Olen aikanaan miehiin törmännyt kavereiden kautta, chatissa, töissä, viimeisin (ex) asuu samassa kerrostalossa. Tällä hetkellä en tiedä kyllä yhtään mistä voisi ketään löytää kun en käy missään, olen tosi yksinäinen. Tuntuu että netti täynnä ainoastaan seksiä etsiviä sitoutumiskammoisia miehiä. Ei kiitos.Töissä ei potentiaalisia ukkoja ole. Baariin en yksin osaa mennä. Olen varmaan yksin hautaan asti.

Onko sulla iso tuttavapiiri, oisko bileitä tai juhlia tiedossa? Sieltä voisit kumppanin jopa bongata.

Vierailija
20/36 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko heidän kanssaan yhteistä kieltä? En haluaisi mitään onnenonkijaa, vaan tasa-arvoisen suhteen.

M37

Huomaatko että tuo N31 tuossa kirjoittelee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi