Onko teillä vanhemmilla naisilla salaisia ihastuksia nuorempiin miehiin?
Vanhoilla miehillähän on yleistä ihastua nuorempiin naisiin, mutta onko vanhemmilla naisilla salaisia ihastuksia nuorempiin miehiin. Esimerkiksi naapuruston nuoreen Villeen. Siis sellaisia ihastuksia, joita ei edes välttämättä yritä tai halua toteuttaa.
Kommentit (33)
Olen 53v ja tässä joku aika sitten näin nuoren varmaan alle 20v romanipojan joka oli olemukseltaan ja ulkonäöltään aivan mielettömän suloinen.
En nyt ollut kiinnostunut hänestä puumamielessä, mutta mietin, että jos olisin ollut nuori, niin aivan taatusti olisin ollut erittäin kiinnostunut.
Onneksi en ole enää nuori sillä kyseinen söpöläinen oli sotkeutunut huonoon seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä ei taida oikein toimia pidemmän päälle jos nainen on esim 10-20 vuotta vanhempi kuin mies. Hetken, mutta ei enempää.
Toisin päin se toimii vähän paremmin kun naiset on yleensä henkisesti vanhempia kuin miehet.
Minun vaimo on 10 v minua nuorempi ja luulen että me ollaan henkisesti varmaan samassa iässä?
M54 ja N44I hate to burst your bubble mutta kyllä sinä olet kaikin tavoin vanhempi kuin vaimosi. Täällä ollaan samassa tilanteessa 10 vuoden ikäerolla ja kyllä mies on myös henkisesti vanhempi vaikka ei sitä myönnä, ja sen huomaa.
Minäkin olin jopa naimisissa itseäni 10v vanhemman miehen kanssa. Kyllähän se liitto siihen kaatui kun mies oli NIIN vanha, kuunteli ihan eri musiikkia ja katsoi erilaisia elokuvia kuin minä. Puheenaiheet alkoivat olla kummallakin omansa yms. Aluksi luulin, että tulisi toimimaan, mutta ainakaan meillä ei toiminut.
Nykyään olen naimisissa itseni ikäisen miehen kanssa ja hyvin on mennyt vuosikymmeniä.
Mä olen 42v ja mun mies on 10v nuorempi.
En seksuaalisessa enkä pariutumismielessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Olen kolmen parikymppisen miehen äiti. Näen kaikissa alle 30 vuotiaissa miehissä keskenkasvuisen lapsen.
Tämä!
Miehen pitää ainakin 35+ että saa minussa mitään vipinää aikaiseksi.
T: N48
Seksuaalisesti yli 20 vuotias kiihottaa. Ei muuten.
En ihastu edes julkkiksissa nuoriin miehiin. Oma poika on 25, joten kaikki sen ikäiset tuntuu lapsilta.
Juu, olen salaa ihastunut itseäni kolme vuotta nuorempaan, noin kuusikymppiseen julkkismieheen. Enempää en kerro, hys hys.
On, välillä. Oman lapsen ikäisiinkin, mikä on kiusallista, mutta eipä tuo ketään vahingoita.
Ei ne mitään salaisuuksia ole, vaan ihan näkyvästi ihastukseni aina tuon. Aina ollut nuorempi mies, nyt oon 43v ja tapailen 31v miestä.
Kaikki alle 35v ovat auttamatta lapsia minun silmissäni. Voin kyllä pitää jotakuta söpönä, mutta tunteessa ei ole mitään seksuaalista. Saatan usein nuoria kehaistakin vaikka kauniista hymystä, siis ihan molempia sukupuolia, mutta eivät herätä naista minussa. Siihen tarvitaan sellainen viisikymppinen uros. 🙂
Toive toteutettu avioliitolla v. 2009. Hyvin menee edelleen. Ei ollut salaista kuin alussa.