Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä köyhät, keski-ikäiset naiset harrastavat?

Vierailija
12.07.2023 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä kivaa! Luen, kuuntelen äänikirjoja (tällä hetkellä kesken 45 päivän ilmainen kokeilujakso), kasvatan kaikkea kivaa pihalla ja lavankauluksissa, vaihtelemme ystävien ja naapureiden kanssa kasvien siemeniä, juurakoita ja alkuja, joten se ei paljoa maksa, kompostimultaa on omasta takaa, kävelen, pyöräilen, sienestään, marjastan, teen kotitöitä, luen kirjastossa lehtiä, teen palapelejä (ystävien kanssa vaihtelemme palapelejä), leivon, teen ruokaa, bongaan lintuja, käyn uimassa ja vaikka mitä kaikkea. Ei tähän tullut varmasti kuin osa harrastuksistani, jotka eivöt paljoa maksa jos ollenkaan.

Vierailija
22/24 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanaristikot ovat hyviä lukemisen lisäksi, aivot saavat hyvää askaretta. Tosin itse olen täytellyt niitä jo kymmenvuotiaasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän teinin, kolmen kissan ja yhden koiran, suuren tontin ja omakotitalon äitinä/omistajana en kaipaa enempää asioita täyttämään vapaa-aikaani. No, olen yhdessä yhdistyksessä mukana "aktiivina", saan siitä pienen työkorvauksen (joka ilmoitetaan joka vuosi tulorekisteriin) ja pullakahvit kokouksissa.

Tai toisella tavalla: harrastan vaateompelua, virkkaamista ja neulomista, metsäpoluilla ulkoilua läpi vuoden, puutarhanhoitoa ja hyötykasvien kasvattamista, säilöntää sekä vapaaehtoistoimintaa. Näiden lisäksi pidän uusien ruoka- ja leivontareseptien testaamisesta, testiyleisönä lapset. Suurin intohimoni on sienestys, jonka sesonki alkaa ensi maanantaina.

Vierailija
24/24 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotijoogaa, lenkkeilyä, sienestystä, taidetta (galleriat on ilmaisia ja museokorttikin edullinen), lukemista, välillä uskaltaa tärvätä vähän konsertti-/keikkalippuihin. Jos olisin vielä köyhempi, näistä jäisi ensin viimeiset ja varmaan museokorttikin, ja silti jäisi vielä paljon tehtävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan