Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän harmittaa että omat häät jäi väliin

Vierailija
11.07.2023 |

Eli niitä ei ole ollut ja tuskin tulee. Mies ei ole ikinä kosinut enkä sitten minäkään. Hyvä suhde on kuitenkin ollut jo 10 vuotta, mutta kumpikaan ei sitten ole ottanut asiakseen avioitumista. Lisäksi olen ujo ja minulla ei ole kuin yksi ystävä, joten en edes kehtaisi järjestää häitä. En mitään hulppeaa olisi kaivannut, mutta olisihan se kiva jos oltaisiin pukeuduttu parhaimpiimme ja olisi kuvia muistoksi yms. No, tää meni nyt näin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännis olisi jo kännissä kosinut ja olisitte kerenneet erota pariin kertaan. 🥺

Vierailija
2/6 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö polttarit pitkäksi? Ja nukuit siis pommiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini meni toisiin naimisiin 52-vuotiaana ollakseen lähiomainen miehelleen. Tiesitkö muuten, että yleisin avioitumisikä Suomessa on 49 vuotta, koska silloin saa vielä leskeneläkkeen? Kyllä sinäkin vielä ehdit, jos tunnet sen tarpeelliseksi.

Vierailija
4/6 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paatunut ukkomies kirjoitti:

Äitini meni toisiin naimisiin 52-vuotiaana ollakseen lähiomainen miehelleen. Tiesitkö muuten, että yleisin avioitumisikä Suomessa on 49 vuotta, koska silloin saa vielä leskeneläkkeen? Kyllä sinäkin vielä ehdit, jos tunnet sen tarpeelliseksi.

Lisäksi sinäkin voit nykyisenä tasa-arvon aikana asian puheeksi, eikä tarvitse järjestää prinsessahäitä. Aina voi käydä maisteraatissa virallistamassa suhteensa ja henkilökunta todistaa asian.

Vierailija
5/6 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat puhelimen käteen ja soitat kirkkoherranvirastoon ja varaat vihkiajan, niin minä tein kun asia tuli ajankohtaiseksi. Otettiin hääkuvatkin.

Vierailija
6/6 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kyllä hyvät häät, sopivan rennot ja kuitenkin suunnitellut. Vieraat viihtyivät myös hyvin.

Mutta asiat ei menneet muuten hyvin. Ero tuli.

Minäkin voin vain sanoa, että elämä meni näin. Nyt kun ajattelee häitä, niin moni rakas ihminen on jo siitä joukosta poissa.

Eli vaikka sattuisi sellainen ihme että elämään tulisi uusi rakkaus, niin häitä tuskin olisi enää tiedossa.

Haikea olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi