Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö miesystäväsi puhelinta äänettömällä omassa kodissaan?

Vierailija
12.07.2023 |

Eikä vastaa edes sinulle, ennen kuin sattuu katsomaan puhelinta? Onko se sinulle ok?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kauaa sun miesystäväs.

Vierailija
2/35 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaivaa. Osta kahvi ja istu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää. Pidän itsekin joskus, jos en jaksa vastata puhelimeen.

Ei aina tarvitse olla tavoitettavissa.

Vierailija
4/35 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itse värinällä tai äänettömällä. Minun puhelin on pöydällä. Miesystäväni saa vaikka käyttää sitä. Kuin myös minä hänen puhelintaan.

Vierailija
5/35 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä joillekin tulee kuvitelma, että ihmisten täytyisi päivystää puhelimensa ääressä 24/7? Hätänumero vastaa (toivottavasti) aina. Muut vastaavat silloin kun heille sopii. Lähetä viesti tai kerro asiasi vastaajaan.

Vierailija
6/35 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vapaa ihminen ja siksi pidän äänettömällä tai värinällä. En voi sietää puhelimen soimisääntä.

Vierailija
7/35 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut puhelin äänettömällä kuutisen vuotta. Ja usein vielä jossain pöydällä ja ite oon täysin muualla. Naimissa mä vielä oon, ja lapsetkin ihan saman katon alla mun kanssa.

Vierailija
8/35 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes tulkoon aina äänettömällä kotona puhelin.

Vierailija
9/35 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on aina äänet päällä, mulla sen sijaan on aina äänettömällä. Lisäksi oon laittanut asetukset niin, että tulevien viestien tekstit ei vilku näytöllä, vaan siinä lukee pelkästään ilmoitus. Mutta en siksi että mies ei niitä saisi lukea, vaan yleisemmin tietoturvasyistä.

Vierailija
10/35 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaisille kaikki on ongelmallista.

Itse pidän puhelinta äänettömällä, koska olen introvertti. Oikea introvertti. En halua olla tavoitettavissa 24/7. Jos on asiaa, niin laittaa viestin. Soitan kyllä takaisin aina. Mutta silloin kun se sopii minulle. En ala naisen kotiorjaksi. Nainen on minua varten, minä en ole naista varten. Mies on sitä paitsi onnellisempi sinkkuna, joten naisten tulisi tajuta, että parisuhteessa naisen ei pidä roikkua koko ajan vieressä. Ja siksi puhelin on äänettömällä.

Sorry, suominaiset. :]

Vierailija
11/35 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi loukkaavaa, jos poikaystävä ei vastaisi minulle, kun yrittäisin tavoitella häntä. Tuntuisi mielenosoitukselta. Me olemme aina saatavilla toisillemme.

Vierailija
12/35 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina puhelin äänettömällä, paitsi silloin kun odotan soittoa lääkäriltä/autokorjaamosta tmv.

T. Nainen

Vierailija
13/35 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa tehdä omalla puhelimellaan just niin kuin tykkää. 👍

Vierailija
14/35 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää. Niin pidän minäkin. Vaan tietyt tärkeät yhteystiedot on määritelty niin, että menevät "Älä häiritse" -tilan ohi, eli hälyttävät aina. Kaikkeen muuhun ehtii reagoida myöhemmin, jos jaksaa.

Vierailija
15/35 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi loukkaavaa, jos poikaystävä ei vastaisi minulle, kun yrittäisin tavoitella häntä. Tuntuisi mielenosoitukselta. Me olemme aina saatavilla toisillemme.

Ai vaikka töissä? Mitä työnantaja on mieltä?

Ihmiset jotka priorisoi puhelimen liveseuran yli on töykeitä. Onneksi ollaan poikaystävän kanssa samaa mieltä siitä, että toinen kyllä vastaa kun on sopiva hetki.

Vierailija
16/35 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee mitä tahtoo. Naiset kitisee Vauva-palstalla.

Vierailija
17/35 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin äänettömällä ollut koko yhdessäolo aikana. Myös deittaillessa. Viesteihin vastataan vain kolmesti päivän aikana. On paljon ilosempi kun ei ole ole kaikkien tavoitettavissa eikä pyöri sosiaalisessa mediassa. Elää kokoajan sitä hetkeä.

Vierailija
18/35 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti silloin kun vasta tavattiin. Melko äkkiä väsyin siihen, ja sanoin että pitää sen luurin äänet päällä, että en jaksa kissahiirileikkiä. Kaikenlaisia selityksiä hänellä oli kyllä, mutta alkoi kuitenki pitämään ääniä päällä. totesi sitten että paljon parempi näin, ei tarvi vilkuilla onko puhelua tullut, kun sen kuulee jos se tulee.

Itse pidän lähes poikkeuksetta äänet päällä puhelimessani, ja jos laittaisinkin äänet pois, olisi ne kuitenkin 24/7/365 aikuisen lapseni kohdalla päällä, koskaan kun ei voi tietää milloin äitiä tarvitaan (ja on tarvittu moneen kertaan). Ystäväni sai myös yksin kotona ollessaan aivoihin jonkun häiriön, eikä hän osannut muuta kuin soittaa minulle. Onneksi vastasin niin henki säästyi. 

Vastaan myös tuntemattomiin numeroihin ellei ne selkeästi ole joku huijausnumero intiasta. 

Sinänsä mua ei haittaa jos joku ei vastaa puhelimeen, ihmiset vastaa kun kerkeää tai soittaa takaisin kun on sopiva aika. Jos joku ei vastaa, niin laitan viestin perään mikä oli soiton syy. Tietävät ettei ollut mitään tärkeää (jos ei ollut)

Vierailija
19/35 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää. Niin pidän minäkin. Vaan tietyt tärkeät yhteystiedot on määritelty niin, että menevät "Älä häiritse" -tilan ohi, eli hälyttävät aina. Kaikkeen muuhun ehtii reagoida myöhemmin, jos jaksaa.

Se varmaan toimii monilla näin. Ja jos ei ole päivystämässä. Ellei kaipaa päivällä rauhaa, mutta silloin voi sopia ajat. Hätätilanteessa moni haluaa kai olla tavoitettavissa.

Vierailija
20/35 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä. Itselläni on aina äänettömällä, en jaksa niitä kilinöitä turhista sovellus-ilmoituksista, ja onpahan varmasti töissäkin äänet pois. Miehellä menee joskus hermot kun en vastaa kun en huomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi