Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Purra sen itse sanoi: kohut tulevat jatkumaan!

Vierailija
12.07.2023 |

Tietää raukka itsekin, että Persujen toilailut (rasismi, natsismi, vihapuhe ja kansankiihotus) eivät poistu koskaan netistä ja media ne sieltä tulee löytämään.

Petteri ulisee vieressä jostain yhteisistä julkilausumista, jotka eivät millään tavalla realisoidu persujen ministereissä.

Purra on edelleen uhmakas ja serveeraa hommafoorumin samaa kuraa kuin aikaisemminkin. Nyt pitäisi uskoa, että väestönvaihto ei olekaan salaliittoteoria, vaan tilasto fakta (tämä kumottu jo monta kertaa aikaisemmin).

Petterillä ei ole tippaakaan johtajuutta ja itkien tarrautuu hillotolppaan, kuin hukkuva pelastusrenkaaseen.

Ilmeisesti Petteri ei tajua erota ennen kuin ulkomaalainenlehdistö repii palasiksi ja investoinnit karkaavat lopullisesti Suomesta.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purran kirjoitukset punnitaan sitten 4 vuoden päästä vaaleissa. Nyt on aika tehdä korjausliikeitä talouden tasapainottamiseksi.

Vierailija
22/72 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö voitaisi keskittyä Suomen koossapitämiseen?

Kyllä. Nyt tarvitaan yhteen hiileen puhaltamista ja yhteishenkeä eikä vastakkainasettelua lietsovaa mustamaalaamista ja ajojahtia.

Sorry, mutta mua ette näihin talkoisiin saa. Minä en suostu nyt enkä tulevaisuudessa antamaan tukeani ihmis vihamieliselle ja ihmisarvoa polkevalle politiikalle. Ihan kaikessa rauhassa saa kokoomus ja persu yrittäjät kääriä rahat kaltaisiltaan. Minä laitan kukkaron nyörit entistä tiukemmalle. Se on minun osuuteni ja kiitokseni tästä pata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kunhan hallitus vaihtuu.

Vierailija
24/72 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallitus selittää viikosta toiseen persujen edesottamuksia, mutta tekeekö se mitään muuta?

Nyt pitää antaa hallitukselle rauha tehdä.

Eikö tuo rauhattomuus ja toimettomuus ole ihan itseaiheutettua?

Sannaa lainaten, relaa luuseri.

Vierailija
25/72 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te persut ette tajua, että kun tämä tyytymättömyys hallituksen rasistisiin ministereihin leviää maailmalla, niin meiltä loppuvat investoinnit ja valtion rahat.

Odottakaa vaan kun EK:ssa saadaan tarpeeksi tästä pelleilystä, niin Purra ja Petteri lentävät kuin leppäkeihäät permannolle.

Vierailija
26/72 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri muistuttaa metsuria, joka raivaa tietään metsän läpi. Häntä ei oikeasti muu kiinnosta kuin urakan läpi saanti.

Kun tämä sama mentaliteetti nyt ei vain riitä valtion johtajana toimimisessa.

Vierailija
27/72 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heti se äänestys pystyyn Purran luottokelpoisuudesta. Ei enää ikävää maailmalle Suomesta saatana!!!!

Vierailija
28/72 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jatkuvat, kun puolue on wt-puolue. 

Ei vaan kaltasesi narsistit kuvittelvat etta muunlaisille mielipiteille ei ole tilaa kun sinun omillesi

Vierailija
29/72 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo sen on povata että kohut jatkuu, kun tietää potukkoittensa Paska taustat.

Vierailija
30/72 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Nyt tarvitaan yhteen hiileen puhaltamista ja yhteishenkeä eikä vastakkainasettelua lietsovaa mustamaalaamista ja ajojahtia.

Sorry, mutta mua ette näihin talkoisiin saa. Minä en suostu nyt enkä tulevaisuudessa antamaan tukeani ihmis vihamieliselle ja ihmisarvoa polkevalle politiikalle. Ihan kaikessa rauhassa saa kokoomus ja persu yrittäjät kääriä rahat kaltaisiltaan. Minä laitan kukkaron nyörit entistä tiukemmalle. Se on minun osuuteni ja kiitokseni tästä pata!

Jep, yhteistyö on ihana ja kantava voima. Harmi, että persut pyytävät yhteistyötä vihaamiseen, epätasa-arvoistamiseen ja taantumukseen. Mieluummin olen yhteistyössä muunlaiset arvot omaavien kanssa. Ensin pitää olla hyvät arvot ja aatteet, siitä nousee yhteistyö.

Vierailija
31/72 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus selittää viikosta toiseen persujen edesottamuksia, mutta tekeekö se mitään muuta?

Ei se ehdi, kun persut on kuin kurittoman Ville Vallattoman ja Lassin risteytys. Yhden tulipalon kun saa jotenkin häthätään sammutettua niin, että se vielä kytee ja savuttaa naapurin tontille, on nämä maakariviikarit ehtineet sytyttää jo 15 muuta paloa. Syyttävät näistä tulipaloista sitten kaikkea mahdollista; tulitikkuja, otollista säätä, kuivuutta, heinikkoa, naapurin lapsia jne. Samaan aikaan pitäisi ehtiä kaitsemaan Suomea, muttei hallituksen kaksi kättä tunnu nyt riittävän.

Vierailija
32/72 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En puhalla yhteen hiileen n a t s i en kanssa.

Vierailija
33/72 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasistimaalittamisen takana on vihervasemmistomedia YLE, HS, IS jotka saavat rahaa Venäjän tiedustelupalvelun peiteyrityksiltä

Yle pitää yksityistää ja lehdistötuki lopettaa. Sen jälkeen saavat minun puolestani kirjoittaa mitä tahansa.

Vierailija
34/72 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko Lindtmania ja Haavistoa?

Vierailija
35/72 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Investointien karkaaminen lopullisesti Suomesta on osa vihreää siirtymään. Ei Suomeen enää haluta enää edes vauvoja vaan suoraan tuottavaa työvoimaa. Suomi ei ollut suomalainen enää Kekkosen jälkeen.

Ja nykyinen hallitus tuo tänne sitten investointeja? Salli mun nauraa.

Vierailija
36/72 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te persut ette tajua, että kun tämä tyytymättömyys hallituksen rasistisiin ministereihin leviää maailmalla, niin meiltä loppuvat investoinnit ja valtion rahat.

Odottakaa vaan kun EK:ssa saadaan tarpeeksi tästä pelleilystä, niin Purra ja Petteri lentävät kuin leppäkeihäät permannolle.

Et taida olla koskaan ollut oikeissa töissä, tai vientiyrityksessä ainakaan. Muuten tietäisit, ettei tällä häslingisllä ole mitään vaikutusta yritysten päätöksentekoon.

Vierailija
37/72 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko Lindtmania ja Haavistoa?

En usko, että tarkoitti, koska he eivät ole nasseja.

Vierailija
38/72 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusporvari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Vihervasemmistolla on nyt näytön paikka, että tukevat tulevaa hallitusta.

Ai tuettaisiin riistäjäpsykopaattina tseja? XD

Vierailija
39/72 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suurinta osaa kiinnosta tälläinen hyvemoralisointi ja pöyristyminen siitä sun tästä. Voitas jo viimeinkin koittaa keskittyä miten suomen talous saadaan kuntoon. Ite jaksa edes klikkailla noita kohu klikkiotsikoita.

Vierailija
40/72 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusporvari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Vihervasemmistolla on nyt näytön paikka, että tukevat tulevaa hallitusta.

Ei opposition rooli ole tukea hallitusta, paitsi Venäjällä, jossa kaikki tukevat Puttea hyvin tunnetuista syistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän